פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי על אי הגעת טכנאי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:


לכבוד ‏29/08/2011
חב YES
מנהלת פניות הציבור
הגב' לאה אידל

מאת:
בו סניור חיים
ת.ז 053304127
עין הקורא 22/20
ראשון לציון
טל- 0528301140


הנדון: פיצוי על אי הגעת טכנאי
בתאריך 31/7/11 תאמתם איתי הגעת טכנאי לאסוף ציוד, בתאריך 23/8/11 בין השעות 18:00-20:00 התאום נעשה טלפונית וגם שלחתם SMS
בתאריך 22/8/11 קבלתי תזכורת על כך שטכנאי יגע לפי תאום ב- 23/8/11 בן השעות 18:00-20:00 .
בתאריך 23/8/11 בשעה 17:42 כרבע שעה לפני המועד שנקבע התקשרו אלי מחברת YES ואמרו לי שלא יוכלו להגיע אלי בגלל חוסר טכנאים ומבקשים לדחות את הגעת הטכנאי למחר . כלומר ל24/8/11
הסברתי שאני בטלתי את כל תוכניותי ועיסוקי בכדי להיות בבית כפי שתואם עם חברת YES ובשום פנים ואופן ואין אפשרות לדחות ליום המחרת.
אימתו אתי שאכן הכתובת נכונה והיכן ניתן לחנות את הרכב והשיחה סוכמה שיגיע טכנאי לאסוף את הציוד.
חיכיתי בבית אך לשווא טכנאי לא הגיע. בשעה 22:00 התקשרנו לחברת YES בכדי לברר מדוע לא הגיע טכנאי ואם יש טעם להמשיך לחכות ?
כל מה שנאמר ע"י הנציגה שהיא רואה שתואם טכנאי להיום והיא לא יודעת מדוע לא הגיע והציע לנו להתקשר מחר בבוקר (מכוון שזה לא בתחום שהיא עוסקת ) ולתאם מחדש הגעת טכנאי .

למחרת התקשרתי ובקשתי לברר מדוע לא הגיע טכנאי כפי שתואם , ולאחר המתנה ממושכת על הקו קבלתי תשובה שהטכנאי נתקע עם הרכב (כנראה שזוהי אמרה קבועה לאי הגעת הטכנאי)
הסברתי לה שהתשובה נשמעת לי לא סבירה כי התקשרו אלי בשה 17:45 ואמרו לי שאין טכנאי ועכשיו את מספרת שהטכנאי נתקע עם הרכב.
אם אכן נכון הדבר מדוע לא התקשרו כדי לידע אותי שלא יגיע סופית הטכנאי ואין טעם להמשיך לחכות.
תשובתה הייתה אני לא יודעת זה מה שאמרו לי להגיד .
ותואם מועד חדש להגעת טכנאי (בתקווה שיגיע )
אין ספק שיש פה זלזול בלקוח וזלזול בחוק .

1) חוק הטכנאי קובע באם נותן השירות מעוניין לדחות את מועד השרות עליו להודיע על הדחייה עד לשעה 20:00 ערב קודם למועד הביקור ללקוח ולא כרבע שעה לפני הגעת הטכנאי.

2)כידוע לכם חוק הטכנאי קובע כי לאחר איחור של 3 שעות מעבר לזמן ההמתנה על נותן השירות לפצות את הלקוח ב- 600 ₪

בכדי לסיים את ההתקשרות בינינו בצורה מכובדת ובכדי שלא להיגרר לבתי משפט ולהוצאות נוספות
אני מבקש לפצות אותי בסכום שקבע המחוקק ע"ס 600 ₪ .

בן סניור חיים

העתקים :
משרד התקשורת פניות הציבור –בדוא"ל
המועצה הישראלית לצרכנות –בדוא"ל
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

קבלתי את פנייתך בתודה.

מבדיקה ברשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 31.7.2011 התקבלה פנייתו של מר בן סניור ב- yes בבקשה לסיום ההתקשרות מולנו, בהתאם לכך תואמה הגעת נציגנו לאיסוף ציוד הקצה מביתו ליום ה- 23.8.2011 בחלון זמן שבין 1800 ל 2000.


בנושא פיצוי בהתאם לחוק הגנת הצרכן: בהתאם לסעיף 18א(ד)(1) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981, למרות העולה מפנייתו של מר הופמן, מציין החוק כאמור, "(ב) השר, באישור ועדת הכלכלה של הכנסת, רשאי לקבוע הוראות בעניינים המפורטים בסעיף קטן (א)(2) עד (4), לעניין חוזה למתן שירות לתיקון ליקויים ופגמים והחלפת טובין גם שלא לאחר מכירה, לרבות תיקון והחלפה כאמור בתקופת אחריות ארוכה יותר מהתקופה שנקבעה לפי סעיף קטן (א), ולעניין חוזה למתן שירות שבו השירות מותנה בתקינות טובין הנמצאים אצל הצרכן.."

בהתאם לחוק לא זכאי הלקוח לפיצוי עבור אי הגעת טכנאי בתאום שרות לאיסוף ציוד.

למרות האמור לעיל ומתוך רצון להיטיב עם הלקוח הריני לאשר בזאת כי הוחלט על ידינו לזכות את מינויו של הלקוח בגין המתנת סרק לטכנאי באופן חריג ולפנים משורת הדין, זיכוי בסך 600 ש"ח.

תואמה הגעת נציגנו מחדש ליום ה-18.9.2011בין השעות 18:00-20:00.

בברכה,
חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה