פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת לקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בחודש יוני פנו אלי מיס ותאמו לי פגישה עם שיר נציגת השיווק שלהם, אני מנויה של חברת הוט. שיר הגיעה אלי ופרשה בפני את ההטבות של חברת יס למצטרפים חדשים, תוך כדי שהיא מדגישה בפני שיס תישא בקנס היציאה מהוט ולמעשה הם גם מטפלים בזה מול חברת הוט. אני הייתי כשבוע לפני מעבר דירה, ודחיתי את ההתקנה לזמן המעבר לדירה החדשה ב-1.7, שיר הייתה מאד לחוצה שאעשה את המעבר ביוני ומאד לחצה עלי, פנה אלי גם המנהל האישי שלה שטרח והסביר לי שחשובה לה המכירה הזו ובלעדיה שכרה יפגע. למרות שלא היה כלום בדירה החדשה, הסכמתי. שיר הגיעה ביום רביעי ב-29.6 עם טלוויזיה ע"מ שאפשר יהיה להתקין אצלי ממיר יס. שאלתי אותה שוב לגבי הניתוק מהוט ושוב היא אמרה לי אל תדאגי אנחנו מטפלים בזה ואת לא צריכה לעשות שום דבר מלבד להוציא את הכבל של הוט מהשקע וכך עשיתי ביום עזיבת הדירה. מאחר ועברו מספר ימים ואף אחד לא אמר לי מה קורה עם הוט ואף אחד לא הגיע לקחת את הממיר שלהם, פניתי אליהם אתמול ואמרתי להם שאני עוברת ליס, הם השיבו כי אצטרך לשלם 340 ש"ח כדי לעזוב את הוט. פניתי לחברת יס אתמול ודיברתי עם נציגת השירות שלהם, שענתה לי שהם נושאים רק בחלק יחסי של 200 ש"ח. כמובן שמאד כעסתי ודרשתי מהם לנתק אותי לאלתר, מכיוון שזה בניגוד למה שנאמר לי ע"י שיר נציגתם. עד כה אף אחד לא טרח לחזור אלי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שישאו בעלות או שינתקו אותי ללא חיוב ואחזור לחברת הוט שם השירות טוב יותר. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך ל- yes מיום ה- 5.7.11, בהמשך לפנייתה של גב' סיגל חמיאס, בנושא חיובים לחברת הכבלים וחיוב בגין החזר עלות הטבה בכסלים, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.

בנושא זיכוי בגין תשלום קנס (דמי יציאה) לחברת הכבלים, yes יכולה בכפוף לנספח מבצע "ההתחייבות עלינו" אשר אושר בחתימת הלקוחה עם הצטרפותה לשירותינו לבצע זיכוי למנוי בגין תשלום קנס לכבלים עקב ניתוק משירותיהם וחיבור לשירותינו בין 440 ₪ עד לסך של 1000 ש"ח בכפוף לחשבונית של חברת הכבלים בה יהיה פירוט מהות החיוב ובכפוף להעברת החשבונית לידינו בטווח של עד 4 חודשים ממועד ההצטרפות לשירותינו.

פנייתה של גב' חמיאס טופלה טלפונית לשביעות רצונה, ביום ה- 7.7.11 על ידי נציגת מחלקת קשרי הלקוחות בחברתנו.

באופן חריג ולפנים משורת הדין אושר ללקוחה עם פנייתה בנושא, כי במידה ותמציא בפנינו חשבונית עם פירוט לחיוב הקנס לחברת הכבלים, יבוצע זיכוי כספי חד-פעמי, למרות שסכום הזיכוי נמוך מסכום המינימום בטפסים אשר עליהם היא חתומה.

בנושא ניתוק מחברת הכבלים, יצוין כי ביום ה- 29.6.11 הלקוחה הצטרפה לשירותי yes. במעמד ההצטרפות היא חתמה על טופס לבקשת ניתוק משירותי הטלוויזיה של חברת הכבלים ("בקשת הניתוק").

בקשת הניתוק נשלחה על ידנו לחברת הכבלים כדין, אך לצערנו עם קבלת פנייתה בנושא נודע ל- yes כי חברת הכבלים לא ביצעה את הניתוק בהתאם לאמור בבקשת הניתוק. לפיכך, היה צורך כי תפנה גם היא לחברת הכבלים על מנת לדרוש את ניתוק המנוי והפסקת החיוב בגינו באופן מיידי, שכן על פי חוק מחויבת חברת הכבלים לדאוג לניתוק הלקוח תוך 48 שעות ממועד פנייתו.

למרות ש- yes שולחת את הודעת הניתוק לחברת הכבלים כדין ובזמן, נוכח העיכוב בטיפול חברת הכבלים בנושא וחוסר שיתוף הפעולה מצדם, ולאור החשיבות ש-yes רואה בשביעות רצון לקוחותיה, גם אם מדובר במחדל של חברת הכבלים, yes מוכנה, לבדוק את האפשרות לזיכוי חשבונות המנויים שלה בגין חיוב שירותי הצפייה (לא כולל חיובים בגין אינטרנט, טלפוניה, דמי יציאה והזמנות מיוחדות) בהם חוייבה הלקוחה על ידי חברת הכבלים, החל מיום חיבורה לשירותי yes ועד למועד הניתוק בפועל, כאשר מועד הניתוק לא יהיה מעבר ל- 14 יום ממועד פנייתה הראשונה ל- yes בנושא זה וזאת כנגד הצגת חשבוניות המעידות על החיובים כאמור.

yes תבדוק את האפשרות לביצוע הזיכוי כאמור לעיל כנגד הצגת חשבוניות מפורטות של חברת הכבלים עם החיובים לתקופה הנדונה, זאת לאחר ווידוא ניתוק הלקוחה בפועל מחברת הכבלים ובכפוף להישארותה מנויה על שירותינו לתקופה מינימאלית בת 12 חודשים.

באם יהיו כפילויות חיוב עלייה לשלוח את החשבוניות אלינו באמצעות פקס מס': 08-8599013, לידי המחלקה הרלוונטית המטפלת בנושא הנדון- מחלקת הסדר כבלים- ורישום מס' המנוי שלה.

יובהר, את חיובי חברת הכבלים היה עלייה לשלם במועד דרישת התשלום הראשונה, אי תשלום גורם להעברה לטיפול משפטי ולהוצאות נוספות ש-yes לא תישא בהן.

אנו מאחלים המשך צפייה מהנה בשידורינו.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.

בברכה,

yes.
תגובה:
ראה תשובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה