חברת yes |
שם ותפקיד: |
מר מנחה הנכבד,
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 13.7.2011, בהמשך לפנייתו של מר ירון ברימר בנושא סיום ההתקשרות, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.
ברצוני לציין כי ביום ה-12.7.11 התקבלה במשרדנו פנייה זהה ממר ברימר באותו נושא באמצעות משרד התקשורת.
פנייתו של מר ברימר נבדקה בקפידה ותגובתנו הועברה ביום ה- 13.7.11, פנייתו נענתה עם התייחסות לכל אחת מטענותיו בצורה מפורטת ויסודית.
להלן תשובתנו לפנייה זו כפי שהועברה למשרד התקשורת :
” מבדיקה ברשומות המנוי של מר ברימר, במנוי היה מעודכן מבצע לשירותי הצפייה החל מיום ה-28.11.2007 לתקופה בת שנתיים ועד ליום ה-28.11.2008 כולל התחייבות להישאר מנוי על שירותינו לתקופה זו.
ביום ה- 11.11.2008 התקבלה פנייתו של מר ברימר בבקשה לסיום ההתקשרות, אין כל תיעוד ברשומותינו שביקש לסיים את ההתקשרות במועד תום תקופת המבצע וההתחייבות, להלן ביום ה-28.11.08.
בשיחה שנערכה עם הלקוח ביום ה-13.11.08 תואם מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתו ב-8.12.08.
עקב טעות שנפלה בתום לב, חויב חשבונו של מר ברימר בגין שירותי הצפייה עד ליום ה-30.11.08. כחלק מתהליך גמר החשבון נערכה בדיקה ובוצע זיכוי בגין חיובים לשירותי הצפייה רטרואקטיבית מ-48 שעות לאחר מועד בקשת הניתוק הראשונה ב-11.11.08, להלן מה-13.11.08 ועקב הפסקת החיוב בפועל טרם תום תקופת ההתחייבות במבצע אשר היה מעודכן במנוי בוצע חיוב החזר עלות הטבת המבצע לחשבונו של הלקוח.
לאור פניית הלקוח בנושא בעת זו הוחלט כי יבוצע זיכוי במינויו של הלקוח בגין החיוב לדמי היציאה, חיוב בסך 399 ₪ בקיזוז עם חיוב לשירותי הצפייה ממועד הפסקת החיוב ב- 13.11.08 עד מועד תום תקופת ההתחייבות 28.11.08.
לאור האמור לעיל , יתרת זכות בסך 239.29 ₪ בתוספת ריבית והצמדה תושב לחשבונו של מר ברימר באמצעות אמצעי התשלום אשר היה מעודכן במינויו.
אני מקווה כי בעתיד יבחר מר ברימר לשוב ולהימנות עם קהל לקוחותינו. "
בברכה,
חברת yes
|
תגובה: |
ראה תגובה לעיל |
פתרון: |
|
|