פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור, זלזול, העלבה, אי עמידה בהבטחות ומה לא- בבקשה בבקשה עזרתכם. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לא יודעת בדיוק מאיפה להתחיל (ואם זה כי הצליחו לטרטר אותי לתקופה כל כך ארוכה או שפשוט אני נסערת מדי) אבל אני כן אודה לכם מראש ואבקש את עזרתכם ואשתדל מאוד לקצר:
.
אני והוריי לקוחות של חב' יס כבר 11 שנים (חודשיים מאז הקמתה). לקוחות בעליי 2 מנויים (2 כתובות שונות, ישנה וחדשה- בשניהם היס על אותו אמצעי התשלום אך תחת שמות שונים. לא אכנס לבלאגן הזה גם שהחברה כבר עשתה בין תעודות הזהות שלי ושל המנוי השני).

לפניי כחצי שנה הוספתי את המנוי בת"א כאשר ביקשתי את אחד הממירים שהזמנתי0 - לקבוע להתקנה במועד מאוחר יותר.

לפניי כחודשיים וחצי אכן תיאמתי התקנה וטרחתי לחדד שמדובר בכתובת החדשה הנוספת בת"א.
הטכנאי הנחמד הגיע בטעות לכתובת בר"ג כשנמסר לו שם כי לא הוזמן טכנאי. הטכנאי לא טרח ליידע את המוקד ופשוט סגר את הפנייה.
שום פנייה לא נוסתה אפילו להתבצע אליי לברר את העניין.
לא חשבתי להתלונן והבנתי שמדובר בטעות פטאלית. התקשרתי לזמן מחדש.

הטכנאי הבא- הגיע לכתובת הנכונה בת"א.
מאחר ואני בת 25 שמפרנסת את אבי חולה הסרטן ואת אימי אשר סועדת אותו ואחותי המתקיימת מבטל"א - ואין באפשרותי לבטל כהרף עין משמרת בעבודה - השארתי את השכנה מהדלת ליד בדירה.
הטכנאי הגיע וכעבור זמן מה הודיע לשכנה כי הוא הולך ל20 דקות וחוזר.
כמובן שהוא לא חזר ולא השאיר גם שום אסמכתא על הביקור.

כשחזרתי מהעבודה גיליתי בית מבולגן בלי שום ממירים שהוזמנו ושום רמז שהטכנאי היה כאן. השכנה עידכנה אותי - ואני התקשרתי למוקד להתלונן.
מסתבר שהתנהלה שיחה בין החברה לבין השותף שלי לדירה שביקש ממיר אחר.
השירות הזה ניתן לשותף שלי מבלי לדרוש פרטי זיהוי כמו מספר ת.ז ו4 ספרות של כ.א!!!!!!!!!!
בנוסף - ההתקנה בעקבות כך לא בוצעה והדירה נראתה כאילו נאנסה על ידי 3 גנבים. אני חייבת לציין שמעולם לא היו לי בעיות כאלו עם החברה והייתי רגועה מאוד להזמין טכנאי כשאינני שם לפקח עליו.

הנציג עימו דיברתי הבטיח להעביר את תלונתי למחלקת שימור הלקוחות אשר יחזרו אליי עד תום 3 ימים. עד אז ביקשתי שלא לזמן טכנאי חדש.
עבר חודש ואף אחד לא חזר אליי.

לפניי כחודש (וכחודש לאחר שטרם חזרו אליי) פניתי שוב.
הועברתי אל מחלקת שימור הלקוחות אל בחורה בשם מורן. מורן ניהלה איתי חצי שעה שיחה של הזדהות והתנצלות, לא הבינה איך קרה שחודש לקוח מחכה לתשובה והבטיחה כי תוך 24 שעות חוזרת אליי עם תשובה לגביי תלונתי.
במהלך השיחה ציינה גם כי אני נחשבת ל- "לקוחה מטורטרת" (?!) ושלל התוודויות שלא מופיעות בכללי האתיקה..

המתנתי לשיחה שכמובן לא הגיעה. ( הפנייה הזו נעשתה ב24/6 (!!!) )
חודש שלם נוסף חיכיתי ואף אחד לא פנה אליי!!!
לפניי כשבועיים התקשרתי שוב. הנציגה התנצלה בשם מורן על שלא חזרה אליי. עוד אחת ש"נשבר לה הלב" וכל כך מופתעת איך זה שלקוח מחכה לטלפון ולא מקבל אותו. איך זה שכבר חודש וחצי שאני מחכה לממירים ששילמתי עבורם?!!?
היא מסרה שהיא שולחת מייל דחוף למורן לחזור אליי וכי זה יקרה עד יום ראשון (השיחה בוצעה ביום חמישי לדעתי).
עבר יום ראשון, עבר גם שני שלישי רביעי ושבועיים שלמים וכמובן שמורן לא חזרה. זה הפך להיות פשוט בדיחה.
פיספסתי משמרות בעבודה פעם אחריי פעם, ניהלתי מאבקים וויכוחים עם השותף שהעניין לא באשמתי, נהייתי מתוסכלת כל כך.

אתמול התקשרתי (שוב!!!!!!) ולאחר ששיחתי נותקה באופן שיטתי ומגמתי בפעם אחר פעם כל פעם על ידי נציג אחר שטען כי מעביר אותי - הצלחתי להגיע למחלקת שימור הלקוחות ולשוחח עם נציגה בשם אושרית.

אושרית הייתה מקסימה וכמו מורן (עליה כבר הספקנו לצחוק ולבקר את עבודתה הרשלנית) - והבטיחה כי מחר(היום) מגיע טכנאי בין 2 ל4 , שהיא תהיה אפילו על הקו עימי כאשר הטכנאי יגיע כדיי לראות שהכל מתנהל כשורה וכי היא מזועזעת מהשתלשלות העיניים עד כה.
בנוסף היא ציינה כי תשמח לפצות אותי. ויתרתי על התענוג לעת עתה.

מיותר לציין ששום טכנאי לא הגיע. השעה 10 וחצי בערב.

בשעה 3 בצהריים נשאלתי אם מפריע לי שיגיע בין 4 ל6 . לא הייתה לי שום בעיה עם כך.
בשעה 18:10 הטכנאי התקשר ושאל אם יכול להגיע כי נמצא במרחק של 10 דקות מביתי. הוא נענה בחיוב.
בשעה 7 בערב התקשרתי למוקד והתחננתי ממש שלא יבריז שוב. הובטח לי במיליוני האחוזים שאין סיכוי שיקרה ויגיע בסביבות 8 וחצי- 9 .
הטכנאי טוען שלא הייתי זמינה (שקר) כשבמוקד בכלל טענו בפניי כי הוא לא מצא את הכתובת (דיזינגוף בתל אביב!!)
לטענתם אין טכנאי לשלוח אליי כרגע וכל שביכולתם הוא לקבוע למועד אחר.
השיחה גם נותקה באמצע ומיותר לציין שלא טרחו לחייג אליי שוב...

אני מתוסכלת, כועסת, מרגישה מרומה ומתמודדת עם עבודה שביטלתי בה כבר 4 משמשמרות, עם שותף לדירה שרוצה לעזוב כי כבר 3 חודשים (!!!!) הוא מחכה לראות טלויזיה, וחברה שמתנהלת כמו בית ז**** ונותנת תשובות רק יותר מתסכלות. אם לומר את האמת - השיחה האחרונה שלי עם נציג השירות התבצעה כשאני בוכה כמו ילדה בת 4 בקושי. אין לי מילים יותר.
מה שבטוח - הפעם לא אשתוק.

אני מודה אלפי פעמים למי שטרח לקרוא את כל ההשתלשלות המעייפת ועל העזרה המדהימה שאתם מציעים כאן.
+ עלבון + כספי + סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
שלום רב, שם ותפקיד:
קיבלנו בתודה את פנייתה של גב' נטלי שבנידון.
פנייה זהה התקבלה גם במשרדי חברתנו. עם קבלת פנייתה של גב' נטלי, שוחחה עמה נציגת פניות הציבור. בשיחה זו הועברה התנצלות כנה בגין ההתנהלות בנושאים שציינה והתייחסות לכל הנושאים שהועלו בפנייה.
הפנייה טופלה לשביעות רצונו של הלקוח.
בברכה,
חברת yes
תגובה:
כאמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה