פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שביעות רצון מהשירות ללקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה ותיקה של יס והיום אני רושמת פניה זו לתשומת ליבכם לשאלה ? למה עולים אחוזי הנטישה של חברת יס ?!

התשובה פשוטה !

לנציגים אין סמכות בקו ראשון או חשיבה יצירתית לתת פתרון ללקוח שרוצה לשנות חבילה ולהוזיל אותה (כניראה שאין מספיק חבילות שאמורות להתאים לכל סוגי האוכלוסיה )
יס מנסה להוכיח שהיא חברה יקרה , השאלה מי קהל היעד שלכם ?! עשירים ובורגנים בלבד?!

למה אין לכם לקיחת אחריות ושימור לקוחות ותיקים .

אני לקוחה שרוצה להפחית את דמי המנוי שלי שכיום עומד על 270 ש"ח (ממיר רגיל /מקס / וHD ) כשפניתי לשירות והגעתי עד לשימור בכיר כל הטרטור הזה כדי שכל נציג מקריא לי את הימנון יס "אנחנו חברה שמיתיימרת להיות יקרה ולא מוכנים להתפשר מי שלא מתאים לו לכיס שיתנתק !!!!

וכשאני רוצה להתנתק הדבר הבוטה הבא שאני מקבלת זה : הלקוח בדרך כלל לא צודק הוא רוצה חינם ואנחנו לא מביאים חינם אנחנו שילמנו / הקמנו / עשינו שקנינו רק שללקוחות יהיה טוב : הוזכר והוסבר לנציג היקר חגי כי יש חוק בשירות הלקוחות וחבל שהוא לא עבר קורס שירות ומכירה כדי להבין שקודם
כל הלקוח תמיד צודק !!!!!!
ודבר שני להזכיר לחגי היקר שללא לקוחות חברה לא תתפתח ולא תתקיים כך שלא יזלזל בלקוח שרק רוצה חינם כשהלקוח כיום נותן לו ולעוד כמוהו משכורות באופן ישיר (הלקוח זה זרימת המזומנים שעליו מסתמכת החברה ) ולכן שלא ידבר באנחנו .....דבר שהמשיך לא להיות ברור לחגי

לאחר שניסיתי אני להיות יצירתית ולהזכיר לחגי שחשוב להבין את צורכי הלקוח כדי לנסות לשמר ולתת פיתרון הוצע לחגי שאני אחזיר את הHD כי ממילא לא היה לי שימוש בו ושיביא לי את ההפרש ביני לבין לקוח חדש שזה 15ש"ח אבל גם הצעת הפשרה שלי מול חגי , הניסיון להגיע לעמק השווה שחגי לא מרגיש שאני ההיה לקוחת חינם שלו עלו על שרטון .

השאלה שלי למה אין מספיק חבילות שמותאמות לכל הלקוחות למה אני יכולה להתקדם לHD אבל לא לחזור למקס ובכך להוזיל לקוחות ? הם באמת חברת יס מיועדת רק למעמד הבורגני ומעלה ?

אני לא רציתי לנתק את השירות ואני חושבת שאם הייתי מרגישה טיפה יחס נכון ורציני כלפי עם תשובה מספקת הייתי נישארת לקוחה נאמנה שרואה את עצמה לטווח הארוך החברת יס , אבל אם לקוח = כלום חבל לי ואני נאלצת לחזור לחברת הוט שכן יש לה מחירים עממיים ומיגוון חבילות שמתאימות לכל לקוח מכל סוג אוכלוסיה
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך ל- yes מיום ה- 14.6.11, בהמשך לפנייתה של גב' קרן גדליה, בנושא התקשרות לשירות הלקוחות ובדיקת תנאי מבצע, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.

פנייתה של גב' גדליה טופלה טלפונית לשביעות רצונה, ביום ה- 23.6.11 על ידי נציגת מחלקת קשרי הלקוחות בחברתנו.

עודכנה החלפת מכשיר מסוג yesMaxTOTAL במכשיר מסוג yesMax, ללא חיוב בגין החזר עלות הטבה. בוצע חיוב כספי חד-פעמי בגין ההתקנה, בסך 159 ₪.

אנו מאחלים המשך צפייה מהנה בשידורינו.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.

בברכה,

yes.
תגובה:
ראה תשובתנו מעלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה