פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כמוסכם. נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
עזבנו את הוט ועברנו ל-יס(אין בפני תאריך מדוייק)כאשר הובטח לי שאקבל את אותה חבילת חיוב שיחות לחו"ל.נמסר לנו שמספר הטלפון לא ישתנה,הוא ישתנה רק ליום אחד עד למעבר.כמובן שנתנו לנו קו של בזק בגלל האינטרנט.אנו מנהלים שיחות טלפון בכל שבת עם המשפחה בחו"ל וללא חבילת השיחות שהיתה לנו בהוט לא היינו עוברים ל-יס והבהרנו זאת לסוכן וכמובן מצידו הוא יעדכן את המערכת.
התקבל חשבון טלפון ראשון בסך:435.57 ש"ח כאשר היינו משלמים בסביבות 100 ש"ח
התקשרתי לסוכן והוא טען שאני צריכה לפנות לבזק הוא מבחינתו עדכן.בזק הסבירו לי שהם לא עודכנו ולכן החיוב יצא לפי מחיר של לקוח מזדמן......שילמתי את החשבון כשהסוכן של יס אמר לי לשלוח פקס ל-יס לפרט את הקורות ואני אקבל החזר,אין לו מושג מה קרה אבל עכשיו המחיר מעודכן.ואכן זה כך.
שלחתי פקס ל-יס ב-21/12/10 התקשרתי לאחר כחודש ואין להם שום פקס שהתקבל.אבל....הנציגה עידכנה אותי שהעניין קשור לבזק ולא ל-יס.מבחינת חיוב הכבלים הכל כמוסכם.פניתי לנציג...תיפני לבזק....פניתי לבזק...תפני לנציג...הנציג הבטיח שמחר מתקשרים אלי מבזק בחור בשם חיים או אילן והוא יטפל בנושא...לא התקשר...דיברתי עם הנציג ..מחר יתקשר אליך בחור בשם יגאל והוא יטפל בעניין...אכן יגאל התקשר...אבל לא חזר אלי ...שוב לנציג...איך יכול להיות שלא חזר אליך אני כבר מדבר איתו והוא יחזור אליך...שוב לנציג...אני כבר מטפל בעניין אני לא אוהב להשאיר דברים פתוחים ....עברו שבועיים...אני לא יודעת למי לפנות ואין טעם שאפנה לנציג .חברה שכזו ואין לי עם מי לדבר?-לא הזכרתי את עניין השלט שלא היה תקין מהרגע הראשון וכשגילינו זאת דיברנו איתו והוא הפנה אותנו לכפר סבא-להחליף את השלט,השלט חדש למה אני צריכה לנסוע לכפר סבא?-כמובן שמחוסר זמן אני לא החלפתי עדיין ואני לוקחת שלט מחדר אחר.הייתה עוד בעייה עם המנוי של הבן (באותו בית באותה עיסקה),הבעייה נפתרה סוף סוף אבל לא כפי שהובטח.אודה לעזרתכם אנו הרמנו ידיים .
גם בזבוז זמן,כסף ועלבון סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
מר מנחה הנכבד,

אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום ה-17.7.11, בהמשך לפנייתה של הגב' אביגיל פרנק בנושא ההצטרפות לחברתנו ומבצע ההכרות שהוענק, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.

הגב' פרנק הצטרפה לשירותי yes ביום ה- 8.10.2010 , במסגרת התחברותה לשירותי חברתנו הוענק לה מסלול צפייה חדש ללקוחות המצטרפים והועברו לידיה טופס ההצטרפות ונספחי תנאי המבצעים אשר אושרו בחתימתה או מי מטעמה (הטפסים החתומים נמצאים בידינו).

בנושא טענת הגב' פרנק להבטחת נציג המכירות שלנו בנושא מבצעים לשירותי אינטרנט וטלפוניה, ישנן ספקיות שירותי גישה לאינטרנט, תשתית אינטרנט וקווי טלפון הנותנות מבצעים מוזלים ללקוחות yes אולם ההתקשרות מתבצעת ישירות מול החברה ללא קשר אלינו.

נציגי המכירות לעיתים מתוך רצון להיטיב עם הלקוח מקשרים בינו לבין חברות המספקות שירותים אלו ומיידעים אותו בקשר למבצעים הקיימים, במידה והלקוח מעוניין נציג המכירות מעביר בקשה להתקשרות מול הלקוח ונציגי החברה המספקת את השרות פונים ללקוח בטווח של 72 שעות עסקים, כל פרט טכני או תשלום מתבצע ע"י הלקוח ישירות מול ספקית השרות.

במהלך המכירה ניתן מידע על מבצעים בחברת בזק לתשתית אינטרנט וקו טלפון , נציגינו נותנים הצעות למבצעים ומעבירים את ההזמנה לחברת "בזק" במידת הצורך.

אחזור ואדגיש כי בהצטרפות למבצעים וחיבור לשירותי תשתית אינטרנט וטלפוניה של חברת "בזק" ושירותי ספקיות שירותי גישה ההתקשרות הנה מול חברת "בזק" והספקיות השונות ועל פי מחירים ותנאים שלהם והנושא אינו באחריותנו או שליטתנו.

בפניות טלפונית של הלקוחה לנציגינו בעבר בנושא הנדון הובא לידיעתה שעליה לפנות לחברת "בזק" בנושא מבצע לקו הטלפון.

בנושא החלפת שלט שאינו תקין, על פי הסכם ההתקשרות של yes מול לקוחותיה אנו אחראים לציוד הקצה שלנו הכולל את הממירים והשלטים לתקופה בת שנה ממועד הצטרפות הלקוח לשירותינו לראשונה.

במהלך "תקופת האחריות" מאפשרתyes ללקוחותיה להחליף את השלט שנמצא ברשותם בסניפי yes בימים א'- ה' בין השעות 8:30 ל-17:00 הממוקמים ב-רחוב היוזמה 6, אזור התעשייה כפר סבא, רחוב התעשייה 8 אזור התעשייה נשר וברחוב אדום 6, אזור תעשיה כנות, ללא תשלום מצד הלקוח. כמו כן, באמצעות סניף בנק הדואר (בהתאם לרשימת הסניפים הקיימת) או סניפי מוטורולה. יובהר כי תשלום נגבה רק עבור שרות ההחלפה.

יצוין כי עבור לקוחות וותיקים yes מעניקה לשלט אחריות של שלושה חודשים בלבד, במהלכם לקוח יכול להחליף את השלט ללא תשלום.

לשירותך בכל עת,

בברכה,

חברת yes
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה