פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מנוי נושא התלונה:
לוי רונן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש יוני פניתי לחברת יס בכדי לנתק את המנוי שלי מכיוון שהוא עמד להסתיים ואין לי צורך בו. נקבע לי תאריך ניתוק לתאריך 29/06/2011, כמה ימים אחרי סוף המנוי והובטח לי כי ב - 16/06/2011 המנוי נגמר וכי אני לא אהיה מחויב יותר, ומכיוון שנאי מנתק גם אקבל שבוע חינם את כל הערוצים פתוחים.
בפועל התאריך עבר, לא קיבלתי שום ערוץ פתוח כפי שהובטח וגם לא באו לנתק!

למחרת התקשרתי שוב וניסיתי להבין למה לא הגיעו לנתק, הוסבר שפנו אלי ולא היה מענה! מה שלא נכון בעליל מסרתי להם שני מספרים, שנינו ישבנו בדירה וחיכינו שיבואו לנתק. שאלתי מה לגבי הערוצים הפתוחים, היא טענה שאין לי מושג מה זה והיא לא יכולה להביא לי את זה. ואמרה כי אפשר לנתק רק שבוע אחרי ה - 05/07/2011 וכי ביום שישי 01/07/2011 כל הערוצים יתנתקו לי ושוב הוסבר כי אני לא משלם מה - 16/06/2011!

ה - 05/07/2011 הגיע ועימו הרוטינה החוזרת. אף אחד שוב לא הגיע לנתק ושוב לא התקשרו לתאם. למחרת התקשרתי לברר שוב את הנסיבות אך הנציג הואיל בטובו ואמר לי שהוא לא מבין למה לא באו לנתק והוא יחזור אלי עם תשובה תוך כמה דקות. היום ה - 11/07/2011 עדיין אף אחד לא חזר אלי, פניתי בעצמי שוב ליס ודיברתי עם נציגה בקשרי לקוחות שאמרה שהוסבר לי שלא היה מענה בטלפונים - שוב משהו שלא נכון ולא קיים! והיא מנסה שוב להבין למה לא נתקו אותי. ביקשתי מכתב שבו כתוב שאני לא משלם כלום מהתאריך 16/06/2011, היא הסבירה שזה לא נכון ושאני צופה בתשלום! הסברתי לה ש4 נציגים לפניה אמרו לי שאני לא משלם ואני גם לא מוכן לשלם מהסיבה שאני ביקשתי לנתק, ומהטעויות שלהם הממירים נשארו לי ואין לי צורך בהם וכל שכן לא לשלם עליהם!

אני דורש מהם ניתוק מידי וזיכוי על הימים מה - 16/06/2011 על החיוב כביכול שאני "אמור" לשלם!
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מידי וזיכוי על הימים מה - 16/06/2011 על החיוב כביכול שאני "אמור" לשלם! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

פנייתו של הלקוח התקבלה בחברה באופן ישיר.

בשיחה למול הלקוח סוכם על זיכוי עבור החיובים שלאחר ה- 16.06.2011 ותואם מועד חדש לאיסוף ציוד הקצה מכתובתו.
תגובה:
כאמור בתגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה