פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות של נציגים , טכנאי לא מגיע , בזבוז זמן יקר וטרטור מיותר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
הורי לקוחות יס מהקמת החברה
בחודש מרץ 2011 התחילו תקלות צפייה שהשידור קופץ ונתקע ולא רואים
הגיע טכנאי וסידר חלקית בתאריך 6/8/11 (יום שישי) התקלה הפכה לקשה יותר והשידורים ממש לא נקלטו התקשרתי לחברת יס לדווח על התקלה ולקבל פתרון ענתה לי נציגה ואמרה שתחזור אליי תוך 10 דקות היא לא חזרה אליי ביום ראשון התקשרתי שוב וביקשתי לדבר עם מנהל והפנו אותי לנציגה בקשרי לקוחות לאחר שענתה לי הנציגה אחרי זמן המתנה מאוד ממושך של כ 20 דקות והסברתי לה את אופן הבעיה ושאין שידורים כבר יומיים ואני מבקש שיגעו לטפל בתקלה הנציגה אמרה שהמועד הכי קרוב זה ל 23/8 ואמרתי לה שאני לא מוכן לחכות כי אין שידור ורק לאחר שנאלצתי להרים את הקול ולהיות עצבני מהזלזול היא "עשתה" מאמץ והגיע אליי טכנאי ביום שלמחרת והוא אמרת שצריך להוזיז את הצלחת והזמין לי אנשים שיטפלו חברת יס קבעה איתי ליום חמישי ה 11/8 בין השעה 14:00 ל 16:00 ביום רביעי התקשר אליי נציג יס לוודא את התקלה והסברתי לו כי צריך להוזיז את הצלחת הוא אמר שיחזור אליי תוך 5 דקות ולא חזר ביום חמישי ישבתי בשעות שקבעו איתי וחיכיתי לטכנאי והוא לא הגיע אז בשעה 17:00 התקשרתי לחברת יס מאוד עצבני ומרוגז כי לא הופיע לי שום טכנאי וענה לי נציג ואמר לי שהוא יבדוק את הנושא ובכלל הוא העביר אותי לנציג אחר הסברתי לנציג שהעבירו אותי אליו מה קרה והוא אמר שהוא יברר ויחזור אליי תוך חצי שעה עם תשובה כמובן שגם אותו נציג לא חזר אליי ונאלצתי להתקשר שוב פעם לחברת יס ושוב פעם להמתין על הקו עד שענו לי וישר ביקשתי לדבר עם מנהל כי המצב לא מוצא חן בעייני שאני צריך לרדוף אחרי החברה בשביל שיבואו לסדר לי את התקלה ואף נציג לא חוזר הפנו אותי לקשרי לקוחות והסברתי לנציגה כמה טרטורים כבר עברתי וכמה פעמיים כבר אני מתקשר וכבר ששבוע אין לי שידורים ושהטכנאים לא מגיעים אליי והנציגים לא חוזרים אליי וכמה שזה לא בסדר והיא אמרה לי שהיא מבטיחה שיסדרו והיא תעשה כל מאמץ ושאני אמתין איתה על הקו והיא תטפל בנושא לאחר המתנה היא סיכמה איתי שיגע אליי טכנאי יום למחרת ביום שישי ה 12/8 שיעביר לי את הצלחת ושהוא יגיע בין השעות 12:00-14:00 בשעה 13:00 ראיתי שלא יצרו איתי קשר והתקשרתי שוב פעם ליס לבדוק אם הטכנאי אמור להגיע ושאני לא סתם מחכה שוב פעם כמו ביום קודם הפנו אותי לקשרי לקוחות וענתה לי נציגה והסברתי לה מה קרה וביקשתי שתיצור קשר עם הטכנאי ותראה מה קורה ולטענתה היא לא יכולה ושאין לה את המספר והיא הבטיחה שעד השעה 14:00 הוא יגיע ואמרתי לה שבינתיים לא יצרו איתי קשר ושזה מאוד לא נחמד לחכות לשווא ושכבר הבריזו לי פעם אחת ושאין לי שידורים אז ביקשתי ממנה שבשעה 14:00 תיצור איתי קשר והיא אמרה שאי אפשר כי הולכת הביתה בעוד 15 דקות וכמובן שכל ההבטחות היו לשווא וגם הפעם לא הגיע שום טכנאי ועד עכשיו אין לי שידורים ואין לי כח כבר להתקשר שוב פעם ולהמתין ושוב יענה נציג שיאמר לי שיחזור אליי ולא יחזור ונמאס לי לרדוף אחרי חברת יס בשביל לקבל שירות וזה ממש חוצפה כי אני משלם במשך כל חודש על שירות ואני לא מקבל אותו בכלל
אבקש שהנושא הזה יוטפל בהקדם כי לא יתכן שעושים צחוק מלקוחות ומבטיחים הבטחות ולא מקיימים ויותר גרוע אומרים לך שיחזרו אלייך ולא חוזרים או שקובעים איתך ולא מגיעים
אני מאוד מתוסכל מהמצב ומאוד עצבני ולא ידוע למי לפנות כי חברת יס לא עושה כלום בנידון וזה ממש בושה שלוקחים כסף על שירות ולא מקבלים
אודה לכל מי שיעזור
תודה ושבת שלום !
טיפול בתקלה פיצוי כספי על המתנה מיותרת והחזר תשלום על זמן ללא שידורים ועוגמת נפש פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 15.8.11, בהמשך לפנייתו של מר אלדד רצון בנושא עיכוב שרות טכנאים וטיפול בעת תקלות צפייה והשתלשלות ארוכה בנושא, אבקש להשיב ולהתייחס לפניית זו.

ברצוני לציין כי ביום ה-14.811 התקבלה במשרדנו פנייה זהה באופן ישיר ע"י מר רצון.

פנייתו נבדקה בקפידה ותשובה נשלחה אליו בכתב באמצעות המייל ביום ה- 21.8.11. מצ"ב תשובתנו כפי שנשלחה אל מר רצון:

" yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן , ובהתאם לכך נערכה בדיקה בעניין פנייתך.
אביע התנצלותי וצערי הרב על הרושם שיצרנו אצלך בנושא השרות ללקוח, נציגנו מחויבים להעניק ללקוח את השרות הטוב והאיכותי ביותר.
מבדיקה ברשומת מינויך אני למדה כי פנייתך הראשונה בנושא תקלת צפייה התקבלה ביום ה-5.8.11 ותואם שרות טכנאי ליום ה-8.8.11, בנועד זה בביקור טכנאי נערכה בדיקה מריפה ונמצא שיש לזמן צוות טכני לטיפול בצלחת הלוויין ובתשתית החיצונית בבניין. השרות תואם ולצערי נדחה ובוצע ביום ה-17.8.11.
אנו מתנצלים על העיכוב במתן השרות ונשמח לזכות את מינויך בגין עלות שירותי הצפייה לימים שבין ה-5.8.11 עד ל-17.8.11.
מבדיקה ברשומות מינויך אני למדה כי פנייתך בנושא גם טופלה טלפונית ביום ה- 16.8.11 וביום ה-17.8.11 ע"י נציגה בכירה במחלקת קשרי הלקוחות, הגב' אושרת וסוכם על הסבת המנוי למבצע מוזל יותר ותואם גם מועד להגעת נציגנו להחלפת ממיר למכשיר ה-yesMaxTotal ללא עלות בגין שרות הטכנאי וזיכוי כספי שיבוצע במנוי על פי חוק להמתנת סרק פעמיים לטכנאי שלא הגיע.
אנו מקווים שהטיפול נעשה לשביעות רצונך ומאחלים צפייה מהנה בשידורינו. "


נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes.
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה