פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת הסוכן של חברת יס לפגישה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
התקשרתי ליס ב14-06-2011 כדי לקבל הצעה להצטפות ולא הגעתי עם הנציג לידי הסכמה,ביום שלאחר מכן התקשר אליי נציג של חברת יס בשם איל ורצה לדעת מדוע לא נוצרה העיסקה,הסברתי לו את הבעיה והוא ענה לי שאין שום בעיה לגשר על הפער ביני לבין החברה וקבע להפגש עימי בביתי באותו היום בשעה 17:00 ובנוסף הוא שלח לי סמס עם מספר הטלפון שלו.אני חיכיתי בביתי בשעה 17:00 אך איל הנציג לא הופיע,לאחר כשעה התקשרתי אליו והוא אמר לי שהוא
יגיע בעוד כשעתיים,ציינתי בפניו שמן הראוי היה להודיע לי על איחור כה רב.הזמן חלף אך הנציג לא הופיע.ביום שלמחורת התקשרתי לנציג ושאלתי אותו מדוע הוא לא הופיע לפגישה או לחלופין טרח לבטלה ע"י הודעה אליי,הנציג ענה שהוא מאד מצטער והוא ייפצה אותי ואז קבענו פגישה נוספת ליום ה17-06-2011 בשעה 10:00 ובישתי ממנו לא להופיע ולא לאחר ונענתי שאין שום בעיה.
מיותר לציין שאיל הנציג לא הופיע ולא הודיע על ביטול .
ברוב תיסכולי התקשרתי לחברת יס כדי להתלונן ושם נתקלתי ביחס מחפיר,נאמר לי שמכוון שאני עדיין לא לקוח אז אין באפשרותם מה לעשות.
צר לי שחברה בסדר גודל שכזה ושמתימרת להציג שירות ברמה טובה מתנהלת בצורה כה פוגעת ומחפירה גם אחרי שאני מתלונן בפניהם על עוול שנגרם לי.
בזבוז זמן יקר מאד סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 17.6.2011 בעניינו של מר רועי שרם.

אביע צערי על הרושם שיצרנו אצל מר שרם בנושא השרות ללקוח. תוכן פנייתו הועבר לידיעת העוסקים במלאכה כחלק מאותן פניות המועברות אליהם מידי יום לעיון ובדיקת התחומים בהם יש מקום להפיק את הלקחים הנדרשים ולשפר את השרות להמשך הדרך.

חשוב לי להבהיר כי הנושאים המועלים בפנייתו של מר שרם נבדקו על ידינו באופן מעמיק ואוכל רק להבטיח לך כי במקרים בהם yes רואה כי נעשה דבר שאינו ראוי על ידי אחד מעובדיה, היא נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי שאלו לא ישנו עוד.

צר לי כי השרות אותו אנו מעניקים ללקוחותינו לא ענה על צפיותיו של מר שרם, נציגינו מחויבים להעניק שרות ללא דופי.

בהתאם לסעיף 18א(ד)(1) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981, למרות העולה מפנייתו של מר שרם, מציין החוק כאמור, "(ב) השר, באישור ועדת הכלכלה של הכנסת, רשאי לקבוע הוראות בעניינים המפורטים בסעיף קטן (א)(2) עד (4), לעניין חוזה למתן שירות לתיקון ליקויים ופגמים והחלפת טובין גם שלא לאחר מכירה, לרבות תיקון והחלפה כאמור בתקופת אחריות ארוכה יותר מהתקופה שנקבעה לפי סעיף קטן (א), ולעניין חוזה למתן שירות שבו השירות מותנה בתקינות טובין הנמצאים אצל הצרכן.."

לאור האמור לא נמצא כי בחוק מוזכר עניין ביצוע התקנה ראשונית בבית לקוח, החוק מתייחס לפיצוי עקב איחור או אי הגעת טכנאי למתן שרות טכני בלבד ללקוחות הפעילים של yes .

בהמשך לפנייתו של מר שרם אבקש לציין כי אם יבחר מר שרם בכל זאת להתחבר לשירותי yes יזוכה בגין חודש צפייה בהתאם למסלול אליו יצטרף. יש באפשרותו של מר שרם לממש הטבה זו עד ליום 1.8.2011.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה