פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דורשים לתשלום על אף שאני לא המנוי. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה.
שמי פריאל רון ,החורש 5 קרית טבעון.לפני כשנתיים וחצי גילו אצל אחי,עודד גולן ז"ל ת.ז 043679505 מרחוב שפרינצק 324 קרית שמונה, סרטן ריאות וזאת בנוסף למחלות נוספות שסבל מהן ולצערי גם היה נכה צה"ל. מאחר והניתוחים ואחר כך גם הטיפולים של הקרנות וכימו נעשו בבית חולים רמב"ם בחיפה,.בקשתי ממנו לבוא לשהות אצלי כדי שאוכל לטפל בו,לסעוד אותו לפני הניתוחים והטיפולים ואחריהם. ובכל עת שירצה ובלבד שלא יהיה לבד. שמח מאוד להצעתי,כי טבעון קרובה לחיפה יחסית לקרית שמונה מקום מגוריו או קיבוץ מעוז חיים בחבל בית שאן,שם גרה החברה שלו. לציין שעודד היה גרוש זה עשרות בשנים וחי בגפו.
מאחר והיה חי על כמות עצומה של כדורים נגד כאבים ונגד שאר המחלות,הדבר היחידי שהיה מסיח את דעתו ממצבו היה הטלויזיה.,היה צופה בתוכניות בידור,בעיקר שירה וריקודים וכך היה מעביר את היום והלילה,ממש כמו אינפוזיה למוח שלו,עד כדי כך שאם הייתי מכבה את הטלויזיה כשהיה נרדם מיד היה מתעורר ונכנס לחוסר נוחות, שרק לקיחת כדורים להרגעה היה מרגיע אותו.
. בימים הראשונים לשהותו אצלי היה חסר מנוחה,כי לא היה לי טלויזיה. הוא היה רגיל להעביר את זמנו מול הטלויזיה הן ביום והן בלילה ללא הפסקה.שום דבר לא הסיח את דעתו אך ורק טלויזיה.! אמר שהוא לא מסוגל להיות בלי טלויזיה ורוצה להזמין צלחת יס כדי שיוכל לשהות אצלי, הצעתי לו להשתמש במחשב ,או להעסיק עצמו בדברים אחרים ,שום דבר ! זה מה שהוא רגיל ובלי זה הוא בעצבים כדבריו.לכן החליט להזמין מחברת יס צלחת(כפי שהיה לו בביתו בקרית שמונה ואצל החברה שלו בקיבוץ)יש לציין שאני דתיה ולא היה לי טלויזיה. לא היתה לי ברירה למענו ולמען שלוות נפשו, הסכמתי בתנאי שזה יהיה בחדר שבו הוא ישן.
עודד אחי הזמין מיס ובאו התקינו על גג הבנין צלחת יס. ומאחר ובאותו יום אחי לא היה אצלי, אני חתמתי על טפסי ההתקנה.ובא שלום על אחי שהחליט מעכשיו יוכל לבוא אלי בשמחה וישהה אצלי בנחת. שמחתי עבורו על אף שכל המוסיקה והרעש גרמו לי סיוטים (מאחר ואני חיה בגפי ,אלמנה ורגילה לשקט וחיה מתוך שקט ושלווה ,שאת זמני מקדישה לעזרה לזקנים, בהרצאות ,מדיטציה, שיחות נפש וכו.חיי השתנו לחלוטין כולל שהפסקתי ללכת להתנדב עם קשישים איתם הייתי 10 שנים, הכל השתנה בחיי אך עשיתי זאת מתוך אהבה לאחי ובפרט שהילדים שלו עזבו את קרית שמונה והלכו לגור במודיעין ולא היה לו קשר איתם בכלל ,ועל אף כל הניתוחים והטיפולים שעבר, מצאתי את עצמי שאני היחידה שמלווה אותו ושוהה איתו בבית חולים בחיפה,בנו לפעמים היה מגיע בשבת לבית חולים ,כי בשבת הוא לא עובד.... וכן כך גם חברתו. כששהה אצלי, אף פעם לא צלצלו לשאול לשלומו תמיד אחי היה מתלונן ואומר בנים גידלתי ורוממתי והם עזבו אותי....ואני כמובן הייתי מנחמת אותו שזה קורה בכל המשפחות הטובות בדורנו...... אפילו בראש השנה האחרון היה לבדו בביתו בקרית שמונה ,אמר לי שהוא מוזמן למשפחה בקרית שמונה,אבל זה היה רק תירוץ כדי שאוכל לנסוע לילדים שלי.! בתו בכלל לא רצתה להכיר בו כאבא .... סליחה שאני מעלה את הפרטים האלה וזאת כדי להסביר עד כמה המסכן הזה היה מוזנח מכל הסובב אותו והסתגר בתוך עצמו ומחלותיו ומדוע הסכמתי לעבור את מה שעברת למענו)
כך חלפו קרוב לשנתיים, אחי היה משלם עבור 3 מקומות בהם התקין יס והעיקר שיוכל לשכוח מצרותיו......
ב 7.4.11 כשהיה במעוז חיים עם חברתו הובהל דחוף לבית חולים העמק. למוחורת קטעו לו את רגל ימין,לטענתם כדי להציל את חייו. היה בטיפול נמרץ במשך כמה שבועות והרופאים אמרו שחייו בסכנה ולא יודעים איך זה יתפתח,ואם בכלל יצא מהמצב יתכן ויצטרכו לקטוע לו את הרגל השניה כי סבל גם מסכרת .לאור המצב העגום והנורא,הבנתי שאחי לא יוכל יותר לבוא אלי גם אם יבריא,מאחר והוא קטוע רגל. והרי אני גרה בקומה שלישית . פניתי לחברת יס ובקשתי להפסיק את את המנוי שלו ,הסברתי את הסיבות. נתקלתי בחומת פלדה אטומה וחסרת רגש. אטימות לשמה! אמרו שאי אפשר לנתק כי יש מחויבות עד אוקטובר (כלומר עוד 6 חודשים) שום הסבר לא חדר לאוזנים הסרבניות של הפקידים שיושבים שם. אחת מהן אמרה אנחנו מנתקים רק במקרה של מוות. כעסתי נורא על האכזריות הזו וחוסר הרגישות למצב שבעל המנוי שוכב שם בתרדמת והם ממשיכים להוריד מכרטיסו את התשלומים החודשיים.אמרתי אולי תעשו פסק זמן בתשלומים עד שנראה איך יתפתחו הדברים,שום גמישות ! אי אפשר יש לו מחויבות! אבל הוא בתרדמת,אמרתי, בטיפול נמרץ ובנוסף חולה סרטן שחתחו חצי מכל ריאה, שוכב בבית חולים ולא יודעים אם בכלל ישאר בחיים. קיר ברזל מעבר לקו. שום אמת לא חדרה להכרתה של נציגת יס. לא מספיק הסבל והכאב בשל מצבו של אח היקר, הייתי צריכה גם להתמודד עם האטימות של נציגי החברה.
ב1.6.11 לצערי אחי נפטר בבית חולים ואחרי מספר ימים פניתי אליהם ,והודעתי להם שאחי עודד גולן ת.ז 043679505 נפטר בבית חולים העמק אתם יכולים לצלצל ולבדוק, בבקשה בואו וקחו את הממיר. אחרי המתנה של הרבע שעה, על הקו הודיעה לי שיבואו רק בעוד חודש לקחת את הממיר. שאלתי למה בעוד חודש אמרה שאין להם אנשים בסביבה. לא היה לי כוח להתווכח איתה ובעיקר שהייתי שבורה מעצם פטירתו של אחי. קבעו תאריך ,באו ולקחו. קבלתי אישור וחתמו לי שקבלו את הממיר . והנה לפני כשבועיים מצלצל אלי אדם מהמחלקה המשפטית של יס, ומודיע לי שמאחר והפסקתי את השרות שלהם לפני תום ההתחיבות עלי להמשיך ולשלם ואם לא יגישו נגדי תביעה משפטית! קולו היה מתכתי תקיףוחסר רגש.(האם באוניברסיטאות מלמדי את הסטודנטים להיום עורכי דין חסרי לב ומשחקים אותה קשוחים? מי הבטיח להם שלא כך ינהגו אליהם נותני שרותים אחרים?.... הסברתי לו שאני לא בעלת המנוי ובעל המנוי עודד גולן נפטר,ובאו ולקחו את המממיר ובזה הסתיים כל קשר עם חברת יס. אמר מאחר וזה הותקן בבית שלי זה שייך לך . אמרתי שאני לא משתמשת בטלויזיה בכלל ולא קוראת אפילו עיתונים,את החדשות קוראת מהמחשב שלי , . התקינו את הצלחת בביתי כי אחי שהה אצלי עקב מחלותיו ואני סעדתי אותו במשך כשנתיים, והוא הזמין והתשלומים יורדים מכרטס האשראי שלו.אני לא צריכה טלויזיה ואפילו כבר עם קטיעת רגלו צלצלתי שתבואו לקחת את הממיר,אבל נתקלתי בסרוב. אמר ומאחר וזה היה בביתי אני כאילו בעלת המנוי. שוב ויכוחים והסברים שנפלו על אוזן אטומה. והנה בשבוע שעבר מקבלתי מכתב מיס ממחלקת חיוב וגבייה ומודיעים לי שאם לא אשלם סך 626.3 בגין שרותי ושידורי yes נכון לתאריך 14.8.11 יתבעו אותי בבית משפט. במכתב אין בו או על המעטפה שום כתובת לפניות רק טלפון כדי לשלם .הייתי בשוק! מה קורה פה ? הבן אדם נפטר! מה הם רוצים עוד? בכוח לגבות בדרכים לא חוקיות ובעיקר באיומים העיקר שיכנס לקופת החברה עוד ועוד כספים, ויצדיקו את החזקת עורכי הדין שהם מחזיקים כדי לגבות כספים. אני אזרחית פשוטה, שחיה מפנסיה של מורה לחינוך מיוחד, גם אם קשה לי תמיד משלמת את חשבונותי וגם אם זה על חשבון ביגוד וכדומה. והנה "מדלת אחורית" מאלצים אותי להתמודד עם עוולות ואטימות של פקידות שעושה עבודתה אוטומטית כמו מכונות בבית חרושת מבלי לבדוק דברים לאמיתותם. דבר שגורם לי עגמת נפש נוראית,המדירות שנה ושלווה מחיי ,כי אני אדם שממלאת את חובותי ולא מחפשת עימותים ומריבות . וברוך השם , שהציעו לי לפנות אליכם.ובטוחני שתצליחו לטפל בעינין בדרך הראויה ותבוא עליכם הברכה.
אני שואלת שאלה רטורית,האם לא מספיק הכאב שעברתי עם אחי ,כאב נפשי,פיזי וכל השאר האם גם צריכה לעבור את כל האטימות של חברה חסרת אמינות. הרי הוא נפטר ,מדוע מטרידים אותי?ואם הם "צודקים" , שיפנו ליורשים שלו ! שזה בן והבת שלו . אני בת 66 לא צעירה , ובכל זאת למעלה משנתיים מחיי השקעתי את זמני וכספי,טיפלתי וסעדתי אותו , ועכשיו זה כתוספת לכל הסבל? בעל המנוי נפטר ! מה הם עוד רוצים? לדרוש כספים בכל מיני תירוצים הרי הוא הזמין והוא שלם אני שמשתי רק אכסניה לאדם חולה אנוש. זו טובה וזו שכרה?
אנשים יקרים בבקשה מכם תבדקו את העינין אני לרשותכם בכל עת 0544459936
בהוקרה ובתודה מראש על עזרתכם.
פריאל רון.
הטרדה, עוגמת נפש ושבוש חיי היום יום סוג הנזק :
לבטל את דרישתם ולפצות אותי על עוגמת הנפש שגרמו לי באופן שלא יסולח להם. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך ל- yes מיום ה- 29.8.11, בהמשך לפנייתה של גב' פריאל רון בנושא ההתחייבות לחברתנו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זה.

בהתאם למידע שבידי ביום ה- 27.10.09, חובר ביתה של גב' רון בקרית טבעון לשידורנו לאחר ביצוע התקנת תשתית הלוויין בביתה.

במהלך תהליך המכירה הוצע לה ע"י נציג המכירות שלנו להצטרף כמנויה ל- yes במסגרת מבצע הכרות המיועד ללקוחות חדשים לשירותי צפייה והועברו לידיה טופס ההצטרפות ונספח תנאי המבצע אשר אושרו בחתימתה או מי מטעמה (העתקי הטפסים מצויים ברשותנו).

במסגרת התקשרותה עם yes סוכם בינה או מי מטעמה, לבין נציגנו על הצטרפות למבצע לתקופה מוגדרת בת 24 חודשים כולל התחייבות להישאר מנויה על שירותינו לתקופה זו.

חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים ומסלולי צפייה שונים לקהל לקוחותיה בתנאי הצטרפות אטרקטיביים, כמובן שהדבר חייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסוימת. מעיון בנספחי תנאי התוכניות ניתן להיווכח שהחברה דאגה להבהיר ללקוחה, כי הצטרפותה לתוכנית לשירותי הצפייה מותנית בהתחייבותה להישאר מנויה על שירותי החברה למשך שנתיים (להלן עד ליום ה- 27.10.11) - עוד נקבע, כי אם היא תתנתק משירותי החברה קודם לכן, היא תחויב בדמי החזר עלות הטבת התוכנית לשירותי הצפייה בסך מוסכם של 626.3 ₪

ביום ה- 4.7.11, בוצע הליך הפסקת התקשרות ואיסוף ציוד הקצה מכתובת המנויה. לאור האמור לעיל, בסיום ההתקשרות לפני מועד תום תקופת המבצע חויבה המנויה בהחזר עלות הטבת המבצע, ללא קשר לסיבת הניתוק.

אמצעי התשלום בוטל ונותרה יתרת חוב במנוי שמצוי בטיפול מחלקת הכספים של yes, טרם העברה הנושא לטיפול משפטי.

יחד עם זאת, עקב פנייתה זו, נערך שיקול נוסף בנושא והוחלט כי באופן חריג ולפנים משורת הדין, יבוטל בזמן הקרוב, החיוב בגין החזר עלות ההטבה, על-ידי מחלקת הכספים בחברתנו.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
בברכה,
yes.
תגובה:
תשובתנו מצורפת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה