|
|
|
|
|
|
טכנאי שהיה צריך להגיע 10-12 הודעת יס ברגע אחרון שלא יגיע בזבוז יום חופש iv |
נושא התלונה: |
יום רביעי 24 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני 3 שבעות הגיע טכנאי ל-10 להחלפת ממרים מקס הבקור בוטל ונדחה ל-24/08/2011 לשעה 10-12 ברגע אחרון לאחר יום מיוחד של חופש עבור חברת יס התקשרו להודיע שהטכנאי לא יגיע בזמן אלא אפשרי משעה 6-8 בערב "חוצפה לשמע " הסברתי שלא ניתן להגיע בשעות אלו יש לי ארוע משפחתי. יס ניסתה בדרכים שנוח לה לפצות אותי כמובן שלא מקובל עלי הפצוי נשארתי לגביהם אם עוגמת נפש מהיחס ומחוסר אכפתיות העניין לא יעבור לסדר יום אני יפעל בתנאים שלי ולא של יס אני מצרה בכך שחברת יס הדרדרה בשרות שלה ובזלזול שלה כלפי הלקוחות אני כמובן מתנתקת מהם בקרוב ויגיע למסקנות חמורות לגביהם.יס חושבת שאפשרי תמיד לפצות בזכוי חשבוני או בסרטים חינם או בפתיחת ערוצים זמניים לא כך מתנהלים אני נשארת אם העוגמת נפש והפסד יום עבודה לצערי .ושלא נדבר על שיחות טלפון שנערכו גם על חשבוני מאחר ויס לא חזרה טלפונית בזמן.
|
ובזבוז יום עבודה לחינם |
סוג הנזק : |
דורשת טכנאי בשעה שנקבעה בלבד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך ל- yes מיום ה- 24.8.11, בהמשך לפנייתה של גב' ליאורה זילברשטיין בנושא עיכוב הגעת טכנאים להתקנה והשתלשלות מול נציגינו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.
במועד תגובתנו זו שוחח נציג פניות הציבור עם הלקוחה טלפונית. הועברה התנצלות כנה בגין ההתנהלות בנושאים שציינה והתייחסות לכל נושא שהועלה בפנייה לרבות הענקת פיצוי הולם והטבות שעודכנו כמחווה.
הפנייה טופלה לשביעות רצונה של הלקוחה.
נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
בברכה,
yes.
|
תגובה: |
תשובתנו מצורפת. |
פתרון: |
|
|
|