פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של דמי ביטול למרות שסיימנו מסלול נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
היינו במסלול התחייבותי עם יס למשך 3 שנים, בתום התקופה האמורה ביקשנו לא לחדש חוזה ולהתנתק מאחר ואנו עוברים בית והורסים את הישן. פתאום מקבלת חשבונים בסך 342 ש"ח, מתוכם 200 ש"ח דמי התנתקות, ועוד חיובים על סרטים שכביכול הזמנו ב-2008 וב-2009 (שאין לי מושג מאיפה זה הגיע כי לא זכור לי שהזמנו סרטים בהזמנה אישית ובמחיר כזה מופרז).
אבקש לבטל את דמי הניתוק שנגבו במרמה !!!!
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב ,

אני מודה לך על פנייתך מיום 1.6.2011 בעניין פנייתו של מר יניב גתות.

בהתאם לרשומות מערכת yes נמצא כי ביום 9.1.2011 סוכם עם הגב' שירלי גתות על הצטרפות למבצע חדש החל מיום 1.3.2011 במנוי על שם מר יניב גתות.

ביום 1.3.2011 נרשמו במנוי תנאי מבצע חדש למשך 18 חודשים ובהתאם לנספח תנאי מבצע אשר אושרו על ידי הגב' גתות מיום 9.1.2011. למרות האמור, ביום 15.3.2011 התקבלה בקשתה של גב' גתות לניתוק המנוי.

עקב טעות טכנית ברשומות המנוי ובתום לב נרשם בחשבון המנוי חיוב בסך 200.88 ₪ בגין החזר עלות ההטבה.

לאור האמור, זיכוי בסך 200.88 ₪ בתוספת ריבית והצמדה יועבר על ידינו ביום 27.6.2011 לחשבונו בחברת האשראי מסוג ישרכארט המסתיים בספרות 9555* וככל שיינתן אישור חברת האשראי לביצוע פעולת ההחזר.

כפי שוודאי ידוע לך, yes מאפשרת ללקוחותיה ליהנות מהיתרונות הטכנולוגיים, המתאפשרים על ידי שיטת השידור שלה, ובין השאר גם מהזמנת סרטי P.P.V ואירועי צפייה באמצעות השלט.

הזמנת סרטים בתשלום יכולה להיעשות אך ורק באמצעות שימוש בקוד סודי אשר נבחר על ידי הלקוח, וכך הוא ו/או מי מטעמו (שנמסר לו הקוד הסודי), יכולים להזמין סרטים אלה. עוד ראוי להוסיף ולציין, כי בהתאם לקבוע בסעיף 9 ט' להסכם ההתקשרות בין yes ללקוחותיה ("הסכם ההתקשרות"), אחריות הלקוח חלה לגבי כל סרט שהוזמן מהמפענח שבביתו באמצעות הקוד הסודי.

מבדיקה שנערכה בעקבות פנייתך נמצא כי ביום 14.4.2011 נאסף ציוד הקצה של חברתyes מכתובת המנוי בהמשך לבקשתו להפסקת ההתקשרות עם חברתנו.

לאחר החזרת ציוד הקצה לרשות החברה בעת ניתוק המנוי, מבוצע הליך הכולל את פריקת המידע מהכרטיס החכם ובדיקה באם קיימות הזמנות אירועים בתשלום שהמנוי לא חויב בגינם, כמו כן נבדקת שלמות ותקינות הציוד המוחזר.

במקרה דנן, בעת סיום ההתקשרות והחזרת ציוד הקצה לרשותנו בוצע הליך הכולל את פריקת המידע מהכרטיס החכם עבור אותן הזמנות סרטים שבוצעו על ידו של מר גתות (או מי מטעמו) שטרם חויבו מחשבון המנוי עקב מניעה טכנית.

מדובר בשני (2) אירועי צפייה עבור המנוי על שמו של מר גתות משנת 2008 ועד לשנת 2009 כאשר כל הזמנה בוצעה באמצעות השלט. ככל הנראה, מניעה טכנית עקב העדר תקשורת בקו החזור לא איפשרה דיווח של הזמנת אירועי צפייה אלה.

אבקש להסביר כי חיוב רטרואקטיבי נעשה במקרים חריגים בלבד, וכי באופן סדיר, החיוב עבור הזמנת הסרטים בתשלום מבוצע במחזור החיוב החודשי שלאחר ביצוע הרכישה. ואולם, ייתכנו מצבים שבהם עקב אי חיבור רציף של המפענח לקו הטלפון , יהיה ניתן להזמין סרטים בהזמנה אישית ללא דיווח ישיר לרשומות החברה, וזאת עד לתפוסת זיכרון מלאה של הכרטיס החכם במפענח הדיגיטלי. (אפשרות זו הייתה קיימת בעבר ובשלב מאוחר יותר נחסמה ולקוחות אשר הממיר בביתם אינו מחובר לקו טלפון אינם יכולים לבצע הזמנות סרטים באמצעות השלט ויכולים לבצען אך ורק באמצעות מענה טלפוני אוטומטי או מול שרות הלקוחות).

הכרטיס החכם שומר את הנתונים ללא הגבלת זמן כל עוד לא הצליח לדווח אותם. אפשרות הדיווח תלויה עקרונית בחסדי הלקוח בלבד, כאשר המפענח וקו הטלפון מצויים בביתו ובשליטתו.

המשמעות – כרטיס במפענח שנותק מקו הטלפון (או מעולם לא חובר אליו) יכול לשמש לרכישת סרטים מבלי שהחברה תדע על כך עד לחיבור המפענח לקו הטלפון, או החזרת ציוד הקצה אל החברה לאחר ביצוע ניתוק.

כמתואר לעיל, החברה אינה מתנה את ביצוע הרכישה בקיום החיבור הפיזי לקו הטלפון, ואינה נוקטת באמצעים כנגד מבצעי הזמנה ללא החיבור לקו הטלפון, אלא מסתפקת בגביה (לפי המחיר הנומינלי המקורי של הסרט) בבוא היום. הדיווח שנמנע יתקיים לבסוף, לאחר שמי שניתק את הקו חיברו מחדש (או במועד חיבור חדש של הממיר לקו טלפון או במצב שהציוד הוחזר למחסני החברה עקב החלפה או ניתוק).

לפיכך ובהתאם לקבוע בסעיף 9 ב' להסכם ההתקשרות, במקרים אלה yes רשאית לגבות את החיוב.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

תגובה:
ראו תשובתנו מצורפת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה