חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 14.8.11, בהמשך לפנייתו של מר מאיר בנימין בנושא דרישת תשלום בגין עלות ציוד שלא הוחזר לרשותנו בעת סיום התקשרות עם yes, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.
מבדיקה ברשומות המנוי, בהתאם לרשומות החברה, ביום 13.12.2002 הצטרף מר בנימין לשידורי החברה בכתובת : מורדי הגטאות 2 ברמת גן ובביתו התקינה החברה ממיר דיגיטלי אחד, כנדרש הימנה.
אבקש להסביר כי ציוד הקצה אותו מספקת החברה ללקוחותיה, למטרת צפייה בשירותי התוכן שלה, הינו ציוד יקר ערך.
מיותר לציין את נושא חשיבות שמירה על ציוד הקצה בהתאם להסכם ההתקשרות סעיף 7 ג' "במידה שציוד הקצה עדיין בבעלות החברה על הלקוח לשמור על הציוד, להימנע מלמסור אותו לאחר ומלהוציאו מחזקתו".
לפיכך, הבהירה החברה מלכתחילה כי האחריות לציוד במקרה גניבה או אבדן, אינו חל עליה והיא אינה זו שתישא בנזק.
על פי תיעוד במנוי עם סיום התקשרותו של מר בנימין מול חברתנו בחודש יולי 2006 הוסרו שירותי הצפייה מהמנוי שבכתובת שלעיל והופסק החיוב עבורם. תואם מועד לאיסוף הציוד מבית הלקוח ליום ה-25.7.2006. במועד זה לא אותר הלקוח בביתו ובהמשך לא הצליחו נציגינו לאתרו טלפונית לתאום השרות מחדש.
החל ממועד זה ועד מועד תגובתנו זו לא נמצא כל תיעוד ברשומות המנוי להחזרתו של הממיר לרשותנו.
לצערי, בהתאם למידע זה ציוד הקצה המהווה קניינה של החברה כאמור לא הוחזר לרשותנו, ועל כן איבדה החברה רכוש יקר השייך לה.
אי לכך חברת yes פעלה בהתאם ובכפוף להסכם ההתקשרות כאמור, חשבונו של מר בנימין במנוי הנ"ל חוייב עפ"י מחירון חברתנו בעלות הציוד , וזאת בהתאם למחירון yes . מאחר ולא הוסדר תשלום ליתרת חוב בגין הציוד הועבר הנושא לטיפול משפטי הכרוך בהוצאות נוספות.
לאור פנייתו של מר בנימין כעת וטענותיו נערך שיקול נוסף בנושא והוחלט באופן חריג, לפנים משורת הדין ומתוך רצון להיטיב עם מר בנימין למחול על חיוב זה, זאת מבלי להודות באילו מטענותיו ואך ורק מחמת הספק והזמן הארוך שעבר ממועד סיום ההתקשרות.
בוצע זיכוי בגין עלות הציוד החסר ובוטלה יתרת החוב. בנוסף חשוב לציין כי התיק המשפטי אצל בא כוחנו עו"ד נאמן בוטל לרבות דרישת התשלום להוצאות המשפטיות.
בברכה,
חברת yes
|
תגובה: |
ראה תגובה לעיל |
פתרון: |
|
|