פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העמסת חיובים מיותרים והתנערות מבקשה להתנתקות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 29.12.05 פניתי אל חברת יס בבקשה לנתק אותי משירותיהם ולקבוע מועד לאיסוף הממירים, על רקע מחירים גבוהים ולא כדאיים נוכח התחרות בשוק והעובדה שפשוט אינני צופה בטלוויזיה בשל עומס העבודה בו אני נתון.
אנשי השירות סירבו לנתק אותי מהשירות ופשוט העבירו אותי במשך שבועיים מאיש לרעהו וממנהל למנהל בנסיון לפתות אותי להישאר לקוח החברה תוך שימוש בכל מיני מבצעי מחירים וחבילות צפייה. בכל שיחה הבהרתי כי אינני מעוניין להישאר מחובר וכי אשמח לתאם פגישה לאיסוף הממירים ונאמר לי שכך יהיה אך בסופו של דבר פנו אלי שוב ושוב ולא ניתקו את השידורים באופן מעשי.
היום פנה אלי איש מח' גביה לאחר שהעברתי הוראה לחסום התשלום לחברה ודרש תשלום על חודש ינואר למרות שהודעתי להם על התנתקות כבר בדצמבר והסחבת היתה רק בגללם ואני כלל לא צפיתי בשידוריהם.
עוגמת נפש וטרטורים סוג הנזק :
ניתוק מידי, קיזוז הסכום הנדרש על חודש ינוארולפנים פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 31.1.06, בהמשך לפנייתו של מר חן גר בנושא בקשתו לסיום ההתקשרות מול חברתנו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו. תגובה:
כבר בפתח הדברים, אציין כי חברת yes מצרה על החלטתו של מר גר להתנתק משידוריה וזאת מטעמים השמורים עמו.



מבדיקה ברשומות מנויו של מר גר עולה כי ביום ה- 21.12.05 התקבלה במשרדנו פנייתו הראשונה של מר גר בנושא סיום ההתקשרות, במועד זה קיבל מר גר מספר הצעות למבצעים מוזלים להמשך התקשרותו מול חברתנו, מר גר ביקש לשקול את הנושא במשך שבוע.



ביום ה 29.12.05 פנה אל מר גר נציגנו לקבלת החלטתו , גם במועד זה לא ניתנה החלטתו וביקש שנציגנו יחזור אליו מאוחר יותר.



בתאריך ה 30.12.05 פנה אליו נציגנו מר שי ויגננסקי אחראי אזור ממחלקת קשרי לקוחות לברור בקשר להחלטתו, על פי תיעוד ברשומות המנוי בשיחה זו עדיין לא קיבל מר גר החלטה סופית וביקש להישאר בנתיים עם שירותי הצפייה ללא שינוי וללא חידוש המבצע.



מר גר לא פעל לקידום תהליך סיום ההתקשרות הכולל תאום מועד לאיסוף הקצה מביתו ובקשה להסרת שירותי הצפייה מהמנוי, נכון למועד מכתבי זה ציוד הקצה נמצא עדיין ברשותו.



בתאריך ה 23.1.06 התקבלה במשרדנו הודעה מחברת האשראי שאמצעי התשלום של מר גר בוטל.



מיום ה 30.12.05 ועד למועד פנייתו של של נציג הגבייה של חברתנו אל מר גר ביום ה 30.1.06 לא פנה אלינו מר גר בנושא סיום או לחלופין המשך ההתקשרות מולנו וכאמור לעיל ציוד הקצה שלנו נותר ברשותו.



על פי נוהלי החברה עם קבלת בקשה לסיום ההתקשרות עלינו להפסיק את שירותי הצפייה והחיוב בגינם בטווח של 48 שעות ממועד הבקשה ולתאם מועד לאיסוף ציוד הקצה מבית הלקוח.



בפועל הוסרו שירותי הצפייה ממינויו של מר גר ביום ה- 30.1.06 ובמועד זה הופסק החיוב בגינם למנוי.



לאור פנייתו של מר גר ושיחתו במועד תגובתנו זו למול נציגנו מר שי ויגננסקי, הוחלט כי חברת yes באופן חריג ולפנים משורת הדין תזכה את מינויו של מר גר בגין חיוב שירותי הצפייה מתאריך ה- 31.12.05 ועד להסרתם ביום ה- 30.1.06.



למיטב ידיעתי במועד תגובתי זו תואם מול מר גר מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתו ליום ה- 15.2.06.

עם השבת ציוד הקצה לחברתנו יערך תהליך גמר החשבון הסופי.

אני מודה למר גר על פנייתו ומקווה כי בעתיד יבחר לשוב ולהימנות עם קהל לקוחותינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה