פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק עם קנס נושא התלונה:
אלקריף שימי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתנתק מיס עקב בעיות כלכליות ודיברתי כבר עם כמה נציגים כולל מנהל צוות עד למנהל מוקד, לפי טענתם הם הבהירו לי שהקנס שאני צריך לשלם להם הינו 1270 ש"ח עקב מבצע שרכשתי ב 7/2010 ע|י נציגה בשם קרן - שהוא אינו מבצע שרכשתי בכלל + טוענים שהבהירו לי כולל נספח של הממיר שמחוייב ל3 שנים - ונספח זה אינו קיים עם חתימתי בכלל ולא הבהירו לי שזה ל 3 שנים אלא אמרו ל 18 חודשים שהיה אמור להסתיים ביולי השנה. ולכן הם רוצים לגבות ממני סכום כזה שלא בצדק כיוון שאין לא חתימה שלי המוכיחה זאת או הקלטה עם הנציגה שבטמת אישרתי את הפרטים הנ"ל
אבקש ממכם לבדוק את העניין כי מה שהחברה הזאת עושה זה לגנובב כסף ממני ומעוד אנשים רבים אחרים.
כספי סוג הנזק :
ניתוק מיידי ללא קנס פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
מר מנחה הנכבד,


אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה-27.6.11, בהמשך לפנייתו של מר שימי אלקריף בנושא המבצעים אשר היו מעודכנים במינויו וההתחייבות ל yes, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

כידוע לך, במסגרת אספקת שירותיה מציעה yes מעת לעת לקהל לקוחותיה מבצעים במחירים מוזלים ובהתחייבות לתקופת זמן מוגדרת מראש.

ברצוני להדגיש, כי שינוי בהרכב חבילת הערוצים המשודרת למנוי או הסבה לתכנית כזו או אחרת לבקשת מנוי, ובאישורו הטלפוני, הינם מהשירותים הבסיסיים ביותר המסופקים על ידי החברה.

על פי נוהלי yes לקוח קיים המבצע עסקה טלפונית מקבל מידע מפורט באשר לכל תנאי המבצע ומאשר הסבת מינויו למסלול חדש. נספח המבצע נשלח בדואר לביתו לעיון וקריאה .

מבדיקתנו עולה כי מר אלקריף הצטרף לשירותי yes לראשונה ביום ה- 6.10.2009 במבצע שכלל שירותי צפייה לתקופה בת שנתיים עם התחייבות להישאר מנוי על שירותינו לתקופה זו ועד ליום ה-6.10.2011.

בהתאם למידע שבידי, לאחר מספר ימים ביום ה-25.10.2009 שוחח מר אלקריף עם נציגנו וביקש לקבל מידע בנושא מבצעים מוזלים הקיימים באותה עת להצטרפות לשירותי מכשיר ה-yesMaxTOTAL , ניתן מידע לגבי מחירים ומבצעים מוזלים הקיימים בחברתנו .

בשיחה זו אישר מר אלקריף הצטרפות למבצע לשירותי מכשיר ה- yesMaxTOTAL, וזאת כנגד התחייבות מפורשת להישאר מנוי על שירותי החברה לתקופה מוגדרת בת 36 חודשים, נושא שהובא לידיעתו מפורשות במעמד השיחה.

עדכון המבצע במנוי בוצע בפועל לאחר התקנת מכשיר ה- yesMaxTOTAL בתאריך 1.11.2009 לאחר קבלת הסכמתו של מר אלקריף בסיום אותה שיחה למול נציגתנו ונשלח העתק סטנדרטי של נספח תנאי המבצע לכתובת המנוי באמצעות הדואר .

בהמשך בחודש יולי 2010 לאחר מעבר דירה של הלקוח ולאור פנייתו הטלפונית ושיחה עם נציגנו ביום ה- 19.7.2010 ניתן מידע על מבצעים שונים ועודכן מבצע חדש לשירותי צפייה לתקופה בת 24 חודשים כולל התחייבות להישאר מנוי על שירותינו לתקופה זו.

חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים שונים לקהל לקוחותיה בתנאים מיוחדים עבור שירותי צפייה, שירותי מכשיר ה- yesMax, מכשיר ה-HD ומכשירי ה- yesMaxTOTAL כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסוימת. בכפוף לתנאי המבצעים אליהם הצטרף מר אלקריף ביום ה-20.7.2010 לשירותי צפייה, מתחייב הלקוח להישארותו כלקוח נאמן לחברה למשך 24 חודשים במבצע לשירותי yesMaxTOTAL שעודכן החל מ-1.11.2009 התחייב להישאר מנוי על שירותינו לתקופה בת 36 חודשים ועד ליום ה-1.11.2012ובמידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו, יחוייב בגין "החזר עלות ההטבה" שניתנה בכל אחד מהמבצעים.

חשוב לציין כי רק החל מיום ה- 7.12.2010 כלל המבצעים המוזלים , מוצרים מתקדמים ושירותים נוספים בעלי התחייבות אליהם מצטרפים לקוחותינו הנם לתקופת התחייבות של 18 חודשים בלבד ובהתאם להוראת משרד התקשורת והחוק . מבצעים שהיו קיימים בחברתנו טרם מועד זה היו לתקופה בת 24 חודשים לצפייה ו-36 חודשים למכשירים מתקדמים.

לשירותך בכל עת,

בברכה,

חברת yes

תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה