פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי חשבון מנוי בYES נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר מסע שיכנועים עברתי לYES הובטח לי שאת קנס היציאה מהוט אקבל בחזרה מYES בפניתי לYES נתנו לי מספר פקס לשלוח את הקבלה שוחחתי עם נציג שאמר לי שתוך 3 ימים אקבל SMS שהפקס עודכן אחרי שבועיים התקשרתי לנציג ונאמר לי שהפקס לא הגיע שלחתי שוב ועדיין אין תשובה לאחר המתנה של שבועים
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
מר מינחה הנכבד שלום רב,


אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 5.7.11, בהמשך לפנייתו של מר דורון גדעון בנושא זיכוי בגין תשלום קנס לחברת הכבלים אבקש להשיב בנושא.

yes מעניקה הטבה ללקוחותיה הכוללת זיכוי עלות דמי יציאה של חברת הכבלים. בהתאם למבצע "ההתחייבות עלינו" אשר הוענק למר גדעון הוא היה זכאי בעת ההצטרפות לשירותי yes לזיכוי בגין תשלום קנס לכבלים עד לסך של 1000 ש"ח בכפוף להצגת חשבונית של חברת הכבלים בה יהיה פירוט מהות החיוב כאשר הוא שולח את החשבונית בטווח של 4 חודשים ממועד הצטרפותו לשירותינו ובכפוף להיותו מנוי על שירותינו לתקופה מינימאלית בת 12 חודשים.

יש להמציא בפנינו את החשבונית של הוט בה מופיע החיוב ופירוט הרכב החיוב .

את חיובי חברת הכבלים בגין דמי יציאה עלייך לשלם במועד דרישת התשלום הראשונה כי אי תשלום גורם להעברה לטיפול משפטי ולהוצאות נוספות שאינן באחריות חברת yes .

לצערי מבדיקה ברשומת המנוי לא נמצא תיעוד לקבלת חשבונית ששלח מר גדעון לחברתנו ונודה לו באם ישלח אותה שנית.

בברכה,


חברת yes .
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה