פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית תשלומים מתמשכת שלא כדין של חברת יס על סך 5000 ש"ח נושא התלונה:
בן דוד יועד שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
יוסף בן אהרון15 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.2.2008 רכשתי 2 ממירים של יס מקס עם התחייבות ל 3 שנים כמו שהיה נהוג בזמנו לכתובת במושב יציץ שם גרתי בשכירות.כעבור מס חודשים נאלצתי לעזוב את הדירה ועברתי לדירה הנוכחית ברחובות שם היה חיבור של הוט. בשיחה עם נציג שרות של יס נאמר לי כי לא אוכל להעביר את הממירים לכתובתי הנוכחית כי אני התייבתי ל 3 שנים בדירה הקודמת נאמר לי כי אוכל לחילופין להקפיא את המנוי לתקופה של 4 חודשים לא הבנתי את הרעיון שבדבר שהרי אמרתי בפירוש שאני גר בשכירות!! ומחוסר ברירה ובאופן שאינו הוגן בעליל המשכתי לשלם על הממירים שהיו במושב יציץ למרות שלא היו מחוברים כלל ושכבו בארון...כל שיחותי עם נציגי השירות שלכם לא הניבו פירות ואויימתי שאם אני מתנתק מהם אני אשלם קנס של 2000 ש"ח אני מאמין כי כל השיחות מוקלטות ואתם יכולים לבדוק את דברי לאשורם.בלית ברירה המשכתי לשלם את הכסף.תקופת ההקפאה הסתיימה ובינתיים הייתי בדירת מעבר זמנית של אמי ששם היה חיבור הוט ומכיוון שהתרגלתי לשידורים של יס בקשתי מאמי שתתנתק מהוט ותתחבר ליס.בסופו של ענין נשארתי בדירה מעבר למצופה והמשכתי לשלם על יס מקס במשך שנתיים וחצי 300 ש"ח לחודש כאשר הממירים שלי נמצאים בארון...חודש לפני תום תקופת ההתחייבות נציגת השירות שלכם שאלה אם ברצוני לחדש את המנוי לאחר שפניתי אינספור פעמים להארכת ההקפאה ונעניתי בשלילה.השבתי בשלילה ואז הגיע נציג שלכם בחודש פברואר 2011 ע"מ לקחת את הממירים שהסתיימה עליהם תקופת ההתחייבות.
כעבור שבועיים ראיתי שחוייבתי בחשבון בכ 700 ש"ח.הלכתי לבנק ע"מ לבטל את החיוב בחלתי צודק בעליל ופניתי שוב אליכם לברר את הטעות וציינתי כי הממירים כבר אינם עוד ברשותי וכי על מה חוייבתי?
והנציגה טענה שאני צרים לשלם על סוף תקופה!!לא הבנתי על מה היא מדברת שהרי כבר סיימתי לשלם אם כי שלא בצדק בעבור 3 שנים והסתיימה תקופת ההתחייבות הנציגה דברה בהתנשאות יתר ואיימה כי אתבע לדין ואכן כך קרה.
השבוע קבלתי הוצאה לפועל 900 ש"ח ואני איני יודע על שום מה?
אף נציג בכיר לא פנה אלי אלא נציגה שדברה בצורה לקונית אם אני מוכן לשלם ואם לא אתבע שוב .לא הייתי מצפה מחברה בעלת סדר גודל כזה לדבר אל לקוחותיה בצורה מזלזלת לאורך כל הדרך לדבר בחוסר הבנה משווע ולא להיות קשוב לצרכי לקוחותיה.
אבקש לטפל בענייני בדחיפות שכן כבר נציגי הוצאה לפועל יצרו עמדי קשר ואני אמור להגיב בתחילת שבוע הבא. אני מאמין שנעשה חוסר צדק אם בתום לב ואם לא ואבקש ליצור עמדי קשר בדחיפות
עלבון עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 3.6.2011 בעניינו של מר יועד בן דוד.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר בן דוד עולה כי ביום 7.2.2008 הותקן בכתובת המנוי ממיר מסוג yesMax בשכירות חודשית על סך 14.97 ₪ בהתחייבות ל36 חודשים. בנוסף לכך הותקן ביום 4.3.2008 ממיר נוסף מסוג yesMax בשכירות חודשית על סך 25 ₪ ובהתחייבות ל36 חודשים.

yes מעניקה ללקוחותיה את האפשרות לבצע הפסקת שירותי תוכן זמנית, תקופת ההקפאה נעה בכל שנה קלנדארית בין חודש (מינימום) ל- 4 חודשים (מקסימום) נכון למועד מכתבי זה ובכפוף להסכם ההתקשרות, וזאת מתוך הבנה והתחשבות בצרכים השונים והמשתנים של לקוחות החברה ובכפוף לפנייה לנציגי החברה במוקדי השירות וחתימה על טופס בקשה לביצוע ההקפאה על ידי הלקוח.

אבקש לציין כי מר בן דוד ביצע הקפאת צפייה במנוי מיום 1.7.2008 ועד ליום 1.11.2008 ולאחר מכן בשנית מיום 15.2.2009 ועד ליום 15.6.2009.

יחד עם זאת בשל תקופת ההקפאה ההתחייבות אינה מחושבת בתקופת ההקפאה כפי שמופיע בטופס עליו חתם מר בן דוד כאמור: "לידיעתך אם הינך נהנה מהנחה או הטבה כלשהי המוגבלת בזמן, תקופת ההקפאה תובא בחשבון אותה תקופה, ואתה תהיה זכאי להמשך ההנחה או ההטבה רק במקרה שבו תקופת ההנחה או ההטבה לא הסתיימה במהלך תקופת ההקפאה....... בנוסף, אם התחייבת לתקופה מינימאלית בה תהיה מנוי החברה/ מנוי חבילת צפייה מסוימת, אנו מבקשים ליידע אותך כי תקופת ההקפאה לא תובא בחשבון לעניין התקופה בה הינך נדרש להישאר מנוי על שרותי החברה."

בהמשך לפנייתו של מר בן דוד אבקש לציין כי ביום 13.2.2011 בוצע איסוף של ציוד הקצה מכתובת המנוי ובראשית חודש מרץ 2011 בוצע הליך גמר חשבון במנוי על שמו של מר בן דוד. אבקש להדגיש כי מר בן דוד היה צריך להיות מחויב על סך גבוה יותר של 1024.38 ₪ אך לפנים משורת הדין הוא חויב רק על סך של 595.12 ₪ בגין חיוב יחסי וכן בגין החזר עלות הטבה עקב ניתוק המנוי טרם תום תקופת ההתחייבות לציוד. לבירור נוסף יכול הלקוח לפנות למחלקת הגביה בyes, הלקוח הסדיר את חובו ביום 12.6.2011.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה