פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארוך מידי, פרטים בפנים. נושא התלונה:
אלפסי כפיר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
עברתי עם בת זוגתי לדירה חדשה. התקשרתי ליס ואמרתי שאני רוצה לבצע התקנה.
על פניו הסתמן שרועי הבחור מהמוקד מכירות נחמד מאוד ונשמע כמו בן אדם טוב (אפילו הביא לי את המספר האישי שלו - איזו תמימות).
קבענו שיגיע טכנאי כמה ימים מאוחר יותר בין השעות 4 ל6 אחה"צ. בשעה רבע ל6 בערב מתקשרים מחברת יס ומדווחים שהטכנאי מאחר בשעה (ראוי לציין שלקחתי חצי יום חופש באותו יום על מנת להגיע בזמן לטכנאי). בהמשך באותה השיחה עם הנציגת מכירות/הזמנות היא אמרה משהו בסגנון ש"הטכנאי לא הודיע לנו והייתה אי הבנה". אז בסדר, טעויות קורות, קבענו ליום אחר תוך כדי שהנציג רועי מבטיח פיצוי אך קודם כל בוא נבצע את ההתקנה.

ההתקנה החדשה נקבעה ל21 ביוני בין השעות 8-10 בבוקר. סיכמתי עם בת זוגתי שבמידה והטכנאי מגיע לפני רבע ל10 אני אסע לעבודה והיא תשאר ואם הוא יגיע ברבע השעה האחרונה (כפי שמנסיוננו קרה בעבר) אני אקח (שוב) חצי יום חופש או כמה שצריך כדי להישאר איתו והיא תלך לתור לרופא שנקבע לה.
בשעה 9:25 שיחת טלפון נכנסת מנציגת שירות של חברת "יס" לתאם עמנו אם יש מישהו בבית מכיוון שהמתקין מגיע בדקות הקרובות (ציטוט: "הוא למטה"), תוך כמה דקות שיחה מהמתקין "אני כבר מגיע", אני ארזתי את הדברים לעבודה ויצאתי מהבית בינתיים, בשעה 10 בת זוגתי מתקשרת אליי לנייד ומודיעה לי שאף מתקין לא התדפק על דלתנו. הרמתי טלפון למתקין (אחרי השעה 10 להזכיר לכם) והוא מודיע לי שהוא עכשיו מחנה מתחת לבית.
שיחה נכנסת באותו יום מרועי שהכניס לשיחה גם את המנהל משמרת/סוכני מכירות/מארגני הדילים+פיצויים/תוך כדי שהוא מבטיח הרים וגבעות בניסיון לקביעת מועד חדש להתקנה.
באותה נימה אמרתי לו שזה עובר כל גבול וזה זלזול מדרגה ראשונה, רועי טוען שאני צודק ויש מה לדבר על פיצוי אבל קודם בוא נקבע מועד להתקנה!!!!

אז קבענו מועד להתקנה ביום ג' ה-28 ביוני ומאז לא ניתן להשיג את רועי (זה נראה כאילו הוא מחכה לשבועיים שיעברו ואז תיהיה לי בעיית התנתקות).
ניסיון ראשון ביום ד' ה-29 ביוני למחרת, שלח הודעת ס.מ.ס שיחזור בערב - חזר אליי ביום ו' כעבור יומיים בשעה 11:15 בבוקר/צהריים עם רעש רקע כאילו הוא משתזף על חוף הים או עושה על האש אצל חבר, משך השיחה (כפי שמופיע על הפלאפון) עמד על 47 שניות - מרוב הרעש או שרצה לברר איזה משהו אמר שיחזור אליי בעוד כמה דקות... מפתיע שהוא לא חזר?
התקשרתי אליו שוב - הבן אדם לא עונה.
הסאגה נמשכת - יום ראשון ה-3 ביולי לא ענה פעמיים לשיחות טלפון ממני הראשונה נעשתה בשעה 9:04 השניה נעשתה ב10:10 אך "יהמר לזכותו" ששלח הודעה אחרי הפעם השניה שהוא בלימודים וידבר איתי בערב, לא דובים ולא יער.

אני לא מוותר.. התקשרתי היום בבוקר יום שני ה4 ביולי למוקד של "יס", זמני ההמתנה "ארוכים מהרגיל" (הם רק צריכים להוסיף את המילה "כרגיל" כדי שייתחרז), חיכיתי על הקו 15 דקות וויתרתי. אמרתי לעצמי לפני שאני פונה לאינטרנט אני ארים לרועי טלפון כדי לראות שאולי אני מתבדה וסתם נפלתי בין הכיסאות... הפעם הוא גם לא ענה. אז הגעתי לאתר "תלונה" שאני מאוד מקווה שיעזור לי בפנייתי כי זה פשוט בלתי נסבל. אני לא צריך לבזבז מהזמן שלי (כי מיותר לציין שזמן זה כסף) כדי לכתוב על הא ועל דא וסיפורים שלצערנו כולנו מכירים. יש בידי תיעוד של כל זמני השיחות עם חברת "יס". אני רוצה להגיע עם זה כמה שיותר רחוק. כי החברות הגדולות מרשות לעצמן יותר מידי, וזה כבר מתחיל להיות מוגזם....

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 4.7.2011 בעניינו של מר כפיר אלפסי.

צר לי כי השרות אותו אנו מעניקים ללקוחותינו לא ענה על צפיותיו של מר אלפסי, נציגינו מחויבים להעניק שרות ללא דופי.

בהתאם לסעיף 18א(ד)(1) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981, למרות העולה מפנייתך, מציין החוק כאמור, "(ב) השר, באישור ועדת הכלכלה של הכנסת, רשאי לקבוע הוראות בעניינים המפורטים בסעיף קטן (א)(2) עד (4), לעניין חוזה למתן שירות לתיקון ליקויים ופגמים והחלפת טובין גם שלא לאחר מכירה, לרבות תיקון והחלפה כאמור בתקופת אחריות ארוכה יותר מהתקופה שנקבעה לפי סעיף קטן (א), ולעניין חוזה למתן שירות שבו השירות מותנה בתקינות טובין הנמצאים אצל הצרכן.."

לאור האמור לא נמצא כי בחוק מוזכר עניין ביצוע התקנה ראשונית בבית לקוח, החוק מתייחס לפיצוי עקב איחור או אי הגעת טכנאי למתן שרות טכני בלבד ללקוחות הפעילים של yes .

בהמשך לפנייתך אבקש לציין כי ביום 28.6.2011 הגיע נציג טכני של חברת yes והתקין את ציוד הקצה בביתו של מר אלפסי. לאור האמור לפנים משורת הדין וכמחווה שירותית מטעמה של yes יבוצע במנוי על שמו של מר אלפסי זיכוי בגין חודש צפייה.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה