חברת yes |
שם ותפקיד: |
מר מנחה הנכבד,
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 13.7.2011, בהמשך לפנייתה של הגב' דרעי בנושא סיום ההתקשרות, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.
ראשית ברצוני להביע את צערנו על החלטתה של הגב' דרעי לבטל את הצטרפותה ל- yes.
בהתאם לתיקון 26 לחוק הגנת הצרכן בקבלת בקשה לסיום ההתקשרות בטווח של 14 יום ממועד ההצטרפות לשירותינו לא יחויב חשבון המנוי בעת סיום ההתקשרות בגין דמי יציאה .
בנוסף על פי החוק סעיף 14 ב'2 אנו רשאים במקרה דנן לחייב את חשבונן המנוי בסך של עד 100 ש"ח בגין עלות התקנת הציוד בביתו ( " (2)התקין העוסק טובין בבית הצרכן לצורך מתן שירות לפי ההסכם, יהיה רשאי לגבות מהצרכן תשלום בשל הוצאות ההתקנה, בסכום שלא יעלה על 100 שקלים חדשים; השר, באישור ועדת הכלכלה של הכנסת, רשאי לקבוע סוגי עסקאות שלגביהן יהיה עוסק רשאי לגבות סכומים אחרים בשל הוצאות ההתקנה ואת הסכומים שייגבו ").
בהתאם למידע שבידי ביום 28.3.11 חובר ביתה של הגב' דרעי לשידורנו לאחר ביצוע התקנת תשתית הלווין בביתה.
ביום ה-12.4.11 התקבלה פנייתה בבקשה לסיום, להלן מעבר לטווח ה-14 יום שניתן על פי החוק לבטל את ההצטרפות ללא כל התחייבות. בסיום ההתקשרות חויב חשבונה של הגב' דרעי בגין דמי יציאה סך של 499 ₪ בהתאם לתנאי מבצע ההכרות שהיה מעודכן במנוי.
למרות האמור לעיל, הוחלט כי באופן חריג ולפנים משורת הדין ולמרות שבקשת הניתוק לא הועברה בטווח 14 יום ממועד ההצטרפות יבוצע זיכוי בגין דמי היציאה שחויבו בקיזוז חיוב 100 ₪ בגין עלות התקנה.
החזר בסך 399 ₪ יועבר לחשבון הלקוחה באמצעות אמצעי התשלום אשר היה מעודכן במנוי.
לשירותך בכל עת,
בברכה,
חברת yes
|
תגובה: |
ראה תגובה לעיל |
פתרון: |
|
|