פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת yes - הטעיית והונאת לקוחות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
באמצע חודש יוני השנה, לאחר פניות חוזרות ונשנות מצד חברת yes, הגיע לביתנו נציג החברה והציע לנו חבילה שכוללת שירותי טלוויזיה של yes במחיר משתלם יותר מחבילת HOT שהייתה לנו בזמנו.
החבילה שהוצעה לנו כללה בין היתר:
 ערוץ ילדים Baby ו"הופ ילדות ישראלית" בחינם.
 פונקצית Streamer שתכנס לשימוש אצלנו מיד עם ההתקנה.
 חבילת ערוצי הספורט 1 ו 2שתפתח לצפיה בחינם על פי בקשתנו לטענת הנציג.
 אפשרות לקבלת ממיר נוסף Max Total נוסף בתשלום חודשי של 24.90 ₪.

לצערנו הרב בדיעבד, השתכנענו ועברנו ל-yes.

יומיים לאחר ההתקנה, פנינו לנציג כיוון שפונקציית הStreamer לא פעלה אצלנו.
הנציג התפלא מאוד ואמר שהוא יברר את זה וכשחזר אלינו, לאחר מספר פניות, אמר שבשבוע הקרוב זה יסודר.
לאחר שבוע, כשהתקשרנו שוב, אמר שזה יסודר בעוד מספר ימים וכך עברה תקופת השבועיים בה יכולנו להתנתק בלי לשלם את קנס היציאה.
לאחר שבועיים וחצי, נאמר לנו שפונקציית הStreamer תכנס לשימוש רק בחודש נובמבר לערך. למותר לציין שכעסנו מאוד, אך לא יכולנו לעשות דבר בנושא.
לאחר כחודשיים פנינו לyes כדי להוסיף ממיר Total Max במחיר המבצע (24.90 ₪), כפי שהובטח לנו. בשיחת הטלפון נאמר לנו שאי אפשר לרכוש אותו במחיר המבצע ושאם אנו רוצים את המכשיר נאלץ לשלם כ-40 ₪ לחודש.
באותה שיחה התברר לנו שאנחנו משלמים על ערוצי הילדים שהובטחו לנו בחינם יותר מ-30 ₪ לחודש.
כשאמרנו שערוצים אלו הובטחו לנו בחינם, נאמר לנו שזה לא מופיע אצלם. נציגת שירות לקוחות yes בתחילה ביקשה את המסמכים ואמרה שהיא צריכה תיעוד לדברים. לשאלתנו ענתה הנציגה כי אם נציג הקלטה, הנושא יעלה לבירור במחלקה המשפטית של החברה ונקבל את שהובטח לנו.

למרות פניות חוזרות ונשנות ל-yes, כאשר בידינו הקלטה של שיחת טלפון שנעשתה עם נציג מכירות השטח של yes שהחתים אותנו על החוזה, ובה הוא מודה מפורשות שהובטח לנו שהערוצים שבפועל אנו משלמים עבורם ינתנו לנו בחינם, yes בוחרים להתנער מאחריות. בחברה מסרבים לתת לנו את החבילה בתנאים שהובטחו לנו על ידי הנציג שלהם.

חבל שבעידן שבו שירות הלקוחות אמור לעמוד בראש מעייני החברה, yes בוחרים לנקוט בדרך פעולה של הטעיית לקוחות ופיזור הבטחות ללא כיסוי ובפועל מתנערים מכל אחריות לנציגי השירות והמכירות שלהם.
כספי, סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

תלונתו של הלקוחה הגיעה לחברת yes באופן ישיר ובפנייה זהה .

הנושא נבדק לעומק ולאחר שיחה עם הלקוח טופל הנושא לשביעות רצונו.

חברת yes
תגובה:
כאמור בתגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה