פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גזל של כסף נושא התלונה:
אוחיון אושר שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ב5 לאפריל 2011 דיברתי עם נציגה בשם צליל והיא הציעה לי להתחבר לvod של יס היא מכרה לי סיפור שיש מבצע לזמן מוגבל שבעצם משלמים 39 שקל בחודש ואפשר להזמין את כל התכנים חוץ מערוצים למבוגרים בחינם וללא הגבלת סכום היא אפילו הציעה לי לנתק ערוץ שלי הילדים כי בעצם אני יכול להוריד את כל התכנים מהvod אני הסכמתי כמובן והיא קבעה לי טכנאי ל11 באותו חודש המתקין באותו יום הסביר לנו איך להישתמש בתוכנה והזהיר שלא לרכוש את התוכן למבוגרים כי זה עולה כסף נפרדנו לשלום אחריי יום יומיים ראיתי שכל תוכן שאני מזמין כיביכול עולה כסף ושוב התקשרתי לשירות ושאלתי מה עושים היא אמרה לי שאני יכול להתעלם שזה בסדר בסוף החודש תחוייב רק 39 שקל ושוב הזכירה לי שהתוכן למבוגרים לא חינם עברו חודשים מאז במקרה אני נכנסתי לחשבון שלי בויזה ולתדהמתי אני רואה חיוב של חודש מאי עומד על 1055 וחודש ליפני על 628
ישר היתקשרתי לשירות הנציגה הראשונה שטיפלה בי אמרה שבאמת זה נראה לה מוזר ושהיא תעביר אותי למנהלת שרות לקוחות ואז דיברה איתי מנהלת בשם מיה סיפרתי לה מה הבעיה והיא אמרה שהיא תבדוק היא תקעה אותי על הקו המון זמן ולבסוף היא אומרת לי משום מה אין שום תיעוד שעשיתי את המבצע ושהמבצע לא קיים יותר אמנם הוא היה בזמן שהתחברת אבל אין שום תיעוד ולכן לא מגיע לך כלום אבל בגלל שהיא רוצה לעזור לי היא מוכנה לזכות אותי על חצי הסכום אני כמובן לא הסכמתי והיא אמרה שאין מה לעשות אז אמרתי לה שאני לא ייוותר ואני גם יגיע למשפט והיא אמרה בסדר ונותקה השיחה אחרי רבע שעה בערך התקשרתי שוב כדי לישאול אם יש שיחה מוקלטת והנציגה אמרה שאי אפשר כי רק מנהל צוות יכול ביקשת לדבר עם מנהל הצוות והיא אמרה לי שאין דרך להגיע אליו בקשתי שוב מנהל היא אמרה לי חבל על הזמן שלך אין מי שיעזור לך ושהמנהלת תגיד לך אותו דבר כי רק מנהל צוות יכול לבדוק התעקשתי לדבר עם מנהל היא אמרה שהיא תעביר אותי אבל שחבל לי על הזמן חיכיתי שוב כמה דקות הצגיה החמודה חזרה אליי ואמרה שהיא רוצה לבדוק משהו ואני אמרתי לה אל תיבדקי כלום אני רוצה מנהל אז היא אמרה לי בזלזול חזק אבל
"מה אתה לא רוצה שאני יבדוק אם השיחה מוקלטת " פתאום היא כן יכלה לבדוק היא יבשה אותי על הקו מלא זמן ולבסוף חזרה ואמרה השיחה לא מוקלטת ואין לך מה לעשות בקיצור במילים אחרות אכלת אותה אני מקווה שבאמת יהיה מי שמוכן לעזור לי אמנם זה סכום קטן של 1000 שקל אבל לנו זוג צעיר עם שתי ילדים זה גומר אותנו אני מבקש שתחזרו אליי
כספי סוג הנזק :
החזר מלא של כל הסכום פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך ל- yes מיום ה- 31.5.11, בהמשך לפנייתו של מר אושר אוחיון בנושא חיובי הזמנת תכנים בשירות ה- VOD, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

מבדיקה ברשומות המנוי נמצא כי פנייתו טופלה טלפונית ביום ה- 6.6.11, על-ידי נציגה בכירה בשירות הלקוחות ויבוצע החזר כספי בסך 943.4 ₪ לאמצעי התשלום המעודכן במנוי (ביטול עסקה).

התקופה בגינה מבוצע ביטול העסקה הנה החל מיום התקנת שירות ה- VOD ביום ה- 11.4.11 ועד ליום ה- 20.5.11.

מיום ה- 20.5.11, עודכן שירות ה- VOD חינם ללא הגבלה (לא כולל תכנים למבוגרים בלבד) בחיוב חודשי בסך 39.9 ₪.

תוקף ההטבה הנו ל- 12 חודשים מיום זה.

אבקש להביע את התנצלותי על אי הנוחות באם נגרמה ללקוח או למי מטעמו.

אנו מאחלים המשך צפייה מהנה בשידורינו.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.

בברכה,

yes.
תגובה:
ראה תשובתנו מעלה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה