פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי ללא רשות הלקוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בשנת 2009 סגרתי עם חברת יס עסקה ל-3 שנים בתשלום של 234 ₪.
בחודש 12/10 חויב חשבון שלי ב-179 ₪ עבור ערוצים נוספים שלא ביקשתי ולא צופה בהם. חיובים גבוהים היו עד 4/2011.
בחודש אפריל דיברתי עם נציג שרות של החברה וסוכם שהחיוב חוזר להיות 234 ₪ עד 28/9/2010
ועבור החודשים שחויבתי יותר (מ-12/10 עד 4/11) אקבל החזר מידי חודש במשך 18 חודשים. בתחילת חודש מאי שוב יצרתי קשר עם נציג החברה שהפתיח לי שהכול יסודר החל מחודש מאי (זיכוי יהיה בחיוב של מאי). הופתעתי לראות שגם בחודש מאי לא זוכה חשבוני.
לא יתכן שמידי חודש אקבל הבטחות על החזר ואבזבז את זמני על שיחות טלפון הלא מועילות.
אני מבקשת לבדוק את הנושא בדחיפות וביעילות.
תודה מראש
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה