פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים לא תקינים ומידע שגויי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
הי
אני לקוח ותיק של חברת יס (מעל ל-5 שנים) ולפני כ- 4 חודשים פנה אלי נציג יס טלפונית (ביוזמתם) והודיע לי שבתור מנוי ותיק ונאמן של החברה, מגיעה לי הטבה של 20 סרטים לשנה הקרובה. נשמע לי מוזר אבל מן הסתם אמרתי בסדר. לאחר חודשיים שמתי לב בחשבונית שאני מחוייב בכל חודש ב-20 שקלים יותר. צלצלתי לשרות הלקוחות ונאמר לי שהחליפו לי מסלול שעלותו 20 שח יותר והתחייבתי מחדש לשנה וחצי ועל כן קיבלתי את הטבת הסרטים. ביקשתי לחזור למסלול הישן שלי ולבטל את כל מה שנעשה כולל ההטבה כמובן ונאמר לי שמסלול הישן שלי כבר סגור ולא ניתן. לאחר ויכוחים ארוכים ושיחות עם נציגים "בכירים" אפשרו לי (ממש תודה) לחזור למסלול אחר שהוא רק 5 שקלים יותר מהמסלול הישן שלי שעדין דורש ממני שוב להתחייב לשנה וחצי ובנוסף בתור הטבה ישאירו לי את הטבת הסרטים. התייאשתי והסכמתי.
הזמנו 3 סרטים בחודשיים האחרונים ולהפתעתי חוייבי עליהם, צלצלי שוב למוקד ונאמר לי שאכן נעשה טעות ויש לי הטבה ויזכו אותי על הסרטים.
לאחר מספר ימים צלצלה אלי שוב נציגה של יס ואמרה לי שהטעו אותי ואין לי הטבת סרטים והיא יכולה לזכות אותי על הסרטים שהזמנתי עד כה או לתת לי הטבה של 10 סרטים חינם ללא זיכוי על הסרטים אותם כבר הזמנתי. התרגזתי מאוד וניתקתי את הטלפון.
הסיפור הוא לחלוטין כפי שהוצג ללא שום עיוות מצידי
עוגמת נפש סוג הנזק :
חזרה למסלול המקורי וזיכוי על הסרטים שחוייבו או מתן הטבת הסרטים כפי שהובטח וזיכוי על הסרטים שחוייבו. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב ,

אני מודה לך על פנייתך מיום 24.6.2011 בעניינו של מר אלעד חבר.

מבדיקה ברשומות yes נמצא כי ביום 1.3.2011 התקבל אישורו של מר חבר להצטרף למבצע צפייה במחיר מוזל הכולל הטבה של צפייה ב-24 קופונים להזמנת סרטים ובהתאם לנספח תנאי מבצע אשר הובאו לידיעתו.

למרות האמור, עם פנייתו של מר חבר לנציגינו, ביום 17.4.2011 נרשמו במנוי על שמו תנאי מבצע צפייה חדש למשך 18 חודשים ובהתאם לנספח תנאי מבצע אשר הובאו לידיעתו ולאישורו. תנאי מבצע זה אינו כולל קבלת קופונים לסרטים כהטבה.

למרות האמור, ביום 23.6.2011 נרשמו במנוי על שם מר אלעד חבר 10 קופונים להזמנת סרטי DVDbox/MaxMovies (לא כולל הזמנת סרטים אירוטיים) בתוקף לניצול עד ליום 22.6.2012 כמחווה.

אנו מאחלים למשפחת חבר המשך צפייה מהנה .

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
תגובה:
ראו תשובתנו מצורפת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה