פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא סופק המידע הרצוי לגבי ממיר HD לפני הזמנתו נושא התלונה:
גיל יהודה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏23 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנתי ממיר HD כדי לצפות בערוץ 555 (ספורט).
נאמר לנציג לקוחות שממיר ה HD הוזמן כדי לצפות בערוצי הספורט של HD.
נאמר לי שעלות ההתקנה היא 150 שקלים והתוספת החודשית היא 20 שקלים עבור שינוי סוג הממיר ותו לא.
לאחר שהותקן לי הממיר התברר לי שאינני יכול לצפות בערוצי הספורט אלא אם כן אוסיף עוד 35 שקלים עבור הערוצים שהיו קיימים ממילא בממיר הישן.
כעבור יומיים פניתי לקשרי לקוחות בחברת יס וביקשתי לבטל את העסקה ונאמר לי שאני אצטרך לשלם עבור החלפה חוזרת לממיר הקודם והם לא מוכנים לבטל את התשלום עבור ההתקנה של ממיר ה HD.
מרוב חוצפתם עוד נאמר לי שגם עבור ערוץ ההיסטוריה ב HD לא אמרו לי שאצטרך להוסיף תשלום ( "מה אתה רוצה? לא אמרו לך שתצטרך להוסיף גם על ערוץ ההיסטוריה, למה אתה מלונן על תוספת התשלום דווקא על ערוץ הספורט?" ) התשובה מגוחכת על כל הדיעות ומצביעה על הפקרות כשהלקוח בעצם הוא מסחטת כסף.
אבקש לטפל בתלונתי, אשמח לקבל תשובה מכם בטלפון הנייד ובאימייל.
כספי ו סוג הנזק :
החלפה של ממיר ה HD חזרה ל YES MAX ללא תשלום, לא עבור ממיר ה HD ולא עבור החלפה חוזרת ל YES MAX, ולקיחת הרישיון מיס על ידי משרד התקשורת על ידי זלזול ורמאות בלקוחות. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
מר מנחה הנכבד,
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 29.8.2011, בהמשך לפנייתו של מר יהודה גיל בנושא הצטרפות לשירותי מכשיר ה-yesMaxTotal, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

ברצוני לציין כי ביום ה- 28.8.11 התקבלה במשרדנו פנייה זהה ממר גיל באותו נושא באמצעות משרד התקשורת.

פנייתו של מר גיל נבדקה בקפידה ותגובתנו הועברה ביום ה- 4.9.11, להלן תשובתנו לפנייה זו כפי שהועברה למשרד התקשורת :

” תוכן פנייתו של מר גיל נבדק ביסודיות למול רשומות המערכת ועל כן אשיבך.

במועד תגובתנו זו פנתה נציגת פניות הציבור טלפונית אל מר גיל, בשיחה עמו הועברה התנצלותנו בגין השתלשלות המקרה.

הובא לידיעתו שהקשבנו לשיחתו עם נציג קשרי לקוחות ביום ה-21.8.11 בעת סיכום שדרוג הציוד והחלפת מכשיר ה- yesMax שהיה ברשותו למכשיר yesMaxTotal , הוסבר שנציגנו לא הבטיח בשיחה שעלות השדרוג תכלול צפייה בערוצי ספורט HD ולחלופין גם לא ניתן מידע על עלות הצפייה בערוצים אלו ולא נתקבלה בקשה לעדכון הצפייה בהם.

מאחר שלא ניתן מידע מפורט לגבי העלויות לצפייה בערוצי ספורט HD בשיחה זו למרות שהלקוח ציין שמעוניין לבצע את השדרוג כדי לצפות בשידורי ספורט באיכות טובה יותר , אושרה החלפה של מכשיר ה- yesMaxTotal בחזרה למכשיר ה- yesMax והחזרת מצב לקדמותו כולל זיכוי שיבוצע במנוי בגין חיוב עלות השרות הטכני במועד התקנת ה- yesMaxTotal ומתן השרות להחלפת הציוד ללא עלות.

תואם מועד לביצוע החלפת הציוד ביום ה-6.9.11.

הפנייה טופלה לשביעות רצונו של מר גיל . "

בברכה,
חברת yes
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה