פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב ביצוע מנוי חדש בחברת יס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי אביבה לוי ויש לי מנוי של חברת יס
ביקשתי לעשות מנוי להורי הקשישים בחברת יס כשהתשלום מכרטיס האשראי שלי כיוון שלהורי אין כרטיס אשראי.
אני גרה בכתובת רח' בר-סימנטוב 36/5 ביהוד והורי גרים ברחוב בר-סימנטוב 36/1 ביהוד
עלי לציין שברחוב בר-סימנטוב 36 יש סמטה ובה 12 בתים.
לאחר כמה ימים שלא התקשרו אלי לגבי התקנה, התקשרתי אני אליהם ושאלתי מדוע הם לא יוצרים אתי קשר לקבוע התקנה כשדברתי עם הנציג בטלפון גם וודאתי לגבי הסכום שסוכם עם הנציג שהיה בבתי על סך של 200 ש"ח עבור המנוי, הנציג ציין שהסכום הוא 209 ש"ח הסברתי לו שזה לא מה שסיכמתי עם הנציג האזורי בשם מקסיםהוא טען שיש חוב על סך 300 ש"ח לכן הסכום 209 ש"ח. מאוד כעסתי על שחברת יס מעיזה להכנס לכיסי ולקחת כסף בגלל חוב לא שלי.
החוב שיש בחברת יס הוא של אחי דוד ואשתו אביבה והם גרים ברחוב בר-סימנטוב 36/3
הסברתי להם שזה לא קשור אלי ואני לא אחראית על אחי ולא על חובותיו, ושימצאו דרך לגבות את החוב.
חברת יס טענה אם אני לא אשלם את החוב של אחי הם מסרבי לבצע מנוי להורי.

אני לא מבינה מה אני קשורה לחובה הנ"ל האם זו הדרך הקלה לגבות חובות מאנשים?

אבקש את התייחסותכם

בברכה
אביבה לוי
ת.ז. 5046944-4
נייד 052-4230100
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך ל- yes מיום ה- 20.6.11, בהמשך לפנייתה של גב' אביבה לוי בנושא התקנת מנוי חדש בכתובת בה קיים מנוי קיים עם יתרת חוב כספי, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.
עם קבלת פנייתו של גב' לוי נערכה בדיקה מקיפה ברשומות המנויה ולמול מחלקת המכירות והגבייה של חברתנו.
גב' לוי ביצעה התקשרות עם yes ביום ה- 15.6.11 והועברו אליה טפסי ההצטרפות למבצע הכרות ללקוחות חדשים לאישור בחתימתה.
בנושא עיכוב בתהליך ההצטרפות, ברצוני לציין כי לאחר קבלת טפסי ההתקשרות שאושרו בחתימתה ובביצוע בדיקה של פרטיה האישיים ושל כתובת ההתקנה במשרדנו, נמצא כי בכתובת הנוכחית שנה רח' בר-סימנטוב יעקב מס' 36, קיימים מנויים נוספים, כאשר באחד מהמנויים קיימת יתרת חוב שלא שולמה לחברתנו. אי לכך היה צורך בבדיקות מקיפות לוודא את הקשר בין המנוי בעל יתרת החוב לבין המנוי הנדון ולכן חל עיכוב בתהליך ההתקשרות וקבלת אישור להצטרפותה.
מבדיקה ברשומות המנוי, נמצא כי נכון למועד תשובתי זו, יתרת החיוב שולמה על-ידי הלקוחה, אך היא סירבה לתאם עם נציג המכירות מועד להתקנת תשתית הצפייה למנוי.
צר לנו שהגב' לוי, בחרה שלא להצטרף לשירותינו במנוי הנ"ל ואנו מקווים שבעתיד תשנה החלטתה ותחליט להצטרף לקהל לקוחותינו.
אנו מאחלים לגב' לוי המשך צפייה מהנה בשידורינו במנויים הקיימים.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.

בברכה,

yes.
תגובה:
ראה תשובתנו מעלה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה