פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה לחברת יס < נושא התלונה:
ברידזה  מרינה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום אני מנויה של חברת יס מזה שנה וחצי ואני מאוד מיחזבת מהשירות של יס
היתי מנויה של חבילת פרימיום בעלות של 50 ש"ח לחודש שהיתי אמורה לחדש את המנוי כול שלושה חודשים פעם אחרונה חידשתי את המנוי 1/4/11 וביקשתי מהנציג שלפני שפק תוקף של המנוי להודיע לי על החידוש אתמול בערב רציתי לצפות באחד הארוצים מהחבילה והיה חסום היום היתקשרתי לחברת ים בכדי להמשיך את המנוי ונאמר לי שיס היפסיק את החבילות פרמיום ועם אני מעוניית לחדש את החבילה אליי לשלם להם 400 ש"ח בנוסף על החבילה היתצבנתי מאוד וביקשתי לדבר עם מנהל משמרת כי הנציג מים דיבר אליי מאוד בזילזור והיטיח בפני כי החבילה של הפרמיום שהיה לי נגמר ואין מה לעשות וען אני רוצה אותם החבילות אין בעיה תמורת תוספת של 400 ש"ח ניחדש לך את החבילה ביקשתי מרוב עצבים שאני רוצה להיתנתק משירות של ים והוא בשלו אין בעיה יש לך קנס יציא של 1800 ש"ח תישמי תתנתקי
אני מאד מבקת ממכם לעזור לי שים יאחזיר לי את ערוצי הפרימיום באלות של 50 ש"ח ולא לגבות סכום מופרז כי אני חולת סרטן וכל היום בבית ואת הזמן היתי מעבירה בצפיה בערוצים האלה בבקשה תעזרו לי
בתודה מראש
מרינה
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה