פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבצע "חבר מביא חבר" נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
חנה לייבוביץ
מס' לקוח: 299327

לכבוד:
מחלקת תביעות משפטיות
די.בי.אס שירותי לווין (יס)
רח' היוזמה 6, אזור התעשייה
כפר סבא 44425
09-7616193

הנידון: התראה לפני נקיטת צעדים משפטיים

1. פנייה זו מתבצעת לאחר שבחודשים האחרונים פנינו פעמים מספר לנציגי שירות הלקוחות, בפניות אשר תוכנן משקף את האמור במכתבנו זה, בתאריכים: 7.6.11 ,1.6.11, 16.5.11 ובמספר פעמים נוספות.
2. בתאריך, 21.12.10, בני, גל לייבוביץ, התבקש להתחבר לשירותי הלווין של חברת יס. פנייה זו נעשתה לשירות המכירות של החברה, ונענתה ע"י הנציג רוי רוסברוך. כחלק ממבצעי ההתחברות, הציע רוי לגל החזר על סך מאה שקלים, במסגרת מבצע "חבר מביא חבר", שיינתנו לגב' חנה לייבוביץ.
3. מאז לא נוכו מאה השקלים מחשבונה של גב' חנה לייבוביץ, וזאת למרות פניות חוזרות ונשנות לשירות הלקוחות של חברת יס.
4. בפנייתו האחרונה של גל לנציגי השירות הלקוחות של יס (7.6.11), נענה גל ע"י נציגה בשם לאה(לא נמסר שם משפחה), והנ"ל הודיעה כי לא ניתן לזכות את גב' חנה לייבוביץ בסך מאה שקלים וזאת בתואנה כי המבצע "חבר מביא חבר" אינו קיים עוד. עוד הציעה לאה, ניסוח מכתב ופנייה למחלקת תביעות, וזאת כהתראה לפני פנייה לערכאות משפטיות.


בכבוד רב,
חנה לייבוביץ
כספי סוג הנזק :
החזר של 100 ש"ח פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
מר מינחה הנכבד,

אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 13.6.11, בהמשך לפנייתה של הגב' חנה לייבוביץ בנושא זיכוי שהובטח.

ברצוני לציין כי ביום ה-9.6.11 התקבלה במשרדנו פנייה זהה באופן ישיר ע"י הגב' לייבוביץ.

פנייתה נבדקה בקפידה ותשובה נשלחה אליו בכתב באמצעות הדואר ביום ה- 16.6.11. מצ"ב תשובתנו כפי שנשלחה אל הגב' לייבוביץ:

" עם קבלת פנייתך נערכה בדיקה מקיפה ברשומות המנוי ולמול נציגינו שטיפלו בפניותיך .
בנושא מבצע "חבר מביא חבר" , ראשית ברצוני להודות לך בשמי ובשם החברה על מאמציך לגיוס לקוחות לחברתנו.
על פי תקנון המבצע על הלקוח להעביר לנציגינו את פרטי הלקוח עליו הוא ממליץ ונציגי מחלקת המכירות פונים אל הלקוח החדש ומבצעים את המכירה.

במידה והלקוח מתחבר הלקוח אשר המליץ עליו מקבל זיכוי למינויו בסך 100 ₪.

במקרים מסוימים אישרנו גם לפנים משורת הדין זיכוי ללקוח אשר המצטרף החדש מסר את פרטיו לנציג המכירות שחיבר אותו כממליץ.

ומן הכלל אל הפרט, במקרה המוזכר בפנייתך חיבור הלקוח כנראה לא בוצע על פי נוהל התואם את התקנון וגם לא נמסרו פרטיך לנציג המכירות על ידי הלקוח (בנך).

למרות האמור לעיל ולאור פנייתך זו, הוחלט להעניק למינויך זיכוי בסך 100 ₪.

הזיכוי יופיע בחשבונית חודש יוני 2011 ויקוזז מחיובייך לחודש זה. "


בברכה,
חברת yes
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה