פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה לנציג שירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בזמן ההמתנה לנציג שירות יש שיר מזעזע שחוזר על עצמו ללא הפסקה. יותר נכון שורה משיר:"לה לה לנד, אני חי בלה לה לנד לה לה לה..."

עוגמת נפש סוג הנזק :
להוריד את השיר פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך ל- yes מיום ה- 17.6.11, בהמשך לפנייתו של מר שחף אשכנזי בנושא השמעת מוסיקת רקע בעת התקשרות לשירות הלקוחות, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

כידוע, מערכת המענה הקולי מנהלת טיפול באופן חכם בהמתנת הלקוחות, וכוללת שליחת מסרים שיווקיים, הפנייה לערוצי מידע ושירות אחרים, כגון אינטרנט ועוד.

במקרה דנן, השמעת השיר המדובר, הנה חלק מקמפיין שיווקי בעקבות שידורה של הסדרה "חי ב- LA LA לנד", אשר שידורה יחל ביום ה- 26.6.11.

אנו מאחלים למר אשכנזי המשך צפייה מהנה בשידורינו.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.

בברכה,

yes.
תגובה:
ראה תשובתנו מעלה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה