פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שידרוג נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
ברשותי מספרה אשר מחוברת ליס כבר זמן רב.כעת פתחתי עסק נוסף אשר רציתי להתקין גם בו את שירותכם(יס).נפגשתי עם נציג מכירות אשר הציע לי מסלול הכולל בתוכו ממיר HD וחבילות לבחירה בעלות של בערך 130 ש"ח.כיום במספרה יש לי מסלול לעסקים מינימלי עם ממיר רגיל במחיר של 126ש"ח.ביקשתי מהסוכן לשדרג לי את החבילה במספרה,והוא טען שבגלל שאני לקוח קיים "אינו יכול לגעת בי"ושאדבר עם נציג של יס בטלפון.יזמתי שיחה עם נציגה שהסבירה לי את אותו הדבר והציעה 2 הצעות.הראשונה:לשדרג ליס מקס HDואז החבילה תעלה לי 155 ש"ח לערך או להיתנתק ואז לשלם קנס יציאה של 250 ש"ח בערך,לחכות מעט להזמין אותכם שוב ואז אקבל מחיר "טוב".לבסוף הציעה לי לפנות אליכם ואמרה שהיא בטוחה שימצאו פיתרון.שאלתי היא למה לגרום לכל כך הרבה כאב ראש על כלום ולא לגרום ללקוח להיות עוד יותר מרוצה כדי ששני הצדדים יצאו נשכרים...מחכה לפיתרון הולם!!!
להשוות לפחות את המחיר החדש לקיים.אם אפשרות להוזלה עקב הצטרפות עסק נוסף! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב ,

אני מודה לך על פנייתך מיום 12.7.2011 בעניינו של מר אבי חביה.

בהמשך לפנייתך שוחחה נציגת yes עם מר חביה וביררה עמו לגבי צרכיו במנויים הקיימים על שמו והביאה לסיום הטיפול לשביעות רצונו.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
תגובה:
תשובתנו מצורפת מעלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה