yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
קבלתי את פנייתך בתודה.
מבדיקה ברשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 31.7.2011 התקבלה פנייתו של מר בן סניור ב- yes בבקשה לסיום ההתקשרות מולנו, בהתאם לכך תואמה הגעת נציגנו לאיסוף ציוד הקצה מביתו ליום ה- 23.8.2011 בחלון זמן שבין 1800 ל 2000.
בנושא פיצוי בהתאם לחוק הגנת הצרכן: בהתאם לסעיף 18א(ד)(1) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981, למרות העולה מפנייתו של מר הופמן, מציין החוק כאמור, "(ב) השר, באישור ועדת הכלכלה של הכנסת, רשאי לקבוע הוראות בעניינים המפורטים בסעיף קטן (א)(2) עד (4), לעניין חוזה למתן שירות לתיקון ליקויים ופגמים והחלפת טובין גם שלא לאחר מכירה, לרבות תיקון והחלפה כאמור בתקופת אחריות ארוכה יותר מהתקופה שנקבעה לפי סעיף קטן (א), ולעניין חוזה למתן שירות שבו השירות מותנה בתקינות טובין הנמצאים אצל הצרכן.."
בהתאם לחוק לא זכאי הלקוח לפיצוי עבור אי הגעת טכנאי בתאום שרות לאיסוף ציוד.
למרות האמור לעיל ומתוך רצון להיטיב עם הלקוח הריני לאשר בזאת כי הוחלט על ידינו לזכות את מינויו של הלקוח בגין המתנת סרק לטכנאי באופן חריג ולפנים משורת הדין, זיכוי בסך 600 ש"ח.
תואמה הגעת נציגנו מחדש ליום ה-18.9.2011בין השעות 18:00-20:00.
בברכה,
חברת yes |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|