פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחברות לחברת יס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במשך כשנה חברת יס פנתה אליי בבקשה להתחבר לשירותי הטלויזיה שלהם.
קיבלתי כ -20 -30 שיחות , בסוף החלטתי לתת לזה סיכוי.
הגיע סוכן שהבטיח לי נסים ונפלאות , התחברות מהירה , ערוץ CNBC שקיים בהוט ודיל מדהים , בנוסף הוא הבטיח נחרצות שלא יסללו לי על הפנלים מכיוון שהוא שולח צוות "מיוחד". בפועל נשלחו לי במשך 3 פעמים הטכנאים הלא נכונים , שלושה ימי עבודה בוזבזו לי וההתקנה בוצעה באופן חלקי.
התוצאה , החלטתי להתנתק מיס.
בתשיעי לאוגוסט הותקן יס אך לא הותקן אינטרנט וטלפון( למרות שהובטח לי שבזק יגיעו ) לאחר יממה הגיע טכנאי של בזק ורצה לסלול כ 20 מטר כבל טלפון על הפנלים (דבר שלא בא בחשבון) לאחר יממה הובטח לי ע"י חברת יס שטכנאי של בזק יגיע אך הוא לא הופיע , לבסוף הגיע טכנאי של בזק (לאחר שביליתי עם בזק יומיים שלמים על הקו) וסלל לי בבית (מחוסר ברירה הסכמתי) לאחר מכן היו אמורים להתקין VOD ללא כבלים נוספים בית , כמובן שהטכנאי שהגיע רצה לסלול לי בבית ועד היום אני ללא VOD (מתחתי כבל רשת באורך 15 מטר כפיתרון זמני) , ב 16 לאוגוסט ביקשתי לנתק ואמרו לי שיחזרו אליי תוך 48 שעות אך כמובן שלא חזרו אליי , אתמול פניתי שוב לבדוק מה קורה וניתקו לי את הטלפון בפנים.
הסוכן אינו עונה לשיחות או למיסרונים ופשוט מתעלם.
בזבזתי כ 30 שיחות טלפון כדכל שיחה מלווה ב 10 דקות המתנה ועוד 20 דקות העברות מאדם לאדם.
מעולם לא חוויתי כזאת חוויה עלובה , רצופת שקרים ושירות גרוע.
כל מה שאני מבקש זה שלא יחייבו אותי על דמי ביטול ודמי שימוש , מיום שהתחברתי ליס מעולם לא קיבלתי מה שהובטח לי.אני מבין שאין סיכוי לקבל פיצוי על הזמן המבוזבז (כמה ימים ) וחשבון הטלפון המנופח שאני עומד לקבל.
אני בטוח שאני לא הלקוח הראשון שמתלונן , החברה הזאת משקרת במצח נחושה ואינה מוכנה או יכולה לתת שירות הוגן וראוי.
לשמחתי חברת יס אינה מכחישה את העובדות ורוב שיחות הטלפון שלהם מוקלטות

כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 25.8.2011 בעניינו של מר ערן חיים.

בהמשך לפנייתו של מר חיים אבקש לציין כי תואם מולו מועד לאיסוף של ציוד הקצה מכתובת המנוי ליום 18.9.2011 בין השעות 17:00-19:00. אבקש להדגיש כי המועד האחרון לחיוב הנו 27.8.2011 לאור פנייתו של מר חיים מיום 25.8.2011.

אביע צערי על הרושם שיצרנו אצל מר חיים בנושא השרות ללקוח. תוכן פנייתו הועבר לידיעת העוסקים במלאכה כחלק מאותן פניות המועברות אליהם מידי יום לעיון ובדיקת התחומים בהם יש מקום להפיק את הלקחים הנדרשים ולשפר את השרות להמשך הדרך.

לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו יושלם התהליך לסיום ההתקשרות ויערך על ידינו הליך גמר חשבון ללא חיוב בגין ההטבות אשר הוענקו למר חיים.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה