פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקשרתי שלוש פעמים במשך שלושה ימים ללא היענות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריכים 14,15,16 לאוגוסט השארתי הודעה ליס שישנו לי את מקום האנטנה.הם מתחייבים לחזור תוך 48 שעות ולא חזרו אלי כלל.היום זה כבר ה-17 לאוגוסט.נא עזרו לי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב ,

אני מודה לך על פנייתך ל-yes מיום 17.8.2011 בעניינה של הגב' חני אבידר אלדד.

מבדיקה ברשומות מערכת המנוי נמצא כי ביום 21.8.2011 בוצעה בכתובת המנוי על שם הגב' חני אבידר אלדד הזזת צלחת לקליטת שידורי הלוויין וכפי שסוכם עמה.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
תגובה:
תשובתנו מצורפת מעלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה