פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מיס ומידע שגוי נושא התלונה:
גבריאל סופי שם/כינוי:
‏יום שני ‏27 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שוחחתי איתכם בטלפון מספר פעמים ווידאתי ואפילו הייתי עם חברה בקוו השני ששמעה שאמרתם לי כי הקנס בגין הניתוק יהיה על סך של 950 ש"ח, היום נדהמתי לגלות כי גביתם 1203 ש"ח , צלצלתי אליכם ואמרתם לי כי הנציג שכח והתבלבל וזו היתה טעות. לפחות כמה פעמים וידאתי זאת איתכם, אני מבינה שאתם רוצים להעניש אותי היות והתנתקתי מיכם אולם לא חושבת שעונש מסוג כזה זה הפיתרון ללקוח שהיה 11 שנים ביס.
אני מבקשת לזכות אותי בהפרש הכספי במיידי היות וזה מה שאמרתם לי והסתמכתי על כך.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב ,

אני מודה לך על פנייתך בעניינה של הגב' סופי גבריאל.

מבדיקה ברשומות yes נמצא כי בהתאם לסיכום עם הגב' גבריאל מיום 29.6.2011 חויב חשבונה באמצעות כרטיס האשראי בסך 1203.23 ₪ בגין החזר עלות ההטבות אשר הוענקו לה בארבעה (4) תשלומים שווים.

יחד עם זאת ובנוסף לחיוב התשלומים ירשם זיכוי בחשבון המנוי בסך 260 ₪ אשר יועבר לחשבונה בחברת האשראי בעת ביצוע הליך גמר חשבון לאחר החזרת ציוד הקצה ובדיקתו .

אשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
תגובה:
תשובתנו מצורפת מעלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה