פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכם וחוסר שביעות רצון מהשירות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:


הנדון: אי עמידה בהסכם וחוסר שביעות רצון מהשירות.
בתאריך 07/07/2011 חתמתי על הסכם מעבר והתחברות לחברת YES לאחר משא ומתן עם סוכן מטעמכם בשם דולב. ולאחר הסכמה מלאה משני הצדדים על חבילת הערוצים והמחיר.
בתאריך 11/07/2011 טכנאי מטעמכם חיבר אותי לרשת YES . לאחר בדיקה קצרה של הערוצים מתברר שלא קיבלתי את כל הערוצים שסוכם עם הסוכן דולב.
חבילת הערוצים שהובטח ונחתם כללה בן השאר את כל ערוצי ה-HD כולל את ערוץ ה- HD 3D .
העניין הוברר ונכתב בחוזה על ידי הסוכן דולב.
בקשר לערוץ ה-HD 3D חזרתי ושאלתי מספר פעמים אם זה כלול בחבילה אם הוא בטוח.
דולב ביקש לבדוק עם המנהל שלו בכדי להיות בטוח. לאחר שיחת טלפון עם המנהל דולב אישר שהחבילה כוללת את ערוץ ה- HD 3D לכן ביקשתי שבהסכם שחתמנו שיהיה כתוב שזה כולל את ערוץ HD 3D ואכן דולב הוסיף את זה להסכם.
מיד לאחר שהתברר לי שלא קיבלתי את כל הערוצים שסוכם התקשרתי לדולב והבעתי את חוסר שביעות רצוני. דולב אמר לי אין לך מה לדאוג אני אדאג לסדר את זה הבטיח שיחזור אלי.
מאחר ולא חזר אלי ניסיתי להתקשר אליו למחרת מספר פעמים אך ללא הועיל.
בתאריך 12/07/2011 בשעה 1900 בערך התקשרתי לחברת YES דיברה איתי הגב' שירן ממעברי דירה. הגב' שירן ניסתה להרגיע אותי והבטיחה עד מחר בשעה 1600 העניין יטופל ואני אישית יחזור אליך עם תשובה.
כמובן שהגב' שירן לא חזרה אלי. נאלצתי לפנות שוב לחברת YES בתאריך 13/07/2011 בשעה 1700 ביקשתי לדבר עם הגב' שירן ממעברי דירה התשובה הייתה שאין אפשרות לכן נאלצתי לדבר עם הגב' יונית ממעברי דירה ולאחר שחזרתי על כל הפרטים הגב' יונית ניסתה לקשר אותי עם הסוכן דולב בשיחת וועידה אך ללא הצלחה מהנימוק שדולב בפגישה אצל לקוח אך דולב הבטיח לה שדולב יחזור אלי.
כמובן שדולב לא חוזר אלי ולא עונה לטלפונים שלי ולהודעות שאני משאיר לו.
כאשר הבנתי שדולב לא עונה לשיחות שלי (מסנן אותי) התקשרתי אליו מטלפון אחר ואז איזה פלא דולב ענה. שאלתי אותו למה הוא לא מעדכן אותי תשובתו הייתה אני מחכה לתשובה מהמנהל שלי עד הצהרים תקבל תשובה. כמובן שדולב לא חזר אלי לא בצהרים לא בערב לא בלילה .............
ברצוני לציין טרם המעבר לחברת YES הייתי מחובר לחברת HOT במסלול הטריפל (עובד תעשיה אווירית) והייתי מרוצה מהשרות.
המעבר לחברת YES נובעת מחבילת ערוצים שמתאימה לי ומחיר סביר.
הסוכן דולב הציע לי לעבור לחברת בזק בשרותי הטלפון והאינטרנט. ואכן ציין בפני את המחירים שנראו סבירים. על כן הסכמתי לעבור לחברת בזק.
מכוון שהתחלתי לפקפק באמינותו של דולב התקשרתי לחברת בזק בכדי לאמת שאני אשלם את המחירים שדולב דיבר עליהם. גם כאן הייתי מופתע לשמוע את המחיר שחברת בזק מתכוונת לגבות ממני כמובן שלא תואמים את המחירים שדולב ציין בפניי.
מיותר לציין את גודל האכזבה שלי מחברת YES מהסוכן שמיצג את YES ואת הטיפול שאני זוכה כלקוח חדש.


בקשתי היא לקבל את החבילה שסוכם ונחתם עם הסוכן של חברת YES כפי שציינתי שכוללת את כל ערוצי ה-HD כולל ערוץ HD 3D.
באם אין באפשרות חברת YES לעמוד בהסכם שנחתם עם נציג מטעמכם אבקש לנתק אותי ללא דיחויי לשלוח טכנאי שינתק את הציוד של YES ויחבר את הציוד של חברת HOT (עדיין ברשותי) ולהחזיר את המצב לקדמותו. כל זאת מבלי לפגוע בזכותי לתבוע את ההפסדים, עוגמת נפש ועוד שנגרמו לי.
נא לטיפולכם המידי ותשובתכם בכתב

בן סניור חיים
ת.ז 053304127
052-8301140



עמידה בהסכם פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
מר מינחה הנכבד,

אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 17.7.11, בהמשך לפנייתו של מר חיים בן סניור בנושא הבטחת רכישה בעת ההצטרפות לשירותינו לצפייה בערוצים נוספים.

ברצוני לציין כי ביום ה-14.7.11 התקבלה במשרדנו פנייה זהה באופן ישיר ע"י מר בן סניור.

פנייתו נבדקה בקפידה ותשובה נשלחה אליו בכתב באמצעות הדואר ביום ה- 19.7.11. מצ"ב תשובתנו כפי שנשלחה אל מר בן סניור:

" אני שמחה על בחירתך בחברתנו ומברכת על הצטרפותך למשפחת yes. הבעת האמון שנתת בנו חשובה לנו מאוד, ואנו מודים לך על כך.

בהתאם למידע שבידי ביום 11.7.2011 חובר ביתך לשידורנו לאחר ביצוע התקנת תשתית הלווין בביתך.

במהלך תהליך המכירה הוצע לך ע"י נציג המכירות שלנו להצטרף כמנוי ל yes במסגרת מבצע הכרות המיועד ללקוחות חדשים ובוצעה הזמנה להתקנת 3 ממירים רגילים ומכשיר yesMaxTOTAL אחד.
הועברו לידיך טופס ההצטרפות ונספחי תנאי המבצעים אשר אושרו על ידך או מי מטעמך (העתקי הטפסים מצורפים למכתבי זה) .

במסגרת התקשרותך עם yes סוכם בינך לבין נציגנו על מבצע הכרות להלן מבצע SPORT, המבצע הנדון כולל צפייה בחבילה בסיסית , תוספת של חבילת סרטים , תוספת של חבילת הבידור, חבילת הספורט, חבילה נוספת לבחירתך (חבילת מדע וטבע), ערוצי ספורט פרימיום (ערוץ ספורט 5HD וערוצים 5+gols ו 5+live), 2 חבילות ערוצים סיגמנטלים בשפות זרות, שימוש בשירותי מכשיר ה- yesMaxTOTAL במחיר מופחת בסך 269 ש"ח * לחודש לתקופה בת 18 חודשים (להלן: "התקופה הראשונה") ובעלות בסך 369 ₪ לחודש ל-24 חודשים נוספים (להלן: "התקופה השנייה") כאשר ההתחייבות להישאר מנוי על שירותינו במסגרת מבצע זה הנה לתקופה בת 18 חודשים בלבד.

חבילת הצפייה אינה כוללת ערוצי פרימיום וערוצים ברשיון מיוחד ( למעט הערוצים שהוענקו במסגרת תנאי המבצע).

בנוסף ניתנה הטבה לצפייה בחבילת המיוזיק סלקט ללא תשלום לתקופה בת 18 חודשים.

נכון למועד זה נהנים לקוחותינו מצפייה במגוון ערוצי ה-HD (14 ערוצים נכון למועד מכתבי זה) ללא תוספת תשלום, כהחלטת yes ועד להודעה חדשה, וזאת למעט ערוצים ייחודיים שניתנים לצפייה בתוספת תשלום.

להלן ערוצים הקיימים ללא תשלום נוסף, נכון למועד מכתבי זה :

מחבילת הבסיס:

ערוץ EURO SPORT HD המשודר באפיק 551
ערוץ MGM HD המשודר באפיק 507
ערוץ National Geographic HD המשודר באפיק 535
ערוץ HD Mtv המשודר באפיק 575
ערוץ HD 11 המשודר באפיק 511

מחבילת הסרטים:

ערוץ yes HD1 המשודר באפיק 501
ערוץ yes HD2 המשודר באפיק 502
ערוץ yes HD3 המשודר באפיק 503
ערוץ yes HD4 המשודר באפיק 504
ערוץ yes HD5 המשודר באפיק 505

מחבילת הבידור:

ערוץ yes ActionHD המשודר באפיק 513
ערוץ yes ComedyHD המשודר באפיק 514
ערוץ yes DrmaHD המשודר באפיק 512
ערוץ yes SciFi HD המשודר באפיק 515

באשר לפנייתך לגבי הבטחות נציג המכירות במסגרת התקשרותך עם חברת yes וטענתך להבטחות שונות או מנוגדות לתנאי המבצע, חברת yes מחויבת אך ורק לתנאים המופיעים מפורשות בתנאי התכנית ו/או בהסכם ההתקשרות, במידה וחלה אי הבנה בהעברת או קבלת המידע המקיף על תנאי המבצע והתוכן הכלול בו אנא קבל את התנצלותנו.

מבדיקה שנערכה מול נציג המכירות ומנהליו באשר לטענתך להבטחת ערוצי HD נוספים (כמו ערוץ 556 – ספורט 5 3D), לא נמצא כל תיעוד ברשומותינו להבטחה זו ונציגנו מכחיש טענתך זו. הוא ציין שהובא לידיעתך כי ניתן לצפות בערוץ ההיסטוריה ב HD לתקופת הכרות בנוסף לערוצים שלעיל.

ציינת בפנייתך זו ובשיחתך עם מנהל המכירות מר גולן במועד מכתבי זה כי יש בידך טפסים עליהם רשם נציגנו הבטחות בכתב יד, במידה ויש בידך אסמכתאות לאשר את טענותיך נשמח לקבלן כדי להמשיך ולטפל בפנייתך.

בנושא טענתך להבטחת נציג המכירות שלנו בנושא מבצעים לשירותי אינטרנט וטלפוניה, ישנן ספקיות שירותי גישה לאינטרנט, תשתית אינטרנט וקווי טלפון הנותנות מבצעים מוזלים ללקוחות yes אולם ההתקשרות מתבצעת ישירות מול החברה ללא קשר אלינו.

נציגי המכירות לעיתים מתוך רצון להיטיב עם הלקוח מקשרים בינו לבין חברות המספקות שירותים אלו ומיידעים אותו בקשר למבצעים הקיימים, במידה והלקוח מעוניין נציג המכירות מעביר בקשה להתקשרות מול הלקוח ונציגי החברה המספקת את השרות פונים ללקוח בטווח של 72 שעות עסקים, כל פרט טכני או תשלום מתבצע ע"י הלקוח ישירות מול ספקית השרות.

במהלך המכירה ניתן מידע על מבצעים בחברת בזק לתשתית אינטרנט וקו טלפון , נציגינו נותנים הצעות למבצעים ומעבירים את ההזמנה לחברת "בזק" במידת הצורך.

אחזור ואדגיש כי בהצטרפות למבצעים וחיבור לשירותי תשתית אינטרנט וטלפוניה של חברת "בזק" ושירותי ספקיות שירותי גישה ההתקשרות הנה מול חברת "בזק" והספקיות השונות ועל פי מחירים ותנאים שלהם והנושא אינו באחריותנו או שליטתנו.

מבדיקתי מול נציג המכירות במקרה דנן, הוצע מבצע בבזק בעלות בסך 25 ₪ לחודש בגין אחזקת קו וקבלת שרות "קו קל", סוג הקו הינו בחירה של הלקוח ובאחריותו בהתקשרות מול חברת "בזק" בלבד. בנוסף מבצע לתשתית אינטרנט במהירות 5 מגה במבצע ל-12 חודשים כאשר 6 חודשים ראשונים הנם ללא תשלום ו-6 חודשים הנם בתשלום 100 ₪ לחודש (ממוצע חודשי של 50 ₪ לחודש במבצע לשנה), כאשר גם קבלת מבצע זה הנה בהתקשרותך ישירות מול חברת בזק.

בקשתך לסיום ההתקשרות תטופל במחלקת קשרי לקוחות ונציג בכיר יפנה אליך טלפונית. במידה ותחליט לסיים את התקשרותך עם yes לאור אי שביעות רצונך מתהליך ההתקשרות אנו נאשר באופן חריג ולפנים משורת הדין ניתוק ללא חיוב דמי יציאה בסיום התקשרות עד ליום ה- 15.8.2011.

אנו מקווים שתחליט להמשיך ולהימנות עם קהל לקוחותינו ומאחלים לך ולבני משפחתך המשך צפייה מהנה. "


בברכה,

חברת yes
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה