פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה נושא התלונה:
רביבו כינרת שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
הרסו לי את הגג בבית הבטיחו שיבואו לתקן ועד עצם היום הזה לא יצרו קשר , השאירו אותי בלי טלויזיה בכבלים לילדים ובנוסף לא תוקן הנזק
עוגמת נפש סוג הנזק :
להגיע מיידית להסדר בין החברה לבייני או דרך כותלי בית המשפט פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב ,

אני מודה לך על פנייתך מיום 21.8.2011 בעניין פנייתה של הגב' כינרת רביבו.

מבדיקה ברשומות המנוי על שם מר משה רביבו נמצא כי ביום 1.7.2011 בוצעה בכתובת המנוי התקנה של תשתית לקליטת שידורי הלוויין .

יובהר כי yes תהא אחראית, על פי דין, לתקינות ציוד הקליטה ולמעשה או מחדל שלה עקב התקנת הציוד על ידה, ובלבד שהנזק האמור לעיל לא נגרם כתוצאה מרשלנות או זדון שמקורו בגורם שאינו מוסמך לטפל בציוד הקליטה.

ביום 28.8.2011 ביקר בבית הלקוח מנהל התקנות אזורי לצורך בדיקת תלונת הגב' רביבו לגרימת נזק בגג הבית ומצא כי מדובר על גג אסבסט ישן ושבור במקומות נוספים וללא קשר עם השבר אשר נגרם באופן נקודתי באזור התקנת המתפס לאחזקת הצלחת לקליטת שידורי הלוויין על קיר הבית.

לאור האמור, נודה לגב' רביבו על העברת הצעת מחיר לצורך תיקון הנזק הנקודתי שנגרם על ידינו בלבד, וטרם ביצוע התיקון בפועל וזאת עד ליום 30.9.2011 .

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
תגובה:
תשובתנו מצורפת מעלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה