פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי חזרה ללקוח במשך 5 חודשים נושא התלונה:
כהן  ליטל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
כפר סבא כתובת:
די.בי.אס טלויזה בלוין יס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במרץ השנה לאחר פניות נוספות שלי פניתי בבקשה לנתק אותי מהשירות לאחר העלית מחרים וסיום התקשרות ליס ניסו לשכנע אותי להישאר ולהתנאים והעסקה לא השתלמה לי לאחר תקופה של מעל 10 שנים איתם היתי צריכה להתחנן שינתקו אותי ולבסוף אמרו שיחזרו אלי תוך 3 ימים עד היום אף אחד לא חזר אלי ולהפתעתי גיליתי שלא רק שלא ניתקו אותי אלה גבו ממני ממרץ תוספת במחיר זאת אומרת שללא ידיעתי העלו את מחיר החבילה שהתקשרתי לנציג שירות המתנתי מעל 10 דקות שאמרה לי שהיא תעביר אותי לניתוקים ותמתין איתי בשיר חוצפתה אמרה לי שלא ניתן להמתין אז ביקשתי אחראי והמתנתי עוד 10 דקות שהוא בכלל לא ידע למה הגעתי אליו והיתי צריכה למסור שוב את הפרטים שלי הסברתי לאחראי בשם דביר את הבעיה הוא היה חביב ואמר לי שאין בעיה במידה ואני יחליט להישאר הם יזכו אותי על מה שגנבו ממני ללא ידיעתי הוא בדק לגבי מה ניתן לעשות ואיך להוזיל רק שהוא הציע לי חבילה יותר יקרה ממה שאני משלמת עכשיו לא התאים לי אז ביקשתי להתנתק ושוב עברתי גהינום שיחזרו אלי בעוד שלושה ימים וינצרו אותי אמרתי שאני לא מסכימה ואני מבקשת ניתוק עכשיו שוב המתנתי על הקו ואז התברר שיאספו את הציוד ב4/8 ושהוא ינתק ממתי שאני ירצה אז למה המתנתי חצי שנה שאלתי וביקשתי שיזכה על מה שלקחו לי ללא אישורי אך עכשיו התשובה היתה שלא בטוח שיזכו אותי כי אני מתנתקת וזה מעין הטבה כמה הזוי גם גנבו לי כסף וגם לא יחזירו לי אותו כי זה הטבה לנשארים תבדקו טוב טוב איך יס גונבת אותנו ומחייבת אותנו להישאר בתמורה לכסף שלנו לא ויתרתי הפעם אני עומדת על שלי ויבחר חברה אחרת תבדקו גם אתם שלא יעבדו עליכם  כי מעבר מעוגמת הנפש הם גם העליבו את האינטליגנציה שלי  ובזבזו לי זמן וכסף לחינם
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 14.7.2011 בעניינה של גב' ליטל כהן.

מבדיקה ברשומות המנוי עולה כי ביום 20.3.2008 שוחח עם גב' כהן טלפונית נציג החברה וקיבל את אישור לחדש את התקשרותה עמנו בהתאם לתנאי מבצע צפייה מסוג X74* למשך שלוש שנים החל מיום 26.3.2008, בהתחייבות, במחיר 228.9 ש"ח* לחודש, ובהתאם לנספח תנאי המבצע אשר הובאו לידיעתך ואישורך ונשלחו לכתובת המנוי ביום 30.3.2008.

בהמשך לפנייתך אבקש לציין כי תואם מול גב' כהן איסוף של ציוד הקצה מכתובת המנוי ליום 4.8.2011 בין השעות 18:00-20:00.

לאור האמור יבוצע זיכוי במנוי על שמה של גב' כהן בגין הפרשי מחיר מיום 31.3.2011 ועד ליום 4.8.2011.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה