yes |
שם ותפקיד: |
אני מודה לך על פנייתך ל- yes מיום ה- 17.6.11, בהמשך לפנייתו של מר שחף אשכנזי בנושא השמעת מוסיקת רקע בעת התקשרות לשירות הלקוחות, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.
כידוע, מערכת המענה הקולי מנהלת טיפול באופן חכם בהמתנת הלקוחות, וכוללת שליחת מסרים שיווקיים, הפנייה לערוצי מידע ושירות אחרים, כגון אינטרנט ועוד.
במקרה דנן, השמעת השיר המדובר, הנה חלק מקמפיין שיווקי בעקבות שידורה של הסדרה "חי ב- LA LA לנד", אשר שידורה יחל ביום ה- 26.6.11.
אנו מאחלים למר אשכנזי המשך צפייה מהנה בשידורינו.
נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
בברכה,
yes.
|
תגובה: |
ראה תשובתנו מעלה. |
פתרון: |
|
|