|
|
|
|
|
|
אי עמידה בהבטחות והתעלמות מטלפונים. |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
באמצעות קרן , 0527535734 , הצטרפתי ליס ביום 13.2.11 . נספח מבצע J7W נאמר ונכתב בכתב ידה של קרן , חודש חינם. כמוכן עקב "טרטור מסוים מצד יס" הובטח ע"י קרן שימוש בחינם למשך חודשיים של ספורט 1+2 . הכל מוקלט ורשום אצלם.כבובן שחויבתי בגין 2 חודשי השימוש בערוצים וכמובן שלא זוכיתי כמובטח. דברתי כמה פעמים עם נציגי השירות הם אימתו עם קרן אך מאום לא קרה. ניסיתי ליצור שוב קשר עם קרן , ענתה אחרת שאמרה כי קרן תחזור אלי. מאומה. אבקש כי הנושא יטופל הן אישית מול אנשי השירות והן במישוא הכספי , החזר בגין חודש +החזר בגין 2 חיובי הספורט. תודה חנן
|
בקש כי הנושא יטופל הן אישית מול אנשי השירות והן במישוא הכספי , החזר בגין חודש +החזר בגין 2 חיובי הספורט. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך ל- yes מיום ה- 7.8.11, בהמשך לפנייתו של מר חנן דוידוביץ בנושא הבטחות נציגת המכירות לזיכוי בגין שירותי הצפייה, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.
מבדיקה ברשומות המנוי, נמצא כי הלקוח הצטרף לשירותי yes ביום ה- 13.2.11.
הריני לאשר כי בחשבונית חודש פברואר 2011, עודכן זיכוי בגין חודש צפייה במבצע המעודכן במנוי.
בנוסף, בחשבונית חודש מאי 2011, עודכן זיכוי בסך 119.8 ₪, בגין חבילת צ'רלטון (ספורט1, ספורט), לתקופה בת חודשיים.
אנו מאחלים המשך צפייה מהנה בשידורינו.
|
תגובה: |
ראה תשובתנו מעלה |
פתרון: |
|
|
|