פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מזלזלת ועוגמת נפש כתוצאה מכך נושא התלונה:
ארזי נועה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏02 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי נועה ארזי מירושלים רח' קצנלסון 2 קומה ב' דירה 4. נייד 0506-205132

אתמול התקשרו אלי מחברת יס לחדוש המנוי נענתי בשמחה. ובקשתי היתה להזמין טכנאי מאחר והטכנאי הקודם שהיה בביתי משום מה גרם לטלוויזיה בחדרי לדובב ברוסית מערוץ 1 ועד ערוץ8 ומערוך 35 והלאה.
מאחר ואני עובדת תאמתי איתה ליום שישי 4.6.11 בשעות מ- 10.00 עד 12.00.
הבוקר התקשר אלי טכנאי ומסר שהוא בדרך אלי הביתה מסרתי לו שזה מחר ולא היום.
אמר שיתקשרו אלי. התקשרו למשרד 02-5007502) ביקשתי כמה וכמה פעמים להתקשר רק לנייד כי שם ניתן להשיג אותי
ניסיתי לחזר אליכם ל- 1700707014 דיברו אלי בחוצפה ניתקו את הטלפון התקשרתי שוב ומסרו בצעקות (שרות נוראי מצידכם) שהמספר רק למנויים חדשים.
הסברתי שאין לי אפשרות לחייג *2080 זה פשוט לא מענין אותם טרקו את הטלפון בפרצוף.

השאלה מה אני עושה מצד אחד אני חייבת טכנאי שיגיע אלי ביום שישי. זו טעות שלכם ולא שלי.
ומצד שני מה קורה מדוע לא ניתן להשיג אותכם בטלפון רגיל. האם אני אצטרך להיתנתק מכם כדי לקבל שרות טוב יותר בחברת טלוויזיה אחרת. האם כך מתנהגים למנויים ותיקים.
אני חייבת טכנאי ביום שישי כפי כקבעתי ואני בבית כל היום
אתם לא חושבים שהגיע הזמן להתנהל בצורה נאותה יותר לא רק כשאתם פונים כדי לחדש מנוי או למינויים אחרים ואם המנוי כפר בידכם אתם מזלזלים בו וזו לא הפעם הראשונה שזה קורה לי כשאני צריכה שרות.

לתשובתכם הדחופה אודה
הפרעות בדיבוב ברוסית סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך ל- yes מיום ה- 2.6.11, בהמשך לפנייתה של גב' נועה ארזי בנושא התקשרות טלפונית לשירות הלקוחות ותיאום שירות טכני, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.

פנייתה של גב' ארזי טופלה טלפונית ביום ה- 14.6.11 על ידי נציג תחום תקשורת כתובה בחברתנו. הועברה התנצלותנו הכנה בגין ההשתלשלות כפי שתוארה בפנייתה.

הוסבר לגב' ארזי, אופן ההתנהלות ודרכים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות בנושאים טכניים והובהר חד משמעית כי לא נעשה דבר בזדון.

אנו מאחלים המשך צפייה מהנה בשידורינו.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.

בברכה,

yes.
תגובה:
ראה תשובתנו מעלה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה