פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לבדוק מדוע נכתב אצלי במסך הטלוויזיה לפתע "ההתקשרות הסתיימה בהצלחה" נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מושב בית זית 119 כתובת:
תיאור הבעיה:
נכתב אצלי על מסך הטלוויזיה בשעה 1630 הכיתוב הבא: "ההתקשרות הסתיימה
בהצלחה", לא ביקשתי דבר, וגם לא התקשרתי בשום דרך ליס, האם זה מראה
אי התאמה אצלכם, או אולי אני קשורה למישהו אחר, והוא מתקשר בשמי??? בנוסף
לזה אני מודיעה בזה שאני לא הסכמתי לעליה בתעריף החיוב החדשי שלי והובטח לי
שיתקשרו אלי מטעם יס בינתיים איש לא התקשר, ואני מדגישה שלא הסכמתי לעלייה
בתעריף החדשי.
התקשרות לא על ידי סוג הנזק :
בדיקה שלכם דחופה, על מנת לא לחייב את חשבוני על דבר שלא ביקשתי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך ל- yes מיום ה- 29.5.11, בהמשך לפניית הגב' נחמיאס בנושא ההודעה אשר הופיעה על המסך ובנושא ההצעה לחידוש מבצע, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.

קראתי את פניית הגב' נחמיאס בעיון ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה לנושאים שעולים ממכתבה למול הגורמים הרלוונטיים.

בנושא ההודעה, אבקש לעדכנך כי מדובר בהליך סטנדרטי בממיר אשר ברוב המקרים, ההודעה הנ"ל נסתרת. אציין כי בשל תקלה, הופיעה הודעה זו לחלק מלקוחות החברה למשך כ-40 שניות.

אוסיף כי הנושא ידוע לגורמים הרלוונטיים בחברתנו אשר פועלים לטיפול בנושא.

בנושא תנאי המבצע, אציין כי ביום ה- 18.6.09, בוצעה הסבה במנוי על-שם הגב' נחמיאס למבצע חדש לתקופת התחייבות בת 24 חודשים. היות ותקופת ההתחייבות קרובה לסיומה, בוצעה עם הגב' נחמיאס שיחה טלפונית על-ידי שירות הלקוחות, ביום ה- 23.5.11. בשיחה זו, סרבה הגב' נחמיאס לחדש את המבצע המעודכן במנוי.

לאור פנייתה זו, אבקש לעדכנך כי תוכן פנייתה בנושא תנאי המבצע הועבר לטיפול למול הגורמים הרלוונטיים.

נציגנו ייצרו עמה קשר בהקדם.

אנו מאחלים המשך צפייה מהנה בשידורינו.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
בברכה,
yes.
תגובה:
ראה תשובתינו מעלה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה