פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חווית שירות נוראית. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב היוזמה 6, כפר סבא 44425 כתובת:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זה הוא המכתב שכתבתי לחברת יס

התנתקתי מכם היום ואני עוד לא חודש איתכם אפילו!
אני כשהתחברתי אליכם היה לפני פחות מחודש בערך. דיברתי עם נציגת מכירות בשם סימון שהייתה מאוד נחמדה והלכה איתי לאורך כל תהליך ההתחברות. כשהזמינה לי טכנאי הוא הגיע אליי ב28.6.מה שהייתי אמורה לקבל הוא נקודה בסלון,נקודה בחדר וחיבור לוי או די.
באותו זמן זה היה בשלבי מעבר דירה שלי לא היתה לי עדיין טלויזיה בחדר ולא היה לי אינטרנט ולא היה לי סלון כך שעדיין לא ידעתי איפה אני ממקמת את הטלוויזיה. הטכנאי אמר לי שבגלל שאין עדיין טלוויזיה בחדר הוא לא יכול להשאיר לי ממיר ובגלל שאין לי חיבור עדיין לאינטרנט הוא לא יכול לחבר אותי לוי או די ושהוא יכול לעשות לי נקודה בסלון אבל אם אני ארצה להזיז אותה אחר כך היא תעלה לי כסף. אז אמרתי לו שלא חשוב ושאני אזמין התקנה כשזה יהיה רלוונטי.(שיהיה לי סלון ואז הטלוויזיה תהיה ממוקמת שיהיה חיבור לאינטרנט ושתהיה לי טלוויזיה בחדר.
ואז דיבר איתי נציג שמו בני מההתקנות שאמר לי תחברי היום בסלון ופעם אחרת את כל השאר חזרתי ואמרתי שעם כל החיבורים שאני עושה היום לא עולים לי כסף ופעם הבאה כן יעלו אז אני מעדיפה לדחות.ניסה לשכנע ואמרתי לו שלא אני לא מוכנה לשלם אחר כך כסף. אחרי בדיקה שעשה הוא אמר לי תתחברי היום בסלון וכשתרצי לעשות הזזת נקודה וונקודה נוספת בחדר זה לא יעלה לך כסף והחיבור לוי או די לא עולה כסף במשך 30 יום.וכולם כמובן חוזרים על המנטרה של "יס" שהיא "השיחות מוקלטות אין לך מה לדאוג" כמובן שזה לא עזר לי ברגע זה.
עבר כמה זמן וטלוויזיה לחדר הגיעה והסלון הגיע וגם החיבור לאינטרנט והתקשרתי להזמין טכנאי. זה היה ב7.7 התקשרתי בהתחלה בבוקר ענתה לי נציגה שאמרה לי שיש לכם תקלות כרגע אבל היא רואה את מה שמגיע לי ושאני אתקשר בערב. התקשרתי בערב ודיברתי עם נציג בשם מני שסיפרתי לו את הסיפור והוא אמר שהוא רואה מה שמגיע לי וחזרתי ואמרתי חיבור לוי או די נקודה נוספת בחדר והזזת נקודה כל זה ללא עלות...שאלתי כמה פעמים "בטוח"? "בטוח"? כן כן כן התבאסתי נורא שאני צריכה להמתין שבועיים עד שיגיע טכנאי והוא אמר מצידו שאין כרגע מה לעשות יש הרבה עבודה ורק עוד שבועיים. אוקיי המתנתי.
היום המיוחל הגיע, בוקר יום ראשון ה21.8.2011 הגיע הטכנאי שאני לא יודעת את שמו מוקדם בוקר כמו שהוזמן מסתכל פה מסתכל שם ומדבר בטלפון ואז הגיעה הסטירה...הוא צריך לבדוק כי לא רשום לו הזזת נקודה....אמרתי לו שאצלי רשום הכל ואני כבר סגרתי איתם שזה מה שמגיע לי...בינתיים התקשרה אליי נציגה והוא מצידו קם והלך ואמר תסגרי את זה איתם...לא חשבתי לתומי...שוב....שתהיה בעיה והנציגה אומרת לי שהזזת נקודה זה כולל עלות ומה שרשום לה הוא זיכוי הלקוחה על נקודה נוספת ותו לא.
העבירה אותי לקשרי לקוחות שם דיברה איתי מנהלת בשם שלה ביחס מגעיל מאוד כאילו שאני חייבת לה משהו בעוד שהתקלה היא אצלכם ולא אצלי.אני מודעת לזה שצעקתי אבל אני חושבת שאפשר להבין אותי.
הסברתי לה שוב (הטרטור החוזר של חברות התקשורת) את כל הסיפור ומה שמגיע לי והיא אומרת שב7.7 אכן דיברתי עם נציג אבל מגיע לי רק זיכוי על נקודה נוספת אמרתי לה תלכי עוד יותר אחורה ל28.6 ואז היא אמרה נכון שמגיע לי אבל אין היום טכנאי ואני אצטרך להמתין למחר.
ופה הקש ששבר את גב הגמל...הטכנאי כבר היה אצלי והלך אחרי 10 דקות בגלל חוסר תאום אצלכם למה אותי זה צריך לעניין ואני אחרי שהמתנתי שבועיים אני צריכה להמתין עוד יום??? זה לא נשמע לי הגיוני שבתור לקוחה חדשה אני צריכה לספוג את כל זה על ההתחלה ועוד על הבוקר וכמובן שביקשתי להתנתק והתנתקתי! אני צריכה לספוג גם קנס של 528 ש"ח קנס נוסף שאני צריכה לספוג כי יש לי קנס נוסף מהוט בגלל שהתחברתי אליכם.
פשוט נוראי ופשוט אכזבה גדולה
אתם מחבקים את כולם כשהם מתחברים אליכם אבל ברגע שיש בעיה נוטלים מעצמכם כל אחריות וגורמים לאנשים להראות קטנים זה פשוט בושה גדולה להיות חלק מכם אחרי חודש ולהרגיש ככה!
אני מבקשת שתעשו משהו בנושא על אחת כמה וכמה לגביי הקנס כי זה לא הגיוני שלא נהנתי מהשירות שלכם ואני צריכה עוד לשלם לכם יותר ממה שכבר שילמתי!

עוגמת נפש סוג הנזק :
אם להתנתק אז בלי קנס (אני עוד לא חודש איתם) ואם להשאר אז פיצוי הולם ומספק פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 28.6.2010 בעניינה של גב' מעיין אלבוגן.

אבקש לציין כי בהתאם לסיכום עם גב' ליטל, נציגת החברה, מתאריך 23.8.2011 נתנה גב' אלבוגן את הסכמתה להישאר מנויה בחברת yes. כמו כן אבקש לציין כי ביום 24.8.2011 הגיע טכנאי לכתובת המנוי לצורך התקנת שירות הVOD וכן לשם התקנת שקע וממיר, זאת ללא עלות בגין הגעת הטכנאי.

לאור האמור, בוטלה בקשתה של גב' אלבוגן לניתוק המנוי וסיום ההתקשרות.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה