פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי, טיפול גרוע שהובילה לביזבוז זמן ועוגמת נפש נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש החלטנו להתחבר לחב' "יס", לעניין החיבור, השירות היה מהיר, הטכנאי הגיע בזמן והכל נראה מבטיח (יש לציין כי בחרנו את החבילה הכוללת HD v.o.d וd.v.d בוקס.) אך לאחר החיבור, הבחנו כי הd.v.d בוקס והv.o.d לא עבדו כלל בעוד אנו משלמים בגין שירותים אלה. לאור הנ"ל, התקשרנו לשירות לקוחות, נאלצנו להמתין יותר מ25 דק'!!! על הקו וכשסוף סוף ענה לנו נציג שירות, הוא השיב כי אין ביכולתו לעזור וכי הוא שולח טכנאי שיבדוק את הבעיה. כשנציג "יס" הגיע לדירה הוא לא ידע איך לטפל בבעיה, הוא החליף לנו ממיר אך לחינם ואנחנו נותרנו ללא השירותים להם התחברנו ושילמנו. רק לאחר כחודש!! של אין ספור טלפונים אשר בזבזו לנו זמן יקר ולאחר שנשלחו אלינו מספר טכנאים נוספים שלא הצליחו לטפל בבעיות החוזרות ונשנות,הואילה חב' "יס" לשלוח טכנאי נוסף שבחוצפתו אמר לנו כי לבעיה שלנו יש צורך במתקין!!! ולא בטכנאי. רק לאחר שזה הגיע, נפתרה הבעיה, ואני שואל מדוע השירות המזלזל והלוקה בחסר בעוד אנחנו ממשיכים לשלם על שירותים אותם לא קיבלנו. חוסר המקצועיות והשירות הגרוע גרם לכך שחודש שלם היינו בלי שירותים אשר שילמנו עליהם, ומה עוד שנאלצנו "להילחם" עימם כל מנת לקבלם, בזבזנו זמן יקר על טלפונים והמתנות ארוכות- כשעתיים ביום במשך כחודש ימים!!!!

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך ל- yes מיום ה- 9.6.11, בהמשך לפנייתו של מר רם נבון בנוגע לתקלות חוזרות בשירות ה- VOD, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

ברצוני לציין כי ביום ה-30.5.11 התקבלה במשרדנו פנייה זהה ממר נבון.

פנייתו נבדקה בקפידה ותשובתנו הועברה אל הלקוח באמצעות המייל ביום ה- 19.6.11, פנייתו נענתה עם התייחסות לכל אחת מטענותיו בצורה מפורטת ויסודית.

להלן תשובתנו לפנייה זו כפי שנשלחה במועד שלעיל:

"מר נבון שלום רב,

תודה על פנייתך ל- yes.

אני שמח על בחירתך בחברתנו ומברך על הצטרפותך למשפחת yes. הבעת האמון שנתת בנו חשובה לנו מאוד, ואנו מודים לך על כך.

בהמשך לפנייתך במייל, שוחחתי עמך טלפונית ביום ה- 5.6.11. בשיחה זו סוכם עמך, על הגעת נציג התקנה ליום ה- 6.6.11 בין השעות 8:00 ל-10:00 לצורך שינוי תשתית שירות ה- VOD.

מבדיקה ברשומות המנוי, נמצא כי נערכה פעולת נציגנו הטכני לתיקון התשתית אשר בוצעה ביום הזה.

ביום ה- 9.6.11, שוחחתי עמך טלפונית בשנית. בשיחה זו אישרת כי הבעיה טופלה לשביעות רצונך.

כידוע תקלות טכניות מתרחשות מעת לעת ואנו פועלים בהתאם לפתירתן. לאור כל זאת, אבקש להעניק לך כמחווה שירותית של yes צפייה ללא חיוב לתקופה בת חודש, בהתאם לשירותי התוכן המצויים כיום במנוייך.

לאור האמור, עודכן במנוייך, כמחווה שירותית, זיכוי כספי חד-פעמי בגין שירותי הצפייה לתקופה בת חודש.

זיכוי זה, יופיע בחשבונית חודש יוני 2011 אשר תפורסם בתחילת חודש יולי.

אני מאחל לך ולבני ביתך המשך צפייה מהנה"

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

בברכה,

yes.

תגובה:
ראה תשובתנו מעלה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה