פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת תעריף ואיכות קליטה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
1. העלאת תעריף הכבלים ללא ידיעתי בכ-20 ש"ח!
2. הקלטת תוכניות מוזמנות אינה מכוונת לפרק הזמן הנכון.כלומר: מתחיל מאוחר מסתיים חמוקדם.
3. ערוץ הרדיו רשת ג' - בעית סאונד
4. פניתי אליכם באמצעות האתר לפני כחודש , שבועיים ולא נעניתי.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
מר מינחה הנכבד,

אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 13.6.11 בהמשך לפנייתה של הגב' דבורה אשוח בנושא חיובים במנוי והקלטות תכנים, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.

עם קבלת פנייתך נערכה בדיקה מקיפה ברשומות המנוי ולמול הגורמים הרלוונטיים.

בהתאם למתועד ברשומות מערכת yes, בשיחה שנערכה בין נציגה מטעמנו לבין הגב' אשוח ביום ה-16.2.11, אישרה הלקוחה עידכון במנוי לצפייה בחבילת ערוצי Life Style , להלן ערוץ הבריאות , ערוץ הטיולים וערוץ האוכל בעלות בסך 9.90 ₪ לכל ערוץ לחודש והוספת צפייה בערוץ לוגי בעלות בסך 16.98 ₪ לחודש.

בהתאם לבקשתה של הגב' אשוח ביום ה-9.6.11 הוסרה הצפייה בחבילת ה- Life Style .

בנושא הקלטת תכנים באמצעות מכשיר ה-yesMAX , בכדי למנוע מצב שתחילת או סוף התוכנית יתפספס בהקלטה. ניתן להגדיר לממיר ה yesMax טווח זמן לתחילת וסיום ההקלטה.
כניסה לתפריט "הגדרות" > תת תפריט "טווח הקלטה"
יש לבחור בין הגדרת טווח הקלטה מקדימה\מסיימת
יש להגדיר את מספר הדקות הרצוי.
- טווח הקלטה מקדימה - עד 30 דקות.
- טווח הקלטה מסיימת עד 60 דקות

בנושא בעיה בערוצי שמע ניתן לפנות טלפונית לנציגינו בשרות הלקוחות לתיפעול טלפוני והזמנת שרות טכנאי במידת הצורך.

בברכה,
חברת yes
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה