פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בענין אי טיפול בלחקות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
אנו הפסקו לנו ללא הודאה מארש את חיבלת ערוצי ערוץ הבריאות ערוץ אכול ערוץ 61 ועורצי 49 48
עוגמת נפש סוג הנזק :
לפנות לבקשה לחדש לנו את ערוצי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך ל- yes מיום ה- 30.6.11, בהמשך לפנייתו של מר יצחק נוימן, בנושא ערוצי הפרימיום, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

מבדיקה במערכות המנוי נמצא כי במנוי הייתה מעודכנת חבילת ערוצי פרימיום All Include.

מדובר בהטבה בה ערוצי פרימיום מסוימים, ביניהם ערוצי האוכל והבריאות, ערוץ אגו טוטאל, ערוץ לוגי וערוץ ג'וניור, הוצעו במחיר מוזל. המדובר על תשלום חודשי בסך 49.9 ₪ במקום 317.67 ₪, שהנו סך כל החיובים בגין הערוצים המעודכנים בה.

היות ומדובר בהטבה, הוחלט להגביל את ההטבה הנ"ל בזמן והיא הסתיימה לפני מספר חודשים. yes, כמחווה החליטה להשאיר את ההטבה במנוי לתקופה נוספת, עד ליום ה- 23.6.11.

מהמידע המצוי בידי, בשיחות טלפוניות אשר בוצעו עם מר נוימן (או מי מטעמו), עודכן ערוץ אגו טוטאל בחיוב חודשי בסך 9.9 ₪, עד גמר תקופת ההתחייבות במבצע התוכן הראשי המעודכן במנוי, קרי עד ליום ה- 28.12.12.

בנוסף לכך, עודכנה הטבת חבילת לייף סטייל, הכוללת את ערוצי האוכל, הבריאות והטיולים, בחיוב חודשי מוזל בסך 32.04 ₪.

לידיעתך, קיימות הטבות נוספות הכוללות את ערוצי הפרימיום.

מומלץ לפנות טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון 2080* או בשיחת חינם מטלפון קווי למס' 1-800-20-8000, על מנת לקבל מידע לגביי חבילות וערוצי פרימיום נוספים.

במידה וחלה אי הבנה בהעברת או קבלת המידע המקיף על תנאי המבצע, אנא קבל את התנצלותנו הכנה.

אנו מאחלים המשך צפייה מהנה בשידורינו.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.

בברכה,

yes.
תגובה:
ראה תשובתנו מעלה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה