פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים ניסיתי לברר למה התשלום שלי לחברת יס גבוהה כל כך כ - 530 ש"ח , לאחר התקשרות אם החברה נאמר לי ע"י הנציגה כי יש טעות בחשבון ויש לזכות אותי בגין מבצע של כובד על ידם וכמו כן ממירים ששולמו על ידי שלא נצרכתי לשלם.
סכום הזיכוי לפי אותה נציגה היה כ - 2,300 ש"ח, מאחר וזה סכום ג ד ו ל בחברת יס נאמ לי שיש צורך שמנהל יחתום על הזיכוי.
מאז אותו יום שלושה חודשים אני משוחחת, שואלת לפחות פעמיים בשבוע, מבקשת לדעת מה אם הזיכוי שלי ועד היום ללא שום מענה כל פעם נאמר לי שאני צודקת שיש טעות שלהם, שיש צורך לזכות אותי, שלא מבינים למה לא קיבלתי את הכסף הסכום כבר ירד ל 1,600 ש"ח וכל פעם שאני מתקשרת עושים לי חשבון מחדש ומעבירים לאישור ההנהלה.
כל פעם מבטיחים שיחזרו אלי ולעולם לא חזרו כל פעם אומרים שצודקת אני אך את הכסף לא ראיתי עד היום.
לפני כשבוע כבר נאמר לי שיש אישור של ההנהלה והכסף יועבר לי לחשבון אך עד היום לא נכנס שום סכום לחשבון. את התשלום החודשי ממשיכים להוריד לי.
עוד דבר נאמר לי שכרטיס האשראי שלי חסום לכן אני צריכה לחתום על הוראת קבע, מאחר ואמרתי שלא חותמת עד שהתשלום לא יוחזר לי פתאום הכרטיס לא חסום וממשישים להוריד לי ממנו את התשלום
נאמ לי בתחילה שישלמו לי ב 14 לחודש כי תאריכי התשלום שלה, המתנתי וכמובן שלא היה תשלום התקשרתי שוב ונאמר לי שהנציגה טעתה ולא העבירה לי את התשלום, ויעבירו לי מידית, כמובן שהתשלום לא הועבר אתמול התקשרתי שוב ונאמר לי של יודעים אבל אולי התשלום יועבר ב 27.
זה רק חלק מזהרי מהשיחות שניעלתי אם החברת והשעות שאני יושבת וממתינה עד שיענ לי ואין שום סיוכי לקבל את הכסף.
כספי סוג הנזק :
עלבון, זמן, עוגמת נפש פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב ,

אני מודה לך על פנייתך מיום 21.6.2011 בעניינה של הגב' ציפי עמיר.

מבדיקה ברשומות מערכת yes נמצא כי ביום 8.11.2008 התקבלה בחברתנו הודעה על ביטול הרשאה לחיוב מכרטיס אשראי לצורך חיוב חיובים חודשיים בחשבון המנוי על שם הגב' ציפי עמיר והחל הליך ממושך לעדכון אמצעי תשלום תקין וחובות אשר נרשמו בחשבון המנוי.

החל מחודש ינואר 2011 בוצע עדכון מחדש של תנאי המבצע וזאת לאחר עדכון פרטי כרטיס אשראי תקין, לצערי, פרטי המבצע נרשמו באופן שגוי ובתום לב. בהתאם לאמור, נרשמו בחשבון המנוי חיובים גבוהים מהמוסכם בינינו.

לאור האמור, ביום 15.6.2011 בוצע על ידינו החזר הפרשי חיוב על סך 1431.44 ₪ לחשבונה של הגב' עמיר בחברת האשראי מסוג ישרכארט. מספר אישור ביצוע העברת הזיכוי -7126078.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

תגובה:
ראו תשובתנו מצורפת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה