פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-עמידה בהתחייבות כיסוי המעבר מהוט ליס (שבירת טריפל) נושא התלונה:
גור בועז שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏25 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
ההתחברות נעשתה לאחר פנייה יזומה מצד סוכן מכירות של YES שהגיע לביתי מספר ימים לפני החיבור והציג בפניי את האפשרות לעבור מהוט ל-YES במבצע חד-פעמי, "שלא יחזור על עצמו" כדבריו, ושמוגבל לסוף אותו חודש בלבד.

במסגרת חילופי הדברים ביני ובין סוכן המכירות הובהרו לי מספר עניינים, שנבעו בעיקר מחששי לגורל ההתקשרות שלי עם הוט ב"טריפל". סוכן המכירות צייר לי משולש שבראשו חברת "בזק" ובשני קודקודיו התחתונים "YES" ו"קווי זהב" והבטיח לי מעין-טריפל , שענה על דרישתי – מחיר מעט יותר יקר, אך שאינו כולל, בכל האמור לשידורי הלווין, התחייבות.

בנוסף, הובהר לי על-ידי הסוכן, כי YES היא זו שתדאג לכל ההיבטים של הניתוק וממני לא נדרש דבר ולו חצי דבר. כמו-כן הובהר לי כי עלות הניתוק מהוט צפויה להיות בין 600-1,000 ש"ח (לכל היותר) ולמעשה, עם התחברותי לחבילה של YES (בעלות של 280 ש"ח), אקבל זיכוי מ-YES במשך החודשיים-שלושה הראשונים עבור "קנס היציאה" (משך ההחזר תלוי בגובהו).

כל הפרטים ניתנו והחיבור התבצע – YES, בזק (תשתית אינטרנט) וקווי זהב (ספק + טלפון) החליפו את הוט. החוזה נחתם, ההבטחות וההסכמות נותרו בעינן, טפסי הניתוק נחתמו והיד נלחצה. ומכאן מתחילה מלאכת ההשפלה והביזוי כלפיי.

כעבור 10 ימים ומשלא הגיע אף טלפון מנציג הוט, צלצלתי להוט בעצמי והתברר לי שלא דובים ולא יער – YES לא דאגה לניתוק כפי שהבטיחה. בתגובה צלצלתי לסוכן המכירות, שהזהיר אותי פן אעז להתנתק בעצמי (!!!) (ולדבריו – אם אעשה זאת, קנס היציאה יכול להגיע ליותר מ-2,000 ש"ח). התבקשתי על-ידו להמתין, גם בגלל חג הפסח, והוסבר לי שוב כי YES תדאג לניתוק, כפי שהובטח, בדרך ייחודית לה, כי רק כך קנס היציאה יהיה נמוך בהרבה.

כעבור שבועיים נוספים צלצלתי להוט, וראו איזה פלא – YES לא טרחה לעשות דבר. כן, אותה חברה שחרתה על דגלה את השירות ללקוח ושנציגה סיפר לי על מבצע חד-פעמי שישחרר אותי מהטריפל, לא טורחת אפילו למלא אחר הבטחותיה הקטנטנות. שוב חזרתי לסוכן המכירות ששוב אמר לי שלא אעז להתנתק בעצמי שאז הוא לא יוכל לעשות דבר וביקש ממני להמתין לבדיקתו. מאז צלצלתי אליו מספר פעמים וכל פעם הובטחו לי אותם דברים אך כלום לא התקדם.

לפני מספר ימים ולאחר בקשות חוזרות ונשנות מצידי, הואיל סוכן המכירות בטובולקחת את העניין ברצינות וראו איזה פלא – הוא ביקש שאני אתנתק בעצמי!! באותה נשימה הוא גם אמר לי שהוא איננו מבין מדוע לא נותקתי. באמת מעניין.

עשיתי כדבריו - התקשרתי להוט על-מנת להתנתק והפתעות לא היו – סך הקנס עומד על קרוב ל-2,300 ש"ח. שוב חזרתי לסוכן המכירות שהפעם הפליא ואמר לי כך: הוט לא בסדר, הוט הגדילו את הקנסות, מה שהיה כבר לא מתקיים היום וכד'. מסתבר, שבחודשיים בהם YES לא עשתה את מה שהתחייבה בפניי – לנתק – קורה הרבה מאוד ושהכל מיד הגורל.

בהמשך השיחה הסביר לי סוכן המכירות שעכשיו יהיה עליי לחזור להוט, מה עוד שצר לו, אך יהיה עליי לשלם את אותם חודשים חופפים ב YES, שהרי "אם צפית אתה צריך לשלם".

בשלב זה, כאמור, נשלחתי לשוחח עם שירות הלקוחות של YES ולבקש מהם "שיעשו לי טובה", ובדחילו וברחימו יסכימו להחזיר לי את קנס הניתוק מהוט. עיניכם רואות כיצד גלגל מסתובב לו – מלקוח מחוזר שמבטיחים לו מעבר חלק ונקי תוך שמציינים בפניו כי נושא הניתוק והמעבר יטופל, הפכתי ללקוח רודף ומבוזה שצריך לבזבז שעות מזמנו על-מנת לא להיות מחוייב באלפי שקלים ללא מענה.

היום קיימתי שיחה עם נציגת שירות הלקוחות והסברתי לה את המקרה. לאחר שהקשיבה בקשר רב לדבריי הפליאה בי אור גם היא האשמות, כאשר לטענתה "נרדמתי בשמירה"!!! אכן, היחס הנפלא של נציגיהם שובר שיאים חדשים. היא לא טרחה לבדוק אפילו כמה זמן אני מחכה לתשובה, מה אמר לי סוכן המכירות, מה הובטח וכד'. מרגע שנתתי את כרטיס האשראי – גם אלוהים לא ייכנס בינינו.
וזה עוד לא הכל: לטענת נציגת שירות הלקוחות, "הפקס להוט נשלח" וזה בכלל אשמת הוט שהם מתעלמים. רק חבל ש-YES מבטיחה שהיא מטפלת בניתוק ובפועל חושבת שלשלוח פקס זה לצאת ידי חובה ובתשלומים שינבעו מכך אני אשא כמובן. היעלה על הדעת לאדם ששלח פקס אך התעלמו ממנו לא לתבוע את כספו? לא לבדוק מה ארע? האם כש YES אומרת לך שהם מטפלים בניתוק אני אמור להבין כי הם שולחים פעם אחת פקס, ומקווים לטוב. לא עוקבים, לא מבררים - כלום. האם נראה לכם שלקוח שפוי היה מסכים לזה? בושה שבכלל דברים אלו נאמרו מלכתחילה על-ידי נציגת שירות הלקוחות.

לאחר שתמה מסכת ההאשמות כלפיי, התעשתה נציגת שירות הלקוחות והבינה שאין היא מדברת עם גנב וטרחה להשיב לי לעניין. היא אמרה לי שאכן יוחזרו לי עד 2,000 ש"ח מהקנס ואף אזוכה על חודשי החפיפה. אך אני כבר למוד קרבות ושאלתי אותה על מה בדיוק יהיה ההחזר, עבור מה ומתי. הסברתי לה כמובן, שבמידה ואני לוקח על עצמי את הניתוק מהוט אני מחוייב בבת אחת ב-2,300 ש"ח הללו ולכן הפעם אני מבקש מהם שלא להכשיל אותי, הספיק לי פעם אחת.

ואז הגיעה ההברקה החדשה – הם בכלל מזכים אותי רק על הכבלים!! האינטרנט והטלפון לא באחריותם... ההחזר? מהם והלאה... וכל ההבטחות ששבירת הטריפל עליהם שהובטחו לי מפורשות – היסטוריה שמשוכתבת בכל שיחה מחדש. אין גבול לבושה. קצת כבוד לכספו של אדם לא תזיק מצד נותני השירות הנהדרים הללו שממשיכים להשפיל אותי בכל שיחה מחדש!


ומה בסך הכל ביקשתי? לעבור לצפות ב-YES מתוך תחושה אמיתית שיהיה שם יותר מה לראות. במקום זה, אני מנסח מכתבים ומבקש שמישהו מהם יתייחס אליי באמת כלקוח שמשלם ממיטב כספו.

אני דורש כעת, על-מנת לסיים את הפרשה המכוערת הזאת ואת הטרטור המשפיל הזה כלפיי, להשוות את מצבי למצב בו הייתי אמור להיות היום, לאור הבטחותיהם: מסלול ללא התחייבות ב-280 ש"ח לחודש אצלכם וזיכוי עבור כל קנס היציאה מהוט בתוספת זיכוי לחודשי החפיפה, ששוב כדאי לזכור, שלולא ההתנהלות הלא אחראית שלהם שעמדה בניגוד להבטחותיהם, היתה יכולה להיות חפיפה של לא יותר ממספר ימים. יתר על כן, אני דורש התנצלות.

התנהלות משפילה ומזלזלת כזו לא חוויתי מימיי, בבחינת "להשתמש ולזרוק". מנין התעוזה של סוכן המכירות ושל נציגת שירות הלקוחות להאשים אותי כי "לא דאגתי לעצמי"? האם יש דאגה גדולה יותר מכך שאני רודף אחרי סוכן מכירות שמזהיר אותי לא לעשות דבר?? האם נראה בעיניכם סביר שאני בעצמי התקשרתי אל סוכן המכירות, מאז ה-31.3.2011 כמעט 10 פעמים??

מקווה מאוד שהתלונה תטופל כראוי. תודה.



עלבון, עוגמת נפש סוג הנזק :
עמידה בהתחייבות; זיכוי עבור כלל הקנס בגין המעבר ליס; זיכוי על תקופת החפיפה; פיצוי על עוגמת הנפש וזמן הטרטור הרב פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב ,

אני מודה לך על פנייתך בעניינו של מר בועז גור מיום 25.5.2011.

מבדיקה ברשומות מערכת yes נמצא כי ביום 31.3.2011 הצטרף מר גור לשירותינו.

במעמד ההצטרפות חתם מר גור על טופס לבקשת ניתוק משירותי הטלוויזיה של חברת הכבלים ("בקשת הניתוק") אשר הועברה על ידינו ביום 31.5.2011 לחברת הכבלים כמוסכם בינינו.

לאור עיכובים בטיפול חברת הכבלים בנושא yes מזכה את לקוחותיה בגין חיובי הצפייה בהם חויבו על-ידי חברת הכבלים החל מיום חיבורם לשירותנו ועד למועד הניתוק בפועל, הזיכוי שיתקבל מחברתנו הנו בגין כפילות חיוב לשירותי צפייה בלבד .

בהתאם לאמור, לאחר קבלת חשבוניות חיוב על ידי הכבלים, חשבונו יזוכה על ידינו בגין חיובים כפולים לתקופה ממועד הצטרפותו לשירותינו ביום 31.3.2011 ועד למועד ניתוקו משירותי הכבלים בפועל.

יובהר, את חיובי חברת הכבלים היה עלייך לשלם במועד דרישת התשלום הראשונה, אי תשלום גורם להעברה לטיפול משפטי ולהוצאות נוספות ש-yes לא תישא בהן.

כמו כן, בהתאם לסיכום עם מר גור ולמרות תנאי נספח "ההתחייבות עלינו" החתום על ידו אושר לו באופן חריג כי חשבונו יזוכה על ידינו בגין דמי יציאה משירותי חברת הכבלים עד לסך 2000 ש"ח וזאת לאחר קבלת חשבונית המפרטת את מהות החיוב לפקס מספר 09-7616193.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.

תגובה:
ראו תשובתנו מצורפת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה