פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביצוע חידוש התחייבות שלא כדין ללא הסכמה תוך הטעייה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 12.8.11 פניתי לחברתכם לצורך בירור מחירים לחידוש מנוי / התנתקות לאחר שלמיטב ידיעתי ההתחייבות לחברתכם הסתיימה זה מכבר בחודש יוני 2011. (המנוי נרכש בחודש יוני 2008 ל 36 חודשים).
לתדהמתי הרבה, הודיעה לי נציגת חברתכם, ממחלקת שימור לקוחות, הגב' אלה, כי יש לי התחייבות ל 18 חודשים נוספים החל מחודש ינואר 2011 בגין הטבה שניתנה לי (36 סרטים במתנה) .
יודגש כי, עת פנתה אלי נציגת חברתכם בחודש ינואר 2011 להודיע לי כי "מגיע לי 36 סרטים במתנה" "הטבה שהם מחלקים לרגל עשור לחברה" לא ציינה בפני כל התחייבות ו/או מחיר חדש לחבילה רק ציינה בהתלהבות כי קבלתי "הטבה" מהחברה.
כפי שציינתי וכפי שמציינים נציגכם מדובר בהטבה ללא כל התחייבות, שכן הטבה כמשמעותה הינה סוג של מתנה/ בונוס שניתן על ידי חברות שונות.
אחזור ואדגיש כי מעולם לא נאמר לי כי מדובר בהתחייבות נוספת אשר בעצם מהווה התחייבות חדשה, אין כל הגיון שאסכים לחידוש ללא כל מו"מ בייחוד לאור העובדה כי ההתחייבות האמורה היתה אמורה להסתיים חמישה חודשים מאוחר יותר.
מבירור מול שימור לקוחות נאמר כי לפי רישום במחשבכם בוצע הסכם טלפוני עימי, מעולם לא בוצע כל הסכם טלפוני עימי והריני להודיעכם כי אנני עומדת מאחורי הסכם שאיני מכירה , שלא קראתי ומעולם לא ראיתי.
כידוע שיחות הטלפון בין נציגכם ללקוחות מוקלטים ואבקש לקבל את מלל השיחה על מנת לאשר טענתי.
לא ייתכן כי חברה בסדר גודל כשלכם, תחזיק בי כשבוייה שלה, ללא ידיעתי וללא הסכמתי בייחוד לאור העובדה כי אני מעולם לא יצרתי קשר איתכם לקבלת "ההטבה" , מעולם לא בקשתי אותה לא זו אף זו מעולם לא השתמשתי "בהטבה" (הרי איזה אדם נורמלי יכול להספיק לראות 36 סרטים ב 18 חודשים) המדובר בהטבה אשר מטרתה להטעות בכוונה תחילה ולחייב לקוח להישאר בחברתכם מבלי שיהיה מודע לכך – חברתכם היא שיצרה עימי קשר לקבלת "ההטבה" ואף בהתנהלותכם זו יש כדי להצביע על התנהגות שלא בתום לב (וזאת בלשון המעטה).
אציין כי יצרתי קשר היום 12.8.11 עם חברתכם לאו דווקא כדי להתנתק אלא כדי לברר חידוש מנוי, אולם כאשר התברר לי שאין ביכולתי בכלל את אופציית הבחירה וכי חברתכם כבלה אותי בזמן ובמחיר (שאף הוא לא נאמר לי מעולם), בקשתי לברר זכויותיי .
לאור האמור לעיל, אבקש לבטל ההתחייבות האמורה שנעשתה שלא כדין וללא ידיעתי והסכמתי ולאפשר לי לבחון זכויותיי כצרכנית מן המניין ולא כשבויה על ידי חברה גדולה אשר אוחזת בחוזים אחידים אשר לוקים בחוסר תום לב משווע.
באם חברתכם מאמינה בעצמה, בטיב השירות שלה ובמחיריה הרי שאין כל סיבה למנוע ממני לבדוק זכויותיי כצרכנית.
לטיפולכם המהיר , אודה.
כספי סוג הנזק :
ביטול ההתחייבות שלא כדין פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב ,

אני מודה לך על פנייתך מיום 12.8.2011 בעניינה של גב' יעל עקירב רביב.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמה של גב' רביב אבקש לציין כי המבצע הנדון מסוג YBP כולל מסלול TOP, הכולל תוספת של 13 חבילות צפייה נוספות- סרטים ,ספורט ,בידור ותרבות, גברים ,צעירים ומוזיקה ,מדע וטבע ,חוויה רוסית,music ,select עסקים וחדשות ,משחקים ,ו - 3 חבילות שפות זרות (כל חבילות הצפייה הקיימות בחברתנו באותה עת) במחיר מופחת בסך 233.01 ₪ לחודש לתקופה בת 18 חודשים* (להלן: "התקופה הראשונה") ובעלות בסך 248.01 ₪ לחודש ל-24 חודשים נוספים (להלן: "התקופה השנייה") כאשר ההתחייבות להישאר מנויה על שירותינו במסגרת מבצע זה הנה לתקופה בת 18 חודשים בלבד.

חבילת הצפייה אינה כוללת ערוצי פרימיום וערוצים ברשיון מיוחד.

"התקופה השנייה" של המבצע הינה הצעה להמשך התקשרות בלבד ואין לגב' רביב כל מחויבות להישאר מנויה על שירותינו לתקופה זו.

בהמשך לפנייתה של גב' רביב אבקש לציין כי עבור ממיר מסוג yesMax היא מחויבת על סך 14.97 ₪ בהתחייבות ל18 חודשים. אבקש לציין כי ישנה הקלטה של השיחה הטלפונית בין נציגת yes לבין הלקוחה מיום 25.1.2011 בה הוסבר לה על התחייבותה לyes. יחד עם זאת גב' רביב הועברה למחלקת קשרי לקוחות להמשך טיפול.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה