פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזיון של שירות של טכנאים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות תקלה באחד הממירים של חברת "יס" שאצלנו בבית, תואם טכנאי שיגיע בין השעות 09:00-11:00. אבא שלי נשאר בבית ושום טכנאי לא הגיע. הודיעו לאימי שהטכנאי יגיע במקום, בין השעות 16:00-18:00. התקשרתי ב17.30 לברר והנציג אמר שיש לו עוד חצי שעה להגיע - והוא יגיע. חיכינו. הוא לא הגיע. אמא שלי התקשרה שוב ב18:15 (לאחר איחור של רבע שעה) והנציגה אמרה שהוא יגיע עוד "רבע שעה - 20 דקות". הטכנאי לא הגיע אלא רק ב19.00 כשהוריי היו חייבים ללכת לרופא. הטכנאי וההורים שלי ירדו במעלית ביחד ולאחר מכן הטכנאי קילל והרים יד על אמי! הוא קילל גם את חברת יס ואמר שלא אכפת לו כי הוא כבר "חצי רגל בחוץ". מיותר לספר על ההרגשה של אמא שלי אחרי המקרה ועל הלחץ דם שעלה לשחקים.
עלבון סוג הנזק :
פיצוי הולם ובקשת סליחה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב ,

אני מודה לך על פנייתך מיום 24.8.2011 בעניינו של מר רועי כמרן.

מבדיקה למול רשומות yes ומבדיקה שנערכה למול טכנאי השירות אשר הגיע לכתובת המנוי ביום 24.8.2011 אציין כי תלונתו בעניין התנהגות הטכנאי למול הוריו של מר כמרן אינה מדויקת ואינה כפי שמעלה.

יחד עם זאת, ביום 28.8.2011 הגיע טכנאי בכיר לכתובת המנוי לצורך תיקון התקלה ובירור המקרה עליו מלין מר כמרן.
אבקש לציין כי בהתאם לקבוע בסעיף 18א(ד)(1) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981, הנך זכאי מר כמרן לפיצוי בסך 600 ש"ח בגין אי הגעת טכנאי לביתו ביום 24.8.2011. זיכוי זה ירשם בחשבונית חודש ספטמבר 2011.
אנו מאחלים המשך צפייה מהנה למשפחת כמרן.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
תגובה:
תשובתנו מצורפת מעלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה