פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות של נציג המכירות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שנים. כלקוחה של חברת הטלויזיה בכבלים HOT החלטתי לעבור לחברת יס בשל מבצע שהיא קיימה- וי או די חינם - ז"א כל התכנים הם בחינם. מכיוון שאת מרבית שעות הצפייה שלי אני מקיימת בשעות הקטנות של הלילה אז פתרון ה וי או די היה נראה לי מצויין. כאשר התקשרתי לברר אם המבצע עדיין קיים נאמר לי שלא. הוא היה מיועד אך ורק לתקופת יום ההעצמאות. ניסיתי להפעיל את קסמיי והתקשרתי שוב ואמרתי כי אני מעוניינת אך ורק במבצע הנ"ל ואם אין אותו אז אין כל סיבה שאעבור ליס משום שגם בהוט יש וי או די(ובמחשבה לאחור- הרבה יותר טוב מיס מבחינת תכנים). נציג המכירות, בשם דרור מחיפה, עשה ככל יכולתו- דיבר עם מנהלו ומנהל האיזור וחזר אלי עם תשובה כי מנהל האיזור אישר באופן חריג את המבצע וניתן לצרף אותי לחברת יס עם המבצע המבוקש.
שמחה מאוד מהעניין התנתקתי מהוט, ואפילו הופתעתי מאופן ההתנתקות המהיר.
לאחר חודש, בשיחה שקיימתי עם נציג שירות לקוחות בגלל בעיה טכנית בממיר, שאלתי על סכום החיוב שלי ונדהמתי לגלות כי הסכום עומד על 642 ש"ח. לאחר שהמחיר המקסימלי אותו אני אמורה לשלם הוא 239 הכולל כל תכני וי או די, ממיר טוטאל וממיר מקס. התקשרתי לאותו נציג מכירות דרור והוא אמר לי שהוא יברר לי וכנראה משהו לא הוקלד נכון מערכת. נאלצתי לרדוף אחריו בטלפונים והרגיש כאילו הוא מתחמק ממני. הפעלתי את ויטמין ה-P , כמו שדרוש בכל מקום בארצנו הקטנטונת ודיברתי עם קרובת משפחה כדי לברר את העניין. היא דיברה עם מנהליה והחליטו לזכות אותי בכל הסכום בגלל שזוהי הייתה טעות של דרור.
נאמר לי שדרור ננזף, ואני אכן מקווה שכך היה. הוא בתגובה אמר כי בנוגע ל וי או די הוא התכוון לשרות ה וי או די שאקבל בחינם, שרות של 15 פלוס מינוס ש"ח בחודש. שקר וכזב! הרי בגלל המבצע של כל התכנים חינם עברתי ליס אחרי המון שנים של התחייבות של הוט ויש לומר שהייתי ממש מרוצה מהם.
לא יכול להיות שחברה שמכבדת את עצמה נותנת לנציגה לעשות שכר מכר עם לקוחותיה העיקר שיצטרפו לחברה ואחר כך להוריד מעצמה כל אחריות. העובדה כי מזכים אותי בכל הסכום רק מוכיחה כי באמת נאמר לי שהוי או די הוא בחינם לגמרי!!! כעת, אני צריכה להצטרף למבצע אחר, משום שאין את המבצע שהייתי חפצה בו. אין לי כל סיבה להישאר ביס אם איני אקבל את המבצע הרצוי. אחרי כל עוגמת הנפש הזו אני מקווה שפניתי תגיע למקור הרצוי ותטופל הבעיה ובאישור חריג תנתן לי האפשרות להצטרף למבצע המבוקש.
אני מקווה שאתם חברה שמכבדת את עצמה ותשא באחריות לנציגיה השקרנים.(מיותר לציין כי כל תהליך הרישום נעשה בטלפון מה שגרם לכל הבעיה והרשלנות של דרור בכך שלא הקליד נכון או בכלל את הנתונים גרם לכל הצרה הזו).מחכה לשמוע תשובה בהקדם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך ל- yes מיום ה- 14.7.11, בהמשך לפנייתה של גב' מיכל בן עזרי בנושא ההצטרפות ל- yes ומבצע ההכרות שהוענק, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.

במסגרת התחברותה של גב' בן עזרי לשירותי חברתנו הוענק לה מסלול צפייה חדש ללקוחות המצטרפים והועברו לידיה טופס ההצטרפות ונספחי תנאי המבצעים אשר אושרו בחתימתה או מי מטעמה (הטפסים החתומים נמצאים בידינו).

בהתאם למידע שבידי חוברה גב' בן עזרי לשירותינו ביום ה- 12.5.11.

בנושא טענת הלקוחה להבטחת נציג המכירות להטבה הכוללת צפייה בשירות ה- VOD ללא תשלום לתקופת המבצע, לצערי לא נמצא תיעוד בטפסי ההצטרפות להבטחה זו. למרות זאת, באופן חריג וכמחווה, הוחלט לעדכן את המבצע הנ"ל. נציג המכירות יצר קשר עם הלקוחה לצורך עדכון הפרטים והחתמתה על טפסי המבצע הרלוונטיים. לאחר החזרת הטפסים, תבוצע הסבה למבצע החדש.

בנוסף לכך, עודכן הליך ביטול עסקה והחזר כספי לאמצעי התשלום המעודכן במנוי, בגין הזמנת תכני VOD, אשר הלקוחה חויבה בגינם בחשבונית חודש יוני 2011.

אנו מאחלים המשך צפייה מהנה בשידורינו.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
בברכה,
yes.
תגובה:
ראה תשובתנו מעלה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה