פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול רשלני נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הירדן 98 רמת גן כתובת:
תיאור הבעיה:
בדצמבר הצטרפתי לשירותי הטלוויזיה של יס כאשר לפי ההסכם שלי מול הסוכן סוכם שיתקינו לי 2 ממירים גם בסלון וגם בחדר שינה...להפתעתי הרבה ביום ההתקנה הותקן לי רק ממיר אחד..לצערי באותו יום לא הייתי בבית ואמא שלי קיבלה את הטכנאי..כמה דקות לאחר שהטכנאי הלך.. אמא שלי עידכנה אותי שהטכנאי התקין ממיר אחד בסלון..התר=קשרתי לשירות חקוחות וביקשתי שהטכנאי יחזור חזרה ..או לפחות יום אחרי..בשירות לקוחות אמרו לי שאי ן להם טכנאי רק בעוד שבוע..
אי לכך ביקשתי מהם שיבואו ויקחו את הממיר חזרה...ואכן לאחר שבועיים באו ולקחו את הממיר חזרה. ואני המשכתי להיות לקוחה מרוצה של הוט..יש לציין ששילמתי להוט מחיר מלא בחודש דצמבר.לפני כמה ימים קיבלתי מכתב מעו"ד שיס דורשת שאני אשלם 230 ש"ח עבור התקנה!!!!
בעיניי התנהלות זו אינה מקובלת בשום צורה הן מבחינה מקצועית והן מבחינה שירותית.התמורה שקיבלתי כאות תודה על הצטרפותי ליס לא רק שלא הייתה מספקת אלא שהייתה מאכזבת ואף מבישה!!!!יש לציין שבאותו יום של ההתקנה ביקשתי שיקחו את הממיר חזרה לאחר שבשירות לקוחות אמרו לי שרק בעוד שבוע יגיע טכנאי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב ,

אני מודה לך על פנייתך מיום 9.6.2011 בעניינה של הגב' סילביה זרחי.

בהתאם לרשומות מערכת yes נמצא כי ביום 24.12.2010 הצטרפה גב' זרחי לשירותינו בהתאם לתנאי מבצע ללקוחות חדשים.

למרות האמור ביום 24.12.2010 התקבלה בקשתה לניתוק המנוי וזאת מאחר והותקן בביתה ממיר אחד בלבד.

ביום 24.1.2011 נותק המנוי בפועל לאחר החזרת ציוד הקצה לחברתנו ובדיקתו.

בהתאם לחוק הגנת הצרכן תיקון 26 חשבונה של גב' זרחי לא יחויב על ידינו בגין חיובים חודשיים ובגין עלות הטבה לפי תנאי מבצע.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
תגובה:
ראו תשובתנו מצורפת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה