פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"הקפאת" מנוי של חברת יס נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31/5/11 פניתי לחברת "יס" על מנת להעביר את המנוי לכתובת אחרת עקב חזרה לבית ההורים במקום בדירה שכורה. לאחר שהנציגה עדכנה אותי שלא ניתן לשים שני מנויים על אותה כתובת ביקשתי להתנתק.הנציגה עדכנה אותי על קנס יציאה גבוה ולפיכך החלטתי להקפיא את המנוי למס' חודשים לפי עצתה של הנציגה אנסטסיה.
אנסטסיה שלחה לי למייל טופס הקפאה שמולא על ידי ונשלח אליה בפקס. היא יצרה קשר עימי בהגיע הפקס, עברה איתי על הפרטים לוודא שהכל בסדר ואמרה שתעביר את הטופס למחלקה הנכונה ושאין לי מה לדאוג ושאחויב אך ורק על הממיר בסך 25 ש"ח עד שאחליט להפשיר את המנוי (גג ארבעה חודשים).
היום, 22/8/11 פניתי לחברת יס על מנת להפשיר את המנוי ולהמשיך להשתמש בשירותיהם בכתובת אחרת והנציגה אמרה לי שהיא לא רואה שום הקפאה שנעשתה. מאותו רגע ואילך העבירו אותי מנציג לנציג (ועדיין מעבירים אותי שכן אני כותבת בעת ההמתנה לנציג נוסף- שלישי במספר).
בתור לקוחה של "יס" עשר שנים הייתי מאוד מרוצה מהשירות ומהתוכן עד היום, מיותר לציין כי שביעות הרצון שלי נעלמה במחי יד.
בזה הרגע הנציגה שבה אל הקו לאחר המתנה של רבע שעה וכמובן שאין עם מי לדבר בנושא. חייבו אותי בתשלום חודשי בסביבות 230 ש"ח ועכשיו הם רוצים תשלום על קנס יציאה 400 ש"ח שכמובן אני לא מתכוונת לשלם אחרי כל ההתנהלות הזו.
מעבר לזה שהחברה מוציאה לעצמה שם רע מאוד היא גם מאבדת לקוחות- לא רק אני וההורים שלי אלא חברים אחרים שיידעו מכל הסיפור.
הייתי שמחה לפתור את הנושא בצורה יפה אך אין עם מי לדבר לצערי.
במידה ולא יפתרו לי את הנושא יומיים הקרובים פשוט אשלח מכתב מעו"ד לפניות הציבור ואפיץ את הסיפור הלאה ואז נראה איך פתאום מתייחסים אחרת ללקוחות.
כספי סוג הנזק :
לזכות אותי על התשלומים החודשיים, לנתק אותי מהשירות העלוב וכצובן לא לגבות קנס יציאה עקב התהליך הקלוקל. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב ,

אני מודה לך על פנייתך מיום 22.8.2011 בעניינה של הגב' ורד ארקש.

מבדיקה ברשומות yes נמצא כי ביום 31.5.2011 סוכם עם הגב' ארקש על כי תעביר לידינו טופס בקשה לביצוע הפסקה זמנית בקבלת שירותי התוכן ("הקפאה") .

לצערי, לא נמצא כי טופס חתום הועבר לידינו בחוזר ולפיכך לא בוצעה ההקפאה בפועל.

ביום 29.8.2011 בוצעה לבקשת הגב' ארקש התקנה של תשתית לקליטת שידורי הלוויין בכתובתה החדשה ונרשם זיכוי בגין חיוב חודש אוגוסט 2011.

למרות האמור, הוחלט באופן חריג ובאישור מיוחד לזכות את חשבון המנוי גם בגין חיובים לחודשים יוני ויולי 2011.

אנו מאחלים לגב' ארקש ובני ביתה המשך צפייה מהנה.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
תגובה:
תשובתנו מצורפת מעלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה