פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות שקרית נושא התלונה:
לרנר ליסה לרנר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, אני בספק אם תוכלו לעזור לי אך הייתי חייבת להגיש תלונה שכן מאסתי ביחס המזלזל והמכעיס של חברת יס. רציתי לחלוק איתכם מקרה שארע לי לפני כשנה, חשוב לציין שאני לקוחה של חברת יס במשך מספר שנים והייתי די מרוצה מהתכנים והשירות שהם מציעים. במשך כשנתיים התגוררתי בדירת שותפים ברח ארלוזורוב 1 בר"ג שהייתה מחוברת ליס במשך כל התקופה, לקראת סיומה החלטתי להוסיף ממיר נוסף לחדרי. הוסבר לי שהממיר ללא תשלום אך שאאלץ לחדש את המבצע לעוד שנה. הסברתי להם שאינני יכולה להתחייב שכן עלי לעבור לדירת בודד בקרוב ואינני זקוקה לחבילת ערוצים כה גדולה ושלא אוכל לשלם סכום של 240 ש"ח לבדי. הפקידה הנחמדה כביכול, הסבירה לי שאוכל להתנתק בכל עת וכן יש אפשרות לצמצם את החבילה בעתיד. בתמימותי הרבה האמנתי לה והסכמתי. כשהגיע זמני לעבור לדירת יחיד התברר להפתעתי שהנני מחויבת לשנתיים לחברה עם 2 ממירים וחיוב חודשי של 240 ש"ח!!! זועמת ומבולבלת ניסיתי להסביר שלא התחייבתי ולהפציר בהם לשמוע את הקלטת השיחה אך כמובן שכבר היה מאוחר מידי ואף אחד לא התייחס! כעת אני ממשיכה לשלם את הסכום האסטרונומי בשבילי כבר שנה וחצי מבלי שאני צופה בטלויזיה כלל.. שוווי ההתייבות שיש עלי לשלם היא 400 שח אך כמובן שאיאפשר לחלקה לתשלומים ועבורי זה המון כסף יחד עם החיוב החודשי... נותרו לי 5 חודשים להתחייבות בסופם לא אתחבר יותר לחברת יס לעולם!! מקווה שהמכתב הזה ישנה משהו עבורי או עבור אנשים שיקראו אותו ויחכימו שלא להתחבר לחברת יס!!
תודה מראש
ליסה
ניתוק מיס פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה