yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך ל- yes מיום ה- 20.6.11, בהמשך לפנייתה של גב' אביבה לוי בנושא התקנת מנוי חדש בכתובת בה קיים מנוי קיים עם יתרת חוב כספי, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.
עם קבלת פנייתו של גב' לוי נערכה בדיקה מקיפה ברשומות המנויה ולמול מחלקת המכירות והגבייה של חברתנו.
גב' לוי ביצעה התקשרות עם yes ביום ה- 15.6.11 והועברו אליה טפסי ההצטרפות למבצע הכרות ללקוחות חדשים לאישור בחתימתה.
בנושא עיכוב בתהליך ההצטרפות, ברצוני לציין כי לאחר קבלת טפסי ההתקשרות שאושרו בחתימתה ובביצוע בדיקה של פרטיה האישיים ושל כתובת ההתקנה במשרדנו, נמצא כי בכתובת הנוכחית שנה רח' בר-סימנטוב יעקב מס' 36, קיימים מנויים נוספים, כאשר באחד מהמנויים קיימת יתרת חוב שלא שולמה לחברתנו. אי לכך היה צורך בבדיקות מקיפות לוודא את הקשר בין המנוי בעל יתרת החוב לבין המנוי הנדון ולכן חל עיכוב בתהליך ההתקשרות וקבלת אישור להצטרפותה.
מבדיקה ברשומות המנוי, נמצא כי נכון למועד תשובתי זו, יתרת החיוב שולמה על-ידי הלקוחה, אך היא סירבה לתאם עם נציג המכירות מועד להתקנת תשתית הצפייה למנוי.
צר לנו שהגב' לוי, בחרה שלא להצטרף לשירותינו במנוי הנ"ל ואנו מקווים שבעתיד תשנה החלטתה ותחליט להצטרף לקהל לקוחותינו.
אנו מאחלים לגב' לוי המשך צפייה מהנה בשידורינו במנויים הקיימים.
נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
בברכה,
yes.
|
תגובה: |
ראה תשובתנו מעלה. |
פתרון: |
|
|